assitencia tecnica[Translation-technical assistance]
Discus and support assitencia tecnica[Translation-technical assistance] in XBoX on Consoles to solve the problem; Desejo assistencia tecnica para o console do xbox one. enviei o id, mas o retorno foi que estaria fora de garantia ou de linha. estou solicitando... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by J Pedro, Apr 2, 2020.
Thema:
assitencia tecnica[Translation-technical assistance]
Loading...
-
assitencia tecnica[Translation-technical assistance] - Similar Threads - assitencia tecnica Translation
-
System update notice(I'm sorry. This is a machine translation)
in XboX InsidersSystem update notice(I'm sorry. This is a machine translation): For years now, forced system updates have put me at a disadvantage in terms of online rankings and streaming. Is it technically possible to notify users of updates via notifications on the console... -
Suggestion: Real-Time Game Translation via ChatGPT on Xbox
in XBoX on WindowsSuggestion: Real-Time Game Translation via ChatGPT on Xbox: Dear Xbox Team, I'm a player from Turkey. As a gamer, I’ve noticed that many games still don’t offer Turkish language support—especially on consoles. Because of this, I often choose to buy games... -
Xbox website 2024 Recap translation error
in XboX InsidersXbox website 2024 Recap translation error: Hi! I'm hungarian, and the translation in the 2024 recap in hun says "bárátok" (which is a non existing word) instead of the correct word "barátok" It just annoys me so pls fix this! submitted by... -
ASSISTÊNCIA TECNICA[Translation-TECHNICAL ASSISTANCE]
in XBoX on ConsolesASSISTÊNCIA TECNICA[Translation-TECHNICAL ASSISTANCE]: Preciso localizar uma assistencia tecnica confiavel para o meu XBOX one na cidade de São Paulo-SP. Alguem poderia me ajudar? [Translation-I need to find a reliable technical assistance for my... -
Xbox 360 assistencia tecnica[Xbox 360 technical assistance]
in XBoX on ConsolesXbox 360 assistencia tecnica[Xbox 360 technical assistance]: Olá, tenho o xbox 360 e quando ligo ele carrega normal, mas a partir do momento que eu ligo uma luz vermelha fica piscando dá 5 segundos ele desliga. Já abri ele para limpar e nada funcionou. Não... -
Contactar con asistencia tecnica España[Contact technical support Spain]
in XBoX on ConsolesContactar con asistencia tecnica España[Contact technical support Spain]: Buenas tardes, Tengo un problema con mi Xbox x, no reconoce Hdmi, he probado con varios cables y TV, sigue sin reconocer, he intentado llamar a un telefono de Xbox y cuelgan, el servicio de... -
Assistencia tecnica XBOX ONE[Technical support XBOX ONE]
in XBoX on ConsolesAssistencia tecnica XBOX ONE[Technical support XBOX ONE]: bom dia, gostaria de saber onde levo mu console para manutenção na regiao de Catanduva_SP pois o mesmo apresentou defeito e não acho nenhum representante para credenciado para concertar meu... -
Meu Xbox One s liga e desliga, não é fonte presciso do endereço da assistencia tecnica em...
in XBoX on ConsolesMeu Xbox One s liga e desliga, não é fonte presciso do endereço da assistencia tecnica em...: Title translation: [My Xbox One s turns on and off, not a prescious source of the address of the technical assistance in SP-São Paulo Capital] Eu estava jogando online e meu xbox desligou, eu com... -
Assistencia Tecnica autorizada em Sao Jose dos Campos - Sao Paulo
in XBoX on ConsolesAssistencia Tecnica autorizada em Sao Jose dos Campos - Sao Paulo: Boa noite, alguem poderia me indicar uma autorizada de confianca para assistencia tecnica no meu console na cidade de Sao Jose dos Campos - Sao Paulo -Brasil [Mod Translation] Good evening,...