Cancelar e Solicitar reembolso Xbox GamePass Ultimate[Translation-Cancel and Request Xbox...

Discus and support Cancelar e Solicitar reembolso Xbox GamePass Ultimate[Translation-Cancel and Request Xbox... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Foi feito uma renovação automática que não autorizei do Xbox GamePass, onde acabou sendo feita uma cobrança no meu cartão de crédito, eu não estou... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by JvTarelov, Apr 2, 2020.

1. JvTarelov
    JvTarelov Guest

Cancelar e Solicitar reembolso Xbox GamePass Ultimate[Translation-Cancel and Request Xbox...

Foi feito uma renovação automática que não autorizei do Xbox GamePass, onde acabou sendo feita uma cobrança no meu cartão de crédito, eu não estou conseguindo fazer o cancelamento da fatura pois me informam que já está pago e ficam me redirecionando para
    páginas e nunca resolvem nada, quero saber como faço o cancelamento e solicito o reembolso.

[Translation-An automatic renewal was made that I did not authorize xbox gamepass, where ended up being made a charge on my credit card, I'm not being able to cancel the invoice because they inform me that it is already paid and are redirecting me
    to pages and never solve nothing, I want to know how to cancel and request a refund.]

:)

JvTarelov, Apr 2, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Cancelar e Solicitar reembolso Xbox GamePass Ultimate[Translation-Cancel and Request Xbox GamePass Ultimate refund]

Hi Jv,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you are trying to cancel a subscription and get the charge refunded. You will first need to turn the auto renew off on the subscription. After that you can then cancel it. If it was just charged it may
    offer refund. If not you can submit a refund request. In regards to requesting a refund you will need to do so online. Click here to learn
    How
    to complete the refund request form
    .

Thanks,

Brad
  3. RandyAU93 Win User

Devoluçao de um jogo [Translation-Refund of a game]

You can
    request a refund at this page
    . If you need it translated, sign onto
    https://support.xbox.com
    and search for "request a refund" to see if it is allowed in your area.

Translating to Portuguese using bing.com/translate:

Você pode solicitar um reembolso nesta página. Se você precisar dele traduzido, entrar em
    https://support.xbox.com e procurar "solicitar um reembolso " para ver se ele é permitido em sua área.
  4. K4tsuj1 Win User

Não consigo cancelar meu game pass -[Translation - I cannot cancel my game pass]

5. TheRazorEnigma Win User

Parece que você não tem um dispositivo aplicável vinculado à sua conta da Microsoft. Para instalar, entre em um dispositivo com sua conta da Microsoft

É necessário ter um xbox one para usar o xbox game pass ultimate. Eu sugiro que você tente entrar em contato com o suporte de cobrança e solicitar um reembolso se você não sabia que não podia usá-lo no xbox 360. Vou ligar a página de suporte aqui.

https://support.xbox.com/en-US/contact-us

[Translation-You must have an xbox one to use xbox game pass ultimate. I suggest you try to contact billing support and request a refund if you didn't know you couldn't use it on xbox 360. I'm going to turn on the support page here.]
  6. rnandias Win User

Forza Horizon 3 - Trava e fecha sozinho.[Forza Horizon 3 - Locks and closes alone.]

2 semanas já se passaram e não tive uma resposta, nem do próprio suporte do jogo. Como faço pra solicitar meu reembolso?? Descaso com o consumidor.

[Translation - 2 weeks have passed and I haven't had an answer, not even from the support of the game. How do I request my refund? Negligence with the consumer.]
Thema:

Loading...
  1. Cancelar e Solicitar reembolso Xbox GamePass Ultimate[Translation-Cancel and Request Xbox... - Similar Threads - Cancelar Solicitar reembolso

2. Canceling Game Pass (Cancelar game pass)

in XBoX Sales and Promo
    Canceling Game Pass (Cancelar game pass): Hello, I purchased the game pass ultimate a few months ago when it was like 1 USD because it also included discord nitro. Some of my friends also purchased it and it worked fine, but for some...
  3. No me permiten cancelar un pedido

in XBoX on Mobile
    No me permiten cancelar un pedido: Buenos días, he solicitado la compra del Razer Kishi (Xbox) desde la Microsoft Store, pero el estado no cambia y he conseguido otro distribuidor donde me lo pueden traer esta semana. No me dejan...
  4. Cancelar mi suscripción realm[Translation-Cancel my realm subscription]

in XBoX Games and Apps
    Cancelar mi suscripción realm[Translation-Cancel my realm subscription]: Estoy muy angustiado, ya que no se como cancelar mi suscripción de mes gratis a realm. Tengo minecraft Windows 10, y al poner administrar realm , me lleva a comprar este producto en la tienda....
  5. No me deja cancelar la suscripción de xbox game pass -[Translation - It won't let me...

in XBoX Games and Apps
    No me deja cancelar la suscripción de xbox game pass -[Translation - It won't let me...: Hola buenas tardes. Estoy teniendo un problema con la suscripción de xbox game pass y es que no me deja cancelarla; tampoco estoy pudiendo obtener un reembolso. Me gustaría que alguien me ayudara...
  6. Cancelar suscripción de otra persona

in XBoX Accessibility
    Cancelar suscripción de otra persona: Buenas, cómo se podría cancelar un pago de una cuenta que no es tuya pero está guardada en tu tarjeta y el propietario de la cuenta no quiere cancelar? Muchas gracias!...
  7. No puedo cancelar suscripcion Game Pass[Translation-I can't cancel Game Pass subscription]

in XBoX Sales and Promo
    No puedo cancelar suscripcion Game Pass[Translation-I can't cancel Game Pass subscription]: Hace unos meses atras compre el game pass para pc por 1 mes. Lo cancelé,según yo, un día antes de que cobrara los 3.500 clp pero para mi sorpresa aun me sigue diciendo que debo 3.500 y al intentar...
  8. Cancelar assinatura[Translation-Cancel subscription]

in XBoX Sales and Promo
    Cancelar assinatura[Translation-Cancel subscription]: Estou tendo um problema em cancelar minha assinatura da Xbox Game Pass para pc, paguei a assinatura usando um cartão presente e aproveitei da mesma por 2 meses, porem agora estou recebendo emails...
  9. necesito cancelar mi game pass [Mod Translation - I need to cancel my game pass]

in XBoX on Consoles
    necesito cancelar mi game pass [Mod Translation - I need to cancel my game pass]: buenas tardes a todos necesito ayuda , lo que pasa esque tenia una promocion de gold por tan solo a 2000 pesos colombianos y se ve vencio la suscripcion no la cancele no tengo dinero en mi targeta...
  10. Cancelar cobro Xbox Game Pass para PC (beta) [Mod Translation - Cancel Xbox Game Pass for...

in XBoX on Windows
    Cancelar cobro Xbox Game Pass para PC (beta) [Mod Translation - Cancel Xbox Game Pass for...: Hola, activé el mes de Xbox Game Pass para PC (beta) y olvidé cancelar la suscripción antes del mes, ahora lo quiero cancelar pero no me da la opción; me aparece que tengo un pago vencido al igual...