Apagar campanha do forza horizon 4 [Translation - Delete Forza Horizon 4 campaign]
Discus and support Apagar campanha do forza horizon 4 [Translation - Delete Forza Horizon 4 campaign] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Estou jogando o jogo no pc e queria saber como faço para recomeçar uma nova campanha no jogo e apagar o meu save anterior. Alguém pode me ajudar?... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Leonardo Lemes, Oct 12, 2018.
Thema:
Apagar campanha do forza horizon 4 [Translation - Delete Forza Horizon 4 campaign]
Loading...
-
Apagar campanha do forza horizon 4 [Translation - Delete Forza Horizon 4 campaign] - Similar Threads - Apagar campanha forza
-
Forza Horizon 3- Forza Motorsport 6 Apex- Forza Street
in XboX InsidersForza Horizon 3- Forza Motorsport 6 Apex- Forza Street: Release Forza Motorsport 6 Apex Premium Edition and Forza Street. Few Add-ons for Forza Horizon 3 (Treasure Map, Hoonigan Car Pack, Horn Unlock Accelerator, Demo and provide all Forzathon Cars)... -
Forza Horizon 6 as ad supported stream for delta tier memebers on Cloud Gaming...
in XboX InsidersForza Horizon 6 as ad supported stream for delta tier memebers on Cloud Gaming...: Hi everyone, Quick question I have been trying to figure out how to use the ad supported cloud gaming service with my digital owned games and I have a few questions. I bought FH6 digitally and... -
Forza Horizon 6 Error code (0x8060008)
in XboX InsidersForza Horizon 6 Error code (0x8060008): I played Forza Horizon 6 on the cloud like 2 weeks ago and haven't been able to play online since. Multiple tickets have been submitted and I've yet to hear anything. Ive never cheated or done... -
Should I buy the forza horizon 6 game for my pc or Xbox series x?
in XboX InsidersShould I buy the forza horizon 6 game for my pc or Xbox series x?: These are my specs 6600xt AMD Ram- 24gb Processor- i5-10400f 250gb of storage submitted by /u/Telesphobia_14 [link] [comments] -
Poblema audio ultimo juego antes de apagar la consola
in XBoX on ConsolesPoblema audio ultimo juego antes de apagar la consola: Al apagar la Xboxone X y volver a encenderla, entro en el último juego que estaba jugando y me entra directamente sin cargar el juego como es normal pero el juego se inicia sin sonido. En el menu... -
Campanha nao instala[Translation-Campaign does not install]
in XBoX Games and AppsCampanha nao instala[Translation-Campaign does not install]: Comprei o jogo completo call of duty modern warfare dentro do warzone ..agora nao consigo jogar a campanha pede para instalar sedo que ja desinstalei e instalei 2 vezes com resolvo isso ...paguei... -
Age of Empire Definitive Edition para na campanha: Primeira Guerra Púnica.[Age of Empire...
in XBoX Games and AppsAge of Empire Definitive Edition para na campanha: Primeira Guerra Púnica.[Age of Empire...: Meu Age of Empire Definitive Edition chega até a Campanha: "Primeira Guerra Púnica" e não abre novas Campanhas. Esse é o final do jogo? [Translation - My Age of Empire Definitive Edition comes... -
Apagar progresso no forza Horizon 3 [Mod Translation - Erase Progress on Forza Horizon 3]
in XBoX Games and AppsApagar progresso no forza Horizon 3 [Mod Translation - Erase Progress on Forza Horizon 3]: Boa noite! Eu tenho o forza Horizon 3 a algum tempo, comecei jogar de qualquer jeito, más agora gostaria de jogar sério soq não consigo apagar o progresso que ja tive no jogo. Gostaria de saber... -
Como apagar uma DLC de um jogo que eu não tenho?
in XBoX on ConsolesComo apagar uma DLC de um jogo que eu não tenho?: Estou sem espaço no meu hd, e percebi que tinha algumas dlcs do battlefield 4 que ainda estavam instaladas no meu console! E não estou mais com o jogo! Estou tentando desinstalar essas dlcs porém...