Cancelar compra de filme por engano [Mod Translation - Cancel movie purchase by mistake]

Discus and support Cancelar compra de filme por engano [Mod Translation - Cancel movie purchase by mistake] in XBoX Games and Apps to solve the problem; meu filho comprou um filme por engano, querendo comprar um jogo de mesmo nome, o pedido é o [Mod Removed - PII]. Como faço para cancelar? [Mod... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by EricaTiago, Jan 18, 2020.

1. EricaTiago
    EricaTiago Guest

Cancelar compra de filme por engano [Mod Translation - Cancel movie purchase by mistake]

meu filho comprou um filme por engano, querendo comprar um jogo de mesmo nome, o pedido é o
    [Mod Removed - PII]. Como faço para cancelar?

[Mod Translation - my son bought a movie by mistake, wanting to buy a game of the same name. How do I cancel?]

:)

EricaTiago, Jan 18, 2020
  2. XBF Eladio M Win User

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. Erica, we understand that you are seeking to cancel an order that was made without authorization.

The best way to go about this would be to
    request a refund for this item
    . We here on the Xbox Forums do not have the necessary tools to be able to process a refund for you, however, following the link provided will guide you on how to get in touch with the Refund Team, so that you can cancel this
    unauthorized purchase.

I hope this is of some use to you.
  3. EricaTiago Win User

Thank you.

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. Erica, we understand that you are seeking to cancel an order that was made without authorization.

The best way to go about this would be to
    request a refund for this item
    . We here on the Xbox Forums do not have the necessary tools to be able to process a refund for you, however, following the link provided will guide you on how to get in touch with the Refund Team, so that you can cancel this
    unauthorized purchase.

I hope this is of some use to you.
  4. SA1NT 0F LI3S Win User

5. XBF George L Win User

Compra de jogo por engano (Mod Translation: Game purchase by mistake )

6. Tiago AnandaCamillo Win User

Cancelamento de assinatura (Subscription Cancellation)

Obrigado pela ajuda não consegui cancelar por que esta vencida a renovação agora não tem como cancelar

Translation:

Thanks for the help I can't cancel because this renewal has expired now there is no way to cancel
Thema:

Loading...
  1. Cancelar compra de filme por engano [Mod Translation - Cancel movie purchase by mistake] - Similar Threads - Cancelar compra filme

2. Canceling Game Pass (Cancelar game pass)

in XBoX Sales and Promo
    Canceling Game Pass (Cancelar game pass): Hello, I purchased the game pass ultimate a few months ago when it was like 1 USD because it also included discord nitro. Some of my friends also purchased it and it worked fine, but for some...
  3. No me permiten cancelar un pedido

in XBoX on Mobile
    No me permiten cancelar un pedido: Buenos días, he solicitado la compra del Razer Kishi (Xbox) desde la Microsoft Store, pero el estado no cambia y he conseguido otro distribuidor donde me lo pueden traer esta semana. No me dejan...
  4. Cancelar mi suscripción realm[Translation-Cancel my realm subscription]

in XBoX Games and Apps
    Cancelar mi suscripción realm[Translation-Cancel my realm subscription]: Estoy muy angustiado, ya que no se como cancelar mi suscripción de mes gratis a realm. Tengo minecraft Windows 10, y al poner administrar realm , me lleva a comprar este producto en la tienda....
  5. No me deja cancelar la suscripción de xbox game pass -[Translation - It won't let me...

in XBoX Games and Apps
    No me deja cancelar la suscripción de xbox game pass -[Translation - It won't let me...: Hola buenas tardes. Estoy teniendo un problema con la suscripción de xbox game pass y es que no me deja cancelarla; tampoco estoy pudiendo obtener un reembolso. Me gustaría que alguien me ayudara...
  6. Cancelar suscripción de otra persona

in XBoX Accessibility
    Cancelar suscripción de otra persona: Buenas, cómo se podría cancelar un pago de una cuenta que no es tuya pero está guardada en tu tarjeta y el propietario de la cuenta no quiere cancelar? Muchas gracias!...
  7. Posso cancelar a compra [Can I cancel the purchase]

in XBoX Games and Apps
    Posso cancelar a compra [Can I cancel the purchase]: Olá, Boa noite! Comprei o jogo Plants VS Zombies XBox 360 mais não da pra jogar, tem como cancelar fiz a comprar hoje. [Translation- Hello Good night! I bought the game Plants VS Zombies XBox...
  8. Como cancelar uma compra feita pelo xbox live [How to cancel a purchase made by Xbox Live]

in XBoX Games and Apps
    Como cancelar uma compra feita pelo xbox live [How to cancel a purchase made by Xbox Live]: Olá Gostaria de realizar o cancelamento de uma compra feita na live [Translation - Hello I would like to perform the cancellation of a purchase made on live] 734ccff6-fc5f-43da-979e-3e72097d61cb
  9. cancelar compra de jogos

in XBoX on Consoles
    cancelar compra de jogos: good evening! I wish the immediate cancellation of the games that son bought. I signed the gold and he went on to download several games I wish the cancellation of all games. And return the amount...
  10. Como cancelar uma compra na live?

in XBoX on Consoles
    Como cancelar uma compra na live?: Minha assinatura gold foi renovada automaticamente, mas eu não queria renovar agora, preciso cancelar esta compra mas não encontro esta opção em lugar algum. a23ebce6-6fe1-425f-9094-14de8a250157