xbox one konto går ej att komma åt

Discus and support xbox one konto går ej att komma åt in XBoX Games and Apps to solve the problem; hello i cant get into my account because i forgot my password and i can not acces my mail i have tried to follow all the steps that they have given me... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by LinearMantis379, Oct 10, 2017.

1. xbox one konto går ej att komma åt

hello i cant get into my account because i forgot my password and i can not acces my mail i have tried to follow all the steps that they have given me but it does not work it says its not enough information is there any other way to acces it ? i have tried
    to call microsoft support but they cant hellp me ... sorry for bad english xbox one konto går ej att komma åt :p

:)

LinearMantis379, Oct 10, 2017
  2. Kan inte spela online.

Varken FIFA15 eller GTA går inte att köra online, meddelande Din spelarprofil har inte rätt tillstånd för att komma åt denna funktion. Nätverkstester funkar. Har guld meddlemsskap. Rätt ålder. Origin konto ok. Kan köpa spelare på FUT men
    inte starta online spel. Blir väldigt trött på denna maskin nu....

BalmierBowl2603, Oct 10, 2017
  3. Maidenpw
    Maidenpw Guest
    xbox live

Det står att det inte går att ansluta till Black ops server just nu.

ja zombie banor är köpt och ned laddat.

kontot är ett vuxen kontot men det är mina barn som spelar mest...

Ja men då ska de ju stå att man är bannad, har jag läst. Ja det konstiga är att. Största grabben köpte ett nytt xbox å då fick man med ett live konto i en månad å på det funkar black ops multi player.men inte på mitt konto. Och alla andra spel vi har funkar
    online men inte black ops.

Maidenpw, Oct 10, 2017
  4. onyxishere Win User

STULEN xbox one

Ledsen att höra det. Det är olyckligt att din konsol blev stulen. Det första du bör göra är att kontakta din lokala brottsbekämpande myndighet och rapportera stölden. Var noga med att ge dem serienummer på konsolerna. Xbox kan bara släppa spårningsinformationen
    till polisen via en dom.

Efter att ha anmält stölden borde du omedelbart logga in på
    https://account.microsoft.com
    och ändra ditt e-postmeddelande och / eller lösenord så att ingen kan komma åt ditt konto.

Om du har ett kreditkort eller PayPal kopplat till ditt konto ska du rapportera stölden till dem så att de kan stoppa alla betalningar tills ett nytt kort är utfärdat.

Translation:

Sorry to hear it. It's unfortunate that your console was stolen. The first thing you should do is contact your local law enforcement agency and report the theft. Be sure to give them the serial numbers of the consoles. Xbox can only release the tracking
    info to the police via a subpoena.

After reporting the theft you should immediately log in to
    https://account.microsoft.com
    and change your email and/or password so no one can access your account.

If you have a credit card or paypal attached to your account you should report the theft to them so they can stop all payments until a new card is issued.
  5. Maidenpw Win User

xbox live

Det står att det inte går att ansluta till Black ops server just nu.

ja zombie banor är köpt och ned laddat.

kontot är ett vuxen kontot men det är mina barn som spelar mest...

Ja men då ska de ju stå att man är bannad, har jag läst. Ja det konstiga är att. Största grabben köpte ett nytt xbox å då fick man med ett live konto i en månad å på det funkar black ops multi player.men inte på mitt konto. Och alla andra spel vi har funkar
    online men inte black ops.
  6. taidara Win User

Dawnguard

Heads up! Detta är den svenska delen av forumet vilket betyder att det går alldedes utmärkt att skriva på svenska.
  7. faze JeSpEr Win User

fel kod nån som vet?

vet nån hur man kommer in på xbox live om man inte kommer ihåg sin pass code? går det att ändra?
  8. BeastBadshah Win User

Felköp [Translate] Refund

Hur man begär en återbetalning

Logga in på Xbox Refund Request-lösningen med

ditt Microsoft-konto. Var noga med att logga in från

det konto som användes för att göra inköpet.

Om du har flera konton kan du kontrollera

inköpshistoriken på var och en för att hitta avgifts- och ordernummer.
    Obs! Om du inte känner till din

e-postadress eller ditt lösenord för

Microsoft-konto använder du Lost Account Solution

eller Lost Password Solution.
    Du kommer att uppmanas att verifiera att

du är inloggad på rätt konto och har ordernummer för detta köp.
    Välj anledningen till att du

begär återbetalningen och svara

sedan på ytterligare frågor som följer.
    Om ditt köp är berättigat till

återbetalning kommer du antingen att

riktas till lämplig självbetjäningsresurs

eller förses med en länk till den korrekta

versionen av formuläret för återbetalningsformulär för att fylla i.
Thema:

xbox one konto går ej att komma åt

Loading...
  1. xbox one konto går ej att komma åt - Similar Threads - konto går att

2. my email and ms konto got hacked.

in XBoX Accessibility
    my email and ms konto got hacked.: i tried the online thing but it says not enough information to reset my account.It does ask me abot an creditcard but i always paid with paypal why cant i give them the paypal transaktionscode ?...
  3. i forgot my email adress and cant create a new microsoft konto

in XBoX Accessibility
    i forgot my email adress and cant create a new microsoft konto: Hello after some issues with minecraft i got logged out of my microsoft konto. I remember my username and passwort but i dont know what email adress i used. The problem is that we can not login...
  4. Fik en mail om "Udskiftning af sikkerhedsoplysninger" for en microsoft konto der er...

in XBoX Accessibility
    Fik en mail om "Udskiftning af sikkerhedsoplysninger" for en microsoft konto der er...: Fik en mail om "Udskiftning af sikkerhedsoplysninger" for en microsoft konto der er tilknyttet til en gmail. Kan ikke logge ind at stoppe det fordi Microsoft logger mig ind til en anden konto. Når...
  5. Minecraft Konto Login ändern

in XBoX Accessibility
    Minecraft Konto Login ändern: (Moved from German CPC) Hallo, habe Minecraft java edition gekauft. Möchte die login adresse auf die email meiner Tochter ändern, damit sie sich nicht mit der Eltern email anmelden muss. Wo...
  6. Konto xbox [Xbox account]

in XBoX Accessibility
    Konto xbox [Xbox account]: Jak można usunąć powiązanie konta Microsoft z kontem xbox? (przez przypadek założyłam 2 konta). Potrzebuję jedno z nich usunąć i powiązać konto MS z tym drugim. Niezbędne do poprawnego działania...
  7. Kinder Konto Hochstufen auf Normales (Erwachsenes Konto)?

in XBoX Accessibility
    Kinder Konto Hochstufen auf Normales (Erwachsenes Konto)?: Hallo Xbox Freunde, ich bin inzwischen jetzt 18 Jahre alt und würde gern mein Kinder Konto hoch stufen lassen auf ein Normales (erwachsenen Konto) aber dazu find ich keine Kategorie und wollte...
  8. Skradzione konto Microsoft

in XBoX Accessibility
    Skradzione konto Microsoft: Witam. 14 dni temu 02.02.2022 16:35 CET moje konto zostało zhakowane i skradzione przez jakiegoś paskudnika z końcówką mail.ru. Ktoś zmienił hasła, następnie włamał się na konto Micfrosoft...
  9. Fixa konto för minecraft med familjegrupp.

in XBoX Games and Apps
    Fixa konto för minecraft med familjegrupp.: Jag har försökt ändra min brors minecraft konto så han kan spela med vänner och jag behöver också kunna spela på Realm men min pappa har inte lyckats hitta hur man gör. Jag har redan gjort det en...
  10. Xbox Konto E-Mail ändern ohne Outlook zu ändern

in XBoX on Consoles
    Xbox Konto E-Mail ändern ohne Outlook zu ändern: Hallo Microsoft Community ich habe folgendes Problem und hoffe jemand hat eine Antwort darauf. Meine Freundin hat 2 Kinder und die 2 Xbox Accounts laufen über die E-Mail Adressen (Outlook) von...