Code pour télécharger Forza Horizon 2 (offre Microsoft / Amazon.fr)

Discus and support Code pour télécharger Forza Horizon 2 (offre Microsoft / Amazon.fr) in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Always the same problem for me.. i give my code but xbox never give me Forza Horizon 2... My GT is : TF Aken Soma Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Renko Dayn, Nov 24, 2015.

1. Code pour télécharger Forza Horizon 2 (offre Microsoft / Amazon.fr)

Always the same problem for me.. i give my code but xbox never give me Forza Horizon 2...

My GT is : TF Aken Soma

TF I Aken Die I, Nov 26, 2015
  2. sebiendu59
    sebiendu59 Guest
    Same problem.

J'ai le meme probleme.

gt :

sebiendu59, Nov 26, 2015
  3. Mister Maka
    Mister Maka Guest
    Hey everyone!

If you haven't already please Private Message me with the code that was used for the discounted console. If you don't have please let me know via PM.

Everyone else who has already Private Messaged me, I've passed your information to the appropriate teams. Please be sure to keep an eye out here for updates. Thanks!

Mister Maka, Nov 26, 2015
  4. xmad45
    xmad45 Guest

Pareil pour moi code toujours pas recu , certain on recu un code Halo5 d'autre le SAV Microsoft leur a envoyé 54€ sur leur compte

et moi on me dit que je dois attendre... c'est long vraiment

xmad45, Nov 26, 2015
  5. AzhaRiia
    AzhaRiia Guest
    Bonjour je n'ai toujours pas reçu mon code pou FH2 non plus. Mon code de réduction était :[Mod removed].

AzhaRiia, Nov 26, 2015
  6. Mister Maka
    Mister Maka Guest
    Thanks everyone for passing off the information. I will be sure to post here when I have more information on the codes Code pour télécharger Forza Horizon 2 (offre Microsoft / Amazon.fr) :)

For all future users who see this thread, please create separate threads so that we can better keep track of you. Thank you!

Mister Maka, Nov 3, 2018
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema: