Bordes un poco anchos en el navegador Microsoft Edge [Mod Translation: A bit wide edges in...

Discus and support Bordes un poco anchos en el navegador Microsoft Edge [Mod Translation: A bit wide edges in... in XBoX on Consoles to solve the problem; Tengo un problema y es que en el navegador Edge me aparecen unos bordes aveces blancos o negros y no importa cual página sea siempre aparece y aunque... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by omar abisaimoreno avila, Jan 8, 2019.

1. Bordes un poco anchos en el navegador Microsoft Edge [Mod Translation: A bit wide edges in...

Tengo un problema y es que en el navegador Edge me aparecen unos bordes aveces blancos o negros y no importa cual página sea siempre aparece y aunque ponga videos en pantalla completa sigue apareciendo

[Mod Translation: I have a problem and is that in the Edge browser I appear some edges sometimes white or black and no matter which page is always displayed and even put videos in full screen continues to appear]

:)

omar abisaimoreno avila, Jan 8, 2019
  2. XBF Jeremy Z Win User

Bordes un poco anchos en el navegador Microsoft Edge [Mod Translation: A bit wide edges in the Microsoft Edge browser ]

Hiya Omar,

Thank you for contacting Forum support.

The borders you see help to show more of the site on screen. If the Border lines are active then certain apps will appear with the borders, but if you would like to turn it off then follow these few simple steps.

Settings>

Video Output>

Video Fidelity and overscan>

Apps can Add a Border< uncheck or if no check mark is on then add a check mark.

Hope this helps.
  3. XBF George L Win User

Bordes negros en microsoft edge (Mod Translation: Black edges in Microsoft Edge)

Hello!

Thanks for reaching out to us here on the forums with this situation. I understand you're having trouble with a movie you're playing off of Microsoft Edge. That is most likely related to the file from the site itself and there may be some options on the
    video player but besides those there is not really a way to control the websites content. It will play the way its set up to. Now if its an issue with your Display settings take a look here:

How to adjust the display settings on your Xbox One
    .

Let us know with a reply how it goes.
  4. Cap Gustavo Win User

no puedo canjear un codigo. [I can't redeem a code.]

Hola, intenta canjeando el código desde un navegador web en el sitio de Xbox en ingles.

[translation-Hey, try redeeming the code from a web browser on the Xbox site in English.]
  5. EXTREME XB3RC Win User

Minecraft PS4

Hola @Armando0310, un gusto saludarte,

¿Ya intentaste lo siguiente?, es un problema común que se ha resuelto de la siguiente manera:

1. Usa el navegador Microsoft Edge / Intenet Explorer (ESTOS SON LOS RECOMENDADOS)

2. Elimina el caché y cookies, para IE: Da clic en el icono en forma de engrane > Opciones de internet > General > Historial de navegación > Clic en eliminar....

3. Para EDGE: Da clic en (...) puntos suspensivos en la parte superior derecha > Configuración > Borrar datos de navegación, haga clic en "Elegir que borrar" > Marque todo y elija borrar.

4. También intenta navegar en Privado (Ctrl+Shift+P simultáneamente).

5. Intenta realizarlo en otra computadora o navegador.

Hazme saber si resolví tu duda, saludos!

[Translation Hi @Armando0310, nice to greet you,

Have you tried the following?

1. Use Microsoft Edge / Intenet Explorer browser (THESE ARE RECOMMENDED)

2. Delete the cache and cookies, for IE: Click the icon in the form of enlarge > Internet Options > General > Browsing History > Click Delete....

3. For EDGE: Click (...) ellipsis in the top right > Settings > Clear navigation data, click "Choose to delete" > > Check all and choose delete.

4. Also try browsing Private (Ctrl+Shift+P simultaneously).

5. Try to do this on another computer or browser.

Let me know if I resolved your question, greetings!]
  6. Dageto Kraft Win User

Facturación [Translate] Billing

hola buen dia

que navegador usas?

si no te deja con google intenta con edge luego es problema del navegador

suerte

saludos

[Translation-hello good morning

what browser do you use?

if it doesn't leave you with google try with edge then it's browser problem

Luck

Best regards]
Thema:

Bordes un poco anchos en el navegador Microsoft Edge [Mod Translation: A bit wide edges in...

Loading...
  1. Bordes un poco anchos en el navegador Microsoft Edge [Mod Translation: A bit wide edges in... - Similar Threads - Bordes poco anchos

2. Alguien más tiene este problema con CoD MW3 que hace poco agregaron al Game Pass?

in XboX Insiders
    Alguien más tiene este problema con CoD MW3 que hace poco agregaron al Game Pass?: [IMG] tengo este error que no va ni viene, ya instalé de nuevo y nada, sigue apareciendo, no sé si alguien tuvo el problema y lo pudo solucionar? sé que está en otras plataformas pero me...
  3. Me gustaría un poco de ayuda con mi consola de xbox 360 -[Translation - I would like some...

in XBoX on Consoles
    Me gustaría un poco de ayuda con mi consola de xbox 360 -[Translation - I would like some...: Me gustaría saber si ya hay alguna solución para el problema de descarga de juegos en xbox 360, ya ee intentado varias veces descargar el juego y llegando a 80% se reinicia de nuevo. Vi que si...
  4. Algo sucedió de nuestro lado. Esperar un poco puede resultar útil.[Translation-Something...

in XBoX Games and Apps
    Algo sucedió de nuestro lado. Esperar un poco puede resultar útil.[Translation-Something...: muy buen día no puedo realizar compras desde la store en xbox one ni tampoco por medio de la web, me arroja este mensaje en ambos casos: Inténtalo otra vez Algo sucedió de nuestro lado. Esperar...
  5. Non è possibile eseguire l'installazione, verrà effettuato un nuovo tentativo tra poco. ...

in XBoX Games and Apps
    Non è possibile eseguire l'installazione, verrà effettuato un nuovo tentativo tra poco. ...: Salve, Stavo cercando di installare Sea of Thieves in una SD esterna da 128GB (selezionata come archivio dove installare nuove app). All'inzio tutto filava bene ma verso i 12,5GB di download (il...

Users found this page by searching for:

1. Como sacar bordes negros en microsoft edge xbox one

,
  2. Bordes negros xbox one edge