Xbox One kan geen verbinding maken met Xbox Live [Translation - Xbox One cannot connect to...
Discus and support Xbox One kan geen verbinding maken met Xbox Live [Translation - Xbox One cannot connect to... in XBoX on Consoles to solve the problem; Ik kan geen verbinding maken met Xbox Live en me dus ook niet aanmelden op mijn profiel. Het kan zogezegd mijn draadloos netwerk niet vinden, maar op... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by WouterVerheylezoon, Jan 18, 2019.
Thema:
Xbox One kan geen verbinding maken met Xbox Live [Translation - Xbox One cannot connect to...
Loading...
-
Xbox One kan geen verbinding maken met Xbox Live [Translation - Xbox One cannot connect to... - Similar Threads - kan geen verbinding
-
Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...
in XBoX AccessibilityOrganisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...: Beste allemaal, Sinds kort eigenaar van xbox one (GOW-edition). Ik ben organisator/beheerder en heb mijn beide kinderen ook een account gegeven en toegevoegd als lid van gezin op de xbox. Bij hen... -
xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11
in XBoX Games and Appsxbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11: Ingen a mine xbox funktioner virker, jeg kan ikke logge ind, den siger der ikke er forbindelse til internettet når jeg prøver. Jeg har genstartet, opdateret, afinstalleret, slettet cache og jeg... -
jag kan inte spela in med xbox game bar
in XBoX on Windowsjag kan inte spela in med xbox game bar: jag har kunnat det förut men nu står det att jag måste aktivera spelfunktioner för att kunna spela in med den appen jag har försökt med allt jag kan men jag är lite stressad för att jag har en... -
Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]
in XBoX Games and AppsIk kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]: Ik was vergeten geld toe te voegen aan mijn microsoft account en nu is mijn xbox live gold geblokkeerd tot ik weer betaal. Nou heb ik al 6 keer geprobeerd om via ideal 0.01 cent te betalen, maar... -
Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...
in XBoX AccessibilityBij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...: Kan mij niet aanmelden krijg steeds foutmelding 1170000 wat moet ik doen kan iemand mij helpen aub -[Title Translation - When signing up I keep getting error 1170000 when xbox live can't play so... -
hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...
in XBoX on Consoleshoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...: [Title Translation - how to cancel the xbox subscription if you can no longer log in because your e-mail address with which you registered is no longer active] mijn zoon zijn email adres waarmee... -
minecraft permissies in orde maar kan geen vrienden toevoegen. (Translation: Minecraft ...
in XBoX on Windowsminecraft permissies in orde maar kan geen vrienden toevoegen. (Translation: Minecraft ...: Wij hebben het account van onze dochter op volledige toegang gezet echter kan zij geen vrienden toevoegen. We zien haar gametag duidelijk en alle permissies zijn op toegestaan. (Mod Translation)... -
Kan geen meer online spellen en vindt het onterecht. | Can not play online more and find it ...
in XBoX on ConsolesKan geen meer online spellen en vindt het onterecht. | Can not play online more and find it ...: Dus ik zat Overwatch te spelen en er zat een guy de hele tijd te trash talken en te schelden tegen het team he dus ik stuur hem een bericht waarin in zech "shut the **** up you cant focus like... -
Foutmelding Kan geen IP-adres van Teredo ontvangen" & Nat-type "Niet beschikbaar"
in XBoX on ConsolesFoutmelding Kan geen IP-adres van Teredo ontvangen" & Nat-type "Niet beschikbaar": [Title translation: Error message "Unable IP address Teredo receive" & NAT-type "not available"] Ik krijg sinds ongeveer twee weken geleden de foutmelding "Kan geen IP-adres van Teredo ontvangen"...