Assistência Técnica Xbox One[Translation-Xbox One Technical Support]

Discus and support Assistência Técnica Xbox One[Translation-Xbox One Technical Support] in XBoX on Consoles to solve the problem; Houve quedas de energia aonde eu moro, liguei para a provedora de energia e eles me solicitaram para mandar dois orçamentos para poder pagar o reparo,... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by MatheusLagri360, Oct 20, 2020.

  1. Assistência Técnica Xbox One[Translation-Xbox One Technical Support]


    Houve quedas de energia aonde eu moro, liguei para a provedora de energia e eles me solicitaram para mandar dois orçamentos para poder pagar o reparo, gostaria de saber o número de contato e endereço de lojas autorizadas e credenciadas no Rio de Janeiro,
    para continuar com minha assistência.

    Meu Xbox One é o primeiro modelo lançado, sei que ele não possui mais assistência autorizada, mas gostaria de receber uma declaração de uma loja autorizada para repassar para a provedora de energia.

    [Translation-There were power outages where I live, I called the energy provider and they asked me to send two quotes in order to pay for the repair, I would like to know the contact number and address of authorized and accredited stores in Rio de
    Janeiro, to continue with my assistance.


    My Xbox One is the first model released, I know that it no longer has authorized assistance, but I would like to receive a statement from an authorized store to pass on to the energy provider.]

    :)
     
    MatheusLagri360, Oct 20, 2020
    #1
  2. XBF Brad A Win User

    Assistência Técnica Xbox One[Translation-Xbox One Technical Support]

    Hello Matheus,

    Thanks for reaching out to the forums. We see you have a question on a repair cost. We recommend to request a call from support. They may be able to provide an email on the cost of the console. You can also go to

    device support
    . Here can set up a repair and it will show the cost.

    When you go to Contact Us, follow these steps to request a call from support:



    • Step 1 ----click on Contact us
    • Step 2 ----under what you having trouble with select Subscriptions & billing
    • Step 3-----under what is the issue I can't redeem a code then hit next. On next box hit skip.

      Step 4 ----scroll down to select request a call

    Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.



    Hope this helps.

    Brad
  3. XBF Leslie D Win User

    Assistência Técnica / Xbox One [Technical assistance/ Xbox One]

    Hi Felipe,

    I'm sorry to hear you've been having difficulties finding any Microsoft Stores near you.

    In regards to this I would like to let you know that we do have technical assistance available online where you can create a service order for your Xbox One. Just click

    here
    to register your device and create your service order.
  4. XBF Eladio M Win User

    Assistência técnica [Mod Translation - Technical assistance]

    Hey zoin

    Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are currently experiencing difficulties with being able to power on your console.

    This most likely indicates an issue with your power supply unit. Since you have already attempted the troubleshooting techniques outlined in the article

    Reset your Xbox One Power supply unit
    , the only other alternative would be to replace that power supply.

    However, the original Xbox One console is no longer manufactured by Microsoft, nor is the console PSU. As a result, out-of-warranty support is no longer available for this particular product.

    I'm sorry about any confusion or turmoil this might have caused.
  5. ale jau motta Win User

    Preciso consertar meu controle Xbox elite[Translation-I need to fix my Xbox elite controller]

    A garantia do meu controle acabou, preciso de assistência técnica. Mas o atendimento nao direciona para o canal correto

    [Translation - The guarantee of my control is over, I need technical assistance. But the service does not direct to the correct channel]
  6. Paulinho Almeida Win User

    X box one

    Ola Cris

    O meu console Xbox One ja passou o tempo da garantia, mas ele não esta ligando.

    Eu quero mandar para assistência técnica, pago os custos.

    Como a microsoft pode me ajudar?

    -[Translation - Hello Cris

    My Xbox One console is out of warranty, but it's not calling.

    I want to send for technical assistance, pay the costs.

    How can microsoft help me?]
Thema:

Assistência Técnica Xbox One[Translation-Xbox One Technical Support]

Loading...
  1. Assistência Técnica Xbox One[Translation-Xbox One Technical Support] - Similar Threads - Assistência Técnica Translation

  2. Can't connect to Xbox live party's just says connecting(network address translation issues...

    in XBoX Rewards & Social
    Can't connect to Xbox live party's just says connecting(network address translation issues...: So I'm here to shed some light of the situation at the very least as Microsoft don't bother looking into the issue as it isn't really their issue to deal with nonetheless. Possible causes: ISP...
  3. Assistência técnica [Mod Translation - Technical assistance]

    in XBoX on Consoles
    Assistência técnica [Mod Translation - Technical assistance]: A fonte quando ligada apenas na tomada permanece ligada mas quando conectada no console ela desliga, aparece uma luz laranja na fonte quando ela fica ligada, logo após essa luz pisca uma branca e...
  4. ASSISTÊNCIA TECNICA[Translation-TECHNICAL ASSISTANCE]

    in XBoX on Consoles
    ASSISTÊNCIA TECNICA[Translation-TECHNICAL ASSISTANCE]: Preciso localizar uma assistencia tecnica confiavel para o meu XBOX one na cidade de São Paulo-SP. Alguem poderia me ajudar? [Translation-I need to find a reliable technical assistance for my...
  5. X Box One S (Assistência Técnica Autorizada em Manaus Amazonas)[Translation-X Box One S...

    in XBoX on Consoles
    X Box One S (Assistência Técnica Autorizada em Manaus Amazonas)[Translation-X Box One S...: Prezados (as) bom dia, comprei um xbox one s há pouco mais de 1 mês e acredito ter danificado a entrada HDMI no console, uma vez que puxei com força o cabo, ficando sem imagem e som na tv....
  6. Asistencia técnica Microsoft em porto alegre [Asistencia Technical Microsoft in Cheerful...

    in XBoX on Consoles
    Asistencia técnica Microsoft em porto alegre [Asistencia Technical Microsoft in Cheerful...: Endereço das assistências [Translation-Assistance address] b2317919-d817-4f81-a64e-953b2529a316
  7. XBox ONE não liga e não encontro assistÊncia técnica que resolva. Alguém pode me ajudar?

    in XBoX on Consoles
    XBox ONE não liga e não encontro assistÊncia técnica que resolva. Alguém pode me ajudar?: O meu XBOX One liga, faz o som de inicilização "PLIM", acende a luz verde da fonte e depois desliga sozinho. Já mandei para 2 assistências técnica e me devolvem sem saber resolver o problema....
  8. Assistência técnica para controle Xbox One S em Belo Horizonte e região. [Translation - ...

    in XBoX on Consoles
    Assistência técnica para controle Xbox One S em Belo Horizonte e região. [Translation - ...: Comprei um controle de Xbox One S em março deste ano, só que agora, mesmo depois de alguns meses sem utilizá-lo percebi que o botão RB estava com certa dificuldade em funcionar. Agora piorou ainda...
  9. Assistência Técnica / Xbox One [Technical assistance/ Xbox One]

    in XBoX on Consoles
    Assistência Técnica / Xbox One [Technical assistance/ Xbox One]: Boa Tarde ! Já procurei na internet e não encontrei , gostaria de saber o endereço de uma loja autorizada da microsoft para levar o meu controle do xbox one , pois o mesmo não está funcionando...
  10. Assistência técnica deficiente PORTUGAL - Comando XBOX ONE S

    in XBoX on Consoles
    Assistência técnica deficiente PORTUGAL - Comando XBOX ONE S: Exmos.Senhores, Necessitei dos vossos serviços de AT, e até presente data não resolveram o problema de um comando da Xbox One S. O comando já foi enviado por duas vezes para a AT com a anomalia...