Banimento do console sem explicações [Mod Translated - Console ban without explanation]

Discus and support Banimento do console sem explicações [Mod Translated - Console ban without explanation] in XBoX on Consoles to solve the problem; Gostaria de saber sobre esse banimento repentino do xbox 360 porque não lembro de ter cometido nenhum ato que infringir se as regras do xbox porque eu... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by TiuKill, Nov 15, 2019.

  1. TiuKill
    TiuKill Guest

    Banimento do console sem explicações [Mod Translated - Console ban without explanation]


    Gostaria de saber sobre esse banimento repentino do xbox 360 porque não lembro de ter cometido nenhum ato que infringir se as regras do xbox porque eu estava jogando na live e no outro dia quando liguei meu console para jogar novamente eu havia sido banido
    sem explicações, além disso minha reputação na xbox live está ótima então desejo explicações

    [Mod Translated - I would like to know about this sudden ban on Xbox 360 because I don't remember committing any act that violated the Xbox rules because I was playing live and the other day when I turned on my console to play again I had been banned
    without explanation, plus my reputation on Xbox live is great so I want explanations]


    :)
     
    TiuKill, Nov 15, 2019
    #1
  2. XBF Ruben D Win User

    Banimento do console sem explicações [Mod Translated - Console ban without explanation]

    Hello
    TiuKill
    ,

    Thanks for reaching out to us in the forums with this situation. You must go through the
    Enforcement websiteto resolve this. General console ban information can be found through the website, and you will find out what
    may have gotten your console banned. Side note: Enforcement does not Post, Read, or Comment on Forums nor can support offer assistance.

    If you have any other questions please feel free to reply back letting us know.

    Happy gaming and thank you again for posting on Xbox Forums.
  3. Aventhyz Win User

    Atualização Minecraft (Minecraft Update)

    Tire o disco do seu console e veja se consegue atualizar sem ele

    Translation:

    Take the disk out of your console and see if you can upgrade without it
  4. KindGryphon Win User

    My console was banned without explanation

    You shouldnt post personal info such as your serial number here. This is a public community support forum here made up of gamers such as you. So no one from the enforcement team reads these forums nor can give you an explaination to why your xbox was banned.
  5. RafaMarcondes87 Win User

    My console was banned without explanation

    CAME THAT LINKhttps: //enforcement.xbox.com/Enforcement/ShowEnforcements

    AND SAY THAT MY HISTORY IS CLEAN, PLEASE AJUDA..NÃO CAN BE SO MY CHILDREN USING THE XBOX ONE HARD I BUY ANOTHER.
  6. M3tal Daz3 Win User

    My console was banned without explanation

    All Xbox Live device bans are permanent and occur when a particular Xbox console or Xbox on Windows device is used to violate the Code of Conduct in an egregious or repeated manner. Due to the severe nature of the violation no warning is given and the only
    notification is send in the banned console:

    “Your console is banned. This console has been banned for Terms of Use violations. To protect the Xbox service and its members, Microsoft does not provide details about specific console bans. For more information out console bans, visit xbox.com/xboxone/consoleban.”

    Once a device ban occurs, no account can connect to the Xbox Live service from the affected device. Given the severity of this action XBLPET takes each device ban extremely seriously, and only takes action after a lengthy investigation.

    You can't do nothing to "recover" the banned console. For more info:

    enforcement.xbox.com/.../howto
Thema:

Banimento do console sem explicações [Mod Translated - Console ban without explanation]

Loading...
  1. Banimento do console sem explicações [Mod Translated - Console ban without explanation] - Similar Threads - Banimento console sem

  2. Banimento permanente

    in XBoX Accessibility
    Banimento permanente: my account that I have for 5 years and invested a lot of money was banned without a specific reason, I didn't know how to defend myself from something I didn't know I appealed in a practically...
  3. Banimento da xbox live/Xbox live ban

    in XBoX on Consoles
    Banimento da xbox live/Xbox live ban: eu fui banido permanentemente da xbox live, acusado de roubar uma conta q é minha, ou seja baniram uma conta minha por roubar outra conta minha, e não estão resolvendo nada, preciso de ajuda I...
  4. Banimento de Contas ou Consoles[Banning Accounts or Consoles]

    in XBoX on Consoles
    Banimento de Contas ou Consoles[Banning Accounts or Consoles]: pessoal boa noite. eu tenho uma dúvida. eu comprei uma conta compartilhada de um jogo do Xbox one, o jogo foi comprado com gift card em 2017, e tem 121 consoles aparecendo na aba dispositivos em...
  5. gamertag fui banido,como resolver esse banimento,desde agradeço....

    in XBoX on Consoles
    gamertag fui banido,como resolver esse banimento,desde agradeço....: gamertag fui banido,como resolver esse banimento,desde agradeço.... afb3261a-66e9-4877-a065-06e7a43e58bf
  6. Banimento[Ban]

    in XBoX on Consoles
    Banimento[Ban]: Oi boa noite, eu comprei um xbox one recentemente e não sei muito ainda mas o serviço e maravilhoso e o console esta em bom estado, mas eu tive um problema, bom não sei se é um problema, eu...
  7. Banimento[Translation-Ban]

    in XBoX Accessibility
    Banimento[Translation-Ban]: [img] Gente por favor alguém pode me dizer em que página eu consigo enviar uma mensagem para reduzir meu banimento?, já fiz isso uma vez mas não me lembro por onde que eu acesso esta página,...
  8. Banimento do Xbox 360 [Xbox 360 ban]

    in XBoX on Consoles
    Banimento do Xbox 360 [Xbox 360 ban]: Bom dia, eu ganhei um Xbox 360 e não me souberam dizer se conectava na Live e então eu fui tentar mas aparece que o console foi banido, tem alguma maneira que eu possa desfazer isso??? Desde já...
  9. Banimento do console Xbox 360[Translation-Xbox 360 console ban]

    in XBoX on Consoles
    Banimento do console Xbox 360[Translation-Xbox 360 console ban]: Ganhei um Xbox 360 de presente e não me souberam dizer se conectava na Live, fui tentar e apareceu uma mensagem dizendo que o console foi banido, tem alguma forma de desfazer isso ou é...
  10. Banimento de Console/Banimento da conta do Xbox Live[Console ban / Xbox Live account ban]

    in XBoX Games and Apps
    Banimento de Console/Banimento da conta do Xbox Live[Console ban / Xbox Live account ban]: Olá pessoal tudo bem com vocês?, estou com algumas dúvidas a respeito do banimento de conta do Xbox Live ou o Banimento do Xbox One de se conectar a internet e jogar online. Se eu logar a minha...