Xbox one s och xbox one x[Xbox one s och xbox one x]
Discus and support Xbox one s och xbox one x[Xbox one s och xbox one x] in XBoX on Consoles to solve the problem; Jag undrar vilket ljudformat ljudkortet klarar av i xbox one s och xbox one x? Exempel dts hd master, dolby true hd etc, [Translation - I wonder... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by DanielAbrahamsson, Jan 1, 2019.
Thema:
Xbox one s och xbox one x[Xbox one s och xbox one x]
Loading...
-
Xbox one s och xbox one x[Xbox one s och xbox one x] - Similar Threads - och och
-
Köpte en produkt från jobbmejlen och vill ha över det till min spelmejl
in XBoX on WindowsKöpte en produkt från jobbmejlen och vill ha över det till min spelmejl: Som ovanstående då, jag köpte en låda med spelvaluta till ett spel som finns på xboxplattformen fast med fel mejladress. Nu kan jag inte dra nån nytta av detta köp. Kan man få hjälp?... -
Hjälp med barnkonto och föräldrakontroll
in XBoX AccessibilityHjälp med barnkonto och föräldrakontroll: Jag har ett microsoft-konto och till det har jag lagt till min dotters konto. Nu till problemen... 1. har råkat lägga till två barnkonton, ett för hennes epost samt ett för hennes telefonnummer.... -
Xbox raderar captures och clips? (Xbox deletes captures and clips
in XBoX on ConsolesXbox raderar captures och clips? (Xbox deletes captures and clips: Skulle idag gå in bland mina screenshots för att visa en bild för en kompis bara för att upptäcka att allt min content är borta förutom tre screenshots som jag råkat lägga upp på Xbox Live, hade... -
Tangentbord och mus [Keyboard and mouse ]
in XBoX on ConsolesTangentbord och mus [Keyboard and mouse ]: Jag försöker att ansluta tangentbord och mus till mitt Xbox one men får det inte att funka, vad ska jag göra? Translation: [I try to connect the keyboard and mouse to my Xbox one but don't get it... -
Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).
in XBoX on ConsolesHur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).: [Translated Title - How do I change accounts? I have an account that is mine (adult) and should create a child account (family).] Kan barnet via sitt nya konto överta min xbox -profil så han får... -
Xbox Live Gold - One och 360? [Translation - Xbox Live Gold - One and 360?]
in XBoX AccessibilityXbox Live Gold - One och 360? [Translation - Xbox Live Gold - One and 360?]: Hej! Jag har Xbox Live Gold. Kan jag vara inloggad på konsolen One och konsolen 360 samtidigt, eller blir det något fel då med spelen etc? Alltså, jag började prenumerera på Gold och logga in på... -
jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de ...
in XBoX Games and Appsjag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de ...: jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de men jag vill ju ändå kolla om de går och fixa. jag skafa de spelet när de va i erly acses och något ksk... -
Ta bort profil och avsluta gratismånad som inte ens är påbörjad? ...
in XBoX Games and AppsTa bort profil och avsluta gratismånad som inte ens är påbörjad? ...: Vill avsluta mitt konto men det går inte för jag måste säga upp mina prenumerationer först vilket inte går eftersom jag gick in och tog en gratismånad... Gjorde allt idag men ångrar alltså detta,...