Apagar campanha do forza horizon 4 [Translation - Delete Forza Horizon 4 campaign]
Discus and support Apagar campanha do forza horizon 4 [Translation - Delete Forza Horizon 4 campaign] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Estou jogando o jogo no pc e queria saber como faço para recomeçar uma nova campanha no jogo e apagar o meu save anterior. Alguém pode me ajudar?... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Leonardo Lemes, Oct 12, 2018.
Thema:
Apagar campanha do forza horizon 4 [Translation - Delete Forza Horizon 4 campaign]
Loading...
-
Apagar campanha do forza horizon 4 [Translation - Delete Forza Horizon 4 campaign] - Similar Threads - Apagar campanha forza
-
one of my friends cant get forza horizons four to download onto their xbox one and she got...
in XboX Insidersone of my friends cant get forza horizons four to download onto their xbox one and she got...: one of my friends cant get forza horizons four to download onto their Xbox one and she got it not that long ago because she wanted to play it with me but it wont download at all and I've tried... -
i thought i redeemed my code for forza horizon 4 but it wont let me reinstall it
in XBoX Games and Appsi thought i redeemed my code for forza horizon 4 but it wont let me reinstall it: if i didnt redeem the code for forza horizon 4 could microsoft resend it because i dont see it in my message center nor do i see it in the chat 867d0fa9-9fe7-4741-8ba0-c001934482e7 -
my son has forza horizon 5 on his play station 5 and having issues linking to microsoft...
in XBoX Accessibilitymy son has forza horizon 5 on his play station 5 and having issues linking to microsoft...: how can i check which microsoft account my sons forza horizon 5 is attached to as cant upload 0721053e-65a2-453f-a939-9bb9cdc5bd21 -
Why isn’t forza horizon 5 letting me log in
in XBoX Games and AppsWhy isn’t forza horizon 5 letting me log in: Forza isn’t working for me ps5 f6bf6cff-6f50-4f82-bded-0ea0a5bd5f4d -
Poblema audio ultimo juego antes de apagar la consola
in XBoX on ConsolesPoblema audio ultimo juego antes de apagar la consola: Al apagar la Xboxone X y volver a encenderla, entro en el último juego que estaba jugando y me entra directamente sin cargar el juego como es normal pero el juego se inicia sin sonido. En el menu... -
Campanha nao instala[Translation-Campaign does not install]
in XBoX Games and AppsCampanha nao instala[Translation-Campaign does not install]: Comprei o jogo completo call of duty modern warfare dentro do warzone ..agora nao consigo jogar a campanha pede para instalar sedo que ja desinstalei e instalei 2 vezes com resolvo isso ...paguei... -
Age of Empire Definitive Edition para na campanha: Primeira Guerra Púnica.[Age of Empire...
in XBoX Games and AppsAge of Empire Definitive Edition para na campanha: Primeira Guerra Púnica.[Age of Empire...: Meu Age of Empire Definitive Edition chega até a Campanha: "Primeira Guerra Púnica" e não abre novas Campanhas. Esse é o final do jogo? [Translation - My Age of Empire Definitive Edition comes... -
Apagar progresso no forza Horizon 3 [Mod Translation - Erase Progress on Forza Horizon 3]
in XBoX Games and AppsApagar progresso no forza Horizon 3 [Mod Translation - Erase Progress on Forza Horizon 3]: Boa noite! Eu tenho o forza Horizon 3 a algum tempo, comecei jogar de qualquer jeito, más agora gostaria de jogar sério soq não consigo apagar o progresso que ja tive no jogo. Gostaria de saber... -
Como apagar uma DLC de um jogo que eu não tenho?
in XBoX on ConsolesComo apagar uma DLC de um jogo que eu não tenho?: Estou sem espaço no meu hd, e percebi que tinha algumas dlcs do battlefield 4 que ainda estavam instaladas no meu console! E não estou mais com o jogo! Estou tentando desinstalar essas dlcs porém...