XBOX Series S dá tela preta do nada e continua apenas com o som na TV

Discus and support XBOX Series S dá tela preta do nada e continua apenas com o som na TV in XBoX on Consoles to solve the problem; Comprei meu Series S em novembro, pela Lojas Colombo, chegou tudo direitinho, mas o console começou a apresentar problemas logo no primeiro dia, dando... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by YasserSapag, Jun 29, 2022.

1. YasserSapag
    YasserSapag Guest

Comprei meu Series S em novembro, pela Lojas Colombo, chegou tudo direitinho, mas o console começou a apresentar problemas logo no primeiro dia, dando um problema de tela preta sempre que eu tentava assistir algo no YouTube. Acabei ignorando porque tenho outros meios de assistir o YouTube na TV, logo não me importava e como esse problema da tela preta não afetava em jogos ou quaisquer outras coisas, deixei pra lá. Porém, desde a semana passada, isso vem acontecendo em jogos e até mesmo na Loja do XBOX, quando eu entro para ver os jogos, ofertas e etc. Como posso proceder?

:)

YasserSapag, Jun 29, 2022
  2. andersonpassos Win User

3. YasserSapag Win User

yes i already done that and didn't work, still the same problem
  4. andersonpassos Win User

5. Creepergames10 Win User

Ninguém consegue me seguir mais, mesmo estando tudo certo com meu perfil

Tente criar outra conta e veja se o problema continua. Caso o problema não continue é porque o xbox deve ter detectado alguma anomalia na sua conta e esta apenas o bloqueando para tentar evitar esta "anomalia" na comunidade. Se o problema continuar, provavelmente
    é algum problema da xbox live relacionado ao seu console, logo seria recomendado a restauração para os padrões de fabrica.

Eu tive um caso assim recentemente e se resolveu com a restauração do console, mas dois amigos que também tiveram esse problema disseram que se normalizou com o tempo. Então caso nada de certo, tente entrar em contato com o suporte do xbox de novo, caso
    não consiga respostas mais claras apenas aguarde que provavelmente este "bug" se resolvera com o tempo.
  6. pabloandel Win User

Problem with local Game store

Alguem me ajuda !!! eu comprei e baixei skyrim no meu hd externo mais fica uma tela preta e nao aparece nada o que faco !!
Thema:

Loading...
  1. XBOX Series S dá tela preta do nada e continua apenas com o som na TV - Similar Threads - Series dá tela

2. My Logitech g920 is not turning on and it won’t work at all, I have a Xbox series x and...

in XBoX on Consoles
    My Logitech g920 is not turning on and it won’t work at all, I have a Xbox series x and...: My Logitech g920 is not turning on and it won’t work at all, I have a Xbox series x and everything is plugged in. 44de5c11-3433-429d-a85d-e84608f8d762
  3. My Xbox series x won’t show any wireless networks and this only happened after a power...

in XBoX on Consoles
    My Xbox series x won’t show any wireless networks and this only happened after a power...: It was a lightning strorm and caused a power outage but the power has been on for about 36 hours and the Xbox is only a few months old what to do? 388ac37c-842f-40d8-bb29-bd9e948f39b5
  4. Xbox Series X All Digital makes a high pitched noise when downloading a game in standbymode

in XBoX on Consoles
    Xbox Series X All Digital makes a high pitched noise when downloading a game in standbymode: Hi, my 3 week old Xbox Series X All Digital Edition makes a high pitched noise when downloading a game in standby mode. I know the fan works in standby mode and that is ok not the problem in...
  5. Xbox series x headset sound cuts out followed by controller disconnecting

in XboX Insiders
    Xbox series x headset sound cuts out followed by controller disconnecting: Hi community, I just bought a new Series X and I've experiencing constant connection loss between my wired headset (JBL quantum 100, I think) and my xbox, sometime, if I'm using the headset it...
  6. I was just gifted the Series X/S GTA online by a friend

in XBoX Games and Apps
    I was just gifted the Series X/S GTA online by a friend: So I own GTA 5 with the story and online and just got the series X/S upgrade. Will my money and progress sync to the GTA:Online upgrade or will I be starting from scratch. [img]...
  7. Can Microsoft stop holding back the Series X?!?

in XBoX Games and Apps
    Can Microsoft stop holding back the Series X?!?: I have been really looking forward to Black Myth Wukong, only to find out today that it's being delayed, but only for the Series X/S. It is pretty obvious that the S has been holding back the X...
  8. Hi I use an Xbox Series X console and I accidentally changed my gamer tag, and I’m wanting...

in XBoX Accessibility
    Hi I use an Xbox Series X console and I accidentally changed my gamer tag, and I’m wanting...: I wasn’t aware that you would have to pay to change your gamertag and frankly I feel like that isn’t the best design for a console and you should be able to change your username freely...
  9. dead island 2 is crashing on Xbox series x

in XBoX Games and Apps
    dead island 2 is crashing on Xbox series x: I just been playing dead island 2 on Xbox series x Randomly crashed I don't think is overheating on the top hot air I'm confused It happened two times now Other game it doesn't do that The...
  10. Can you add logitech G923 wheel to xbox series x just like adding wireless controller?

in XBoX Games and Apps
    Can you add logitech G923 wheel to xbox series x just like adding wireless controller?: Hi, After switching from Xbox One to Seriex X, I don't see how to add Logitech G923 wheel to appear as a controller. Is this possible? Many thanks in advance. David...