angelo caliki ola tirem as pilas dos comandos[Angelo Caliki Ola take the batteries out of...

Discus and support angelo caliki ola tirem as pilas dos comandos[Angelo Caliki Ola take the batteries out of... in XBoX on Consoles to solve the problem; ola eu sou o Angelo Caliki , faço video no youtube e noutras redes socias , e eu quero melhorar isso , queria pedir a ajuda da microsoft que me... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by AngeloCaliki, Feb 25, 2019.

1. AngeloCaliki
    AngeloCaliki Guest

angelo caliki ola tirem as pilas dos comandos[Angelo Caliki Ola take the batteries out of...

ola eu sou o Angelo Caliki , faço video no youtube e noutras redes socias , e eu quero melhorar isso , queria pedir a ajuda da microsoft que me entregue alguns produtos para eu
    melhorar entroca eu posso fazer publicidade. Ajudem-me obrigado . microsoft podem tirar as pilhas do comando do xboxdos

[Translation -Hi I'm Angelo Caliki, I do video on youtube and other social networks, and I want to improve it, I wanted to ask the help of microsoft to give me some products
    for eumelhorar entroca I can do publicity. Help me, thank you. microsoft can take the batteries out of the xboxdos command]

:)

AngeloCaliki, Feb 25, 2019
  2. XBF Ezra G Win User

angelo caliki ola tirem as pilas dos comandos[Angelo Caliki Ola take the batteries out of the controls]

Hi Angelo,

Thanks for your post. Unfortunately this type of thread goes against forum guidelines. Please be sure to review our

Xbox Forum Guidelines
    before creating a thread.

Thanks again.
  3. Julian_ Win User

olas

4. Rosko N Friends Win User

"Read my neck rolls: Entitled!" Favorite Characters?

Dr. Ray De Angelo Harris if he counts.
  5. dup4c07dd58-5f0a-483 Win User

Need help for my kid brothers XBOX account

Hi Angelo, what is causing you to not be able to access the account?
  6. Gerardo CG Win User

Game pass error

No problem, Angelo, it's a pleasure to try to help!

Kind regards,
    Gerardo.
Thema:

Loading...
  1. angelo caliki ola tirem as pilas dos comandos[Angelo Caliki Ola take the batteries out of... - Similar Threads - angelo caliki ola

2. Make a Xbox 360 mode on Xbox one consoles for ola coming up update

in XBoX on Windows
    Make a Xbox 360 mode on Xbox one consoles for ola coming up update: You should make an update where you have 3 Xbox modes Xbox one mode, Xbox 360 mode and Xbox original mode.It should be on the mode you are on is the games you can play. Example on Xbox one mode is...
  3. Ola queria saber que data o servico padroes e jogo voltara para o xone [Hello I wanted to know ...

in XBoX Sales and Promo
    Ola queria saber que data o servico padroes e jogo voltara para o xone [Hello I wanted to know ...: Ola um agente da microsoft em um bate papo me confirmou a volta do servico queria saber a data [Translation] Hello one microsoft agent in a chat I confirmed the return of the service wanted to...