4 fel

Discus and support 4 fel in XBoX on Consoles to solve the problem; jag har ett fel på datorn och jag tycker att det är konstigt att man inte kan få ett säkert surfande det skall visst finnas en säkerhets sertificat... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by stinawiren1, Apr 11, 2020.

1. stinawiren1
    stinawiren1 Guest

4 fel

jag har ett fel på datorn och jag tycker att det är konstigt att man inte kan få ett säkert surfande det skall visst finnas en säkerhets sertificat

:)

stinawiren1, Apr 11, 2020
  2. Sagaroth Win User

4 fel

Hey
    stinawiren1
    ,

Can you tell me more about this certificate problem? At what point do you encounter the error?
  3. Turok7 Win User

Atualização Dashboard

4. smileskybird Win User

Anyone know what to do for a broken Elite controller?

If you live in NZ or Australia, you get a minimum 12 months warranty on it due to consumer rights legislation over here. I fel sorry for you US people.
  5. Upinya Slayin Win User

Don't stalk me bro!

i wonder how much these sony fanboys are being paid by sony? i mean seriously if they thought the PS4 is so good, why do they fel the need to market it to everyone. shouldn't it market itself?
  6. Misses Quinzel Win User

Codes for Quantum Break (Win 10) and Alan Wake

Hey, Fels! We're investigating the issue with users not receiving their pre-order content from pre-ordering Quantum Break. All eligible users will receive an Xbox Live message with further information. Thank you for your patience!
Thema:

4 fel

Loading...
  1. 4 fel - Similar Threads - fel

2. Fel språK på spel [Mod Translated - Wrong Language on games]

in XBoX Games and Apps
    Fel språK på spel [Mod Translated - Wrong Language on games]: Jag köpte nyligen Fade to Silence och när jag startade spelet så var den på tyska för mej och jag fattar inte ett ord tyska och det går inte att ändra språk i spelet [Mod Translated - I recently...
  3. Innehållsbegränsning ej barnkonto/ göra om konto till barn / alt funkar fortnite på "fel"...

in XBoX Accessibility
    Innehållsbegränsning ej barnkonto/ göra om konto till barn / alt funkar fortnite på "fel"...: [Title Translation] - Content restriction not child account / converting account to child / everything does not work on "wrong" users. Hej, Startade i jul upp ett konto för spel på Xbox men då...