xbox live gold saldo of microsoft

Discus and support xbox live gold saldo of microsoft in XBoX on Consoles to solve the problem; can i pay xbox live whit saldo from my microsoft acount d373a97d-a1a2-4e3d-af26-974437837e4a Discussion in 'XBoX on Consoles' started by HeadyGoldfish74, Apr 27, 2017.

1. xbox live gold saldo of microsoft

can i pay xbox live whit saldo from my microsoft acount

:)

HeadyGoldfish74, Apr 27, 2017
  2. luisectd
    luisectd Guest
    No puedo comprar gold mi saldo de cuenta ¿que puedo hacer?

como pudiste comprar xbox live gold con tu saldo?

[Translation: How could you buy xbox live gold with your balance?]

luisectd, Apr 27, 2017
  3. No puedo comprar gold mi saldo de cuenta ¿que puedo hacer?

No puedo comprar gold desde la tienda del xbox live con mi saldo de cuenta ¿que puedo hacer?

BOLIVAR RUZE76, Apr 27, 2017
  4. Smwutches
    Smwutches Guest

Xbox Live can only be purchased via credit card/PayPal or by purchasing a prepaid gold card from a retailer.

Smwutches, Apr 27, 2017
  5. luisectd Win User

No puedo comprar gold mi saldo de cuenta ¿que puedo hacer?

como pudiste comprar xbox live gold con tu saldo?

[Translation: How could you buy xbox live gold with your balance?]
  6. Smwutches Win User

Xbox Live can only be purchased via credit card/PayPal or by purchasing a prepaid gold card from a retailer.
  7. Felipe BRJ Win User

Support

Meu Xbox Live Gold tinha vencido, eu agora tenho saldo e não consigo renovar, pede o cartão de crédito, como resolver? Eu tenho 95 R$ de saldo

Translate-My Xbox Live Gold had expired, I now have balance and I can not renew, asks for credit card, how to solve? I have 95 R $ balance
  8. FelipeContreras Zamo Win User

no me deja comprar una suscripción gold con una tarjeta de regalo[will not let me buy a gold subscription with a gift card]

Lo que pasa es que pone se ha rechazado la opcion de pago de una suscripcion existente, etc, etc por 139 pesos de un mes de xbox live gold, y al momento de querer pagarlo con mi saldo de microsoft a fuerzas me pide una tarjeta y yo no tengo, no se puede
    pagarlo con mi saldo?? Solo he usado tarjetas de regalo para pagarlo todo!!! Ayuda!!!
  9. {Parity} Win User

Saldo microsoft

Thema:

Loading...
  1. xbox live gold saldo of microsoft - Similar Threads - live gold saldo

2. Can't play online, but have Xbox Live Gold and internet

in XBoX Games and Apps
    Can't play online, but have Xbox Live Gold and internet: I recently switched to the Xbox Series X and I've been experiencing online play issues that weren't present before. I have internet and I pay for Xbox Live Gold yearly, however when I go to play...
  3. Xbox Live Gold Legacy badge still missing from profile

in XBoX Accessibility
    Xbox Live Gold Legacy badge still missing from profile: The Xbox Live Gold Legacy badge that was handed out last year is still missing from my profile even though I have been subscribed for 19 years. What can I do about this? There was another thread...
  4. Does anyone know why they took away my 2-year Xbox Live Gold badge? :((

in XBoX Accessibility
    Does anyone know why they took away my 2-year Xbox Live Gold badge? :((: Does anyone know why they took away my 2-year Xbox Live Gold badge? I recently realized this because I had a report for a profile photo and they took it away. I don't know if this affects the...
  5. I didn't receive my xbox live gold badge

in XBoX Accessibility
    I didn't receive my xbox live gold badge: Since last year, Xbox started giving badges to those who had or already had an Xbox Live Gold subscription, I've been using my account since 2015, I've always subscribed to Xbox Live Gold and Game...
  6. Se puede pagar una suscripcion de xbox live gold vencida con saldo microsoft ? Ayudaaaaaaaaaaa

in XBoX Accessibility
    Se puede pagar una suscripcion de xbox live gold vencida con saldo microsoft ? Ayudaaaaaaaaaaa: [Mod Translation; Title - Can I pay an expired Xbox Live Gold subscription with Microsoft balance? Help] Ayudaaaaaaaaaa [Mod Translation - Help] 3b5d4451-43c3-4070-b360-169a997cdb0f
  7. Como eu posso comprar a xbox live gold com o saldo da minha conta? e da pra fazer isso?...

in XBoX on Consoles
    Como eu posso comprar a xbox live gold com o saldo da minha conta? e da pra fazer isso?...: eu queria saber se eu posso comprar a xbox live gold com o saldo da minha conta e n com gift card ou com cartão de credito [Translate by Mod] I was wondering if I can buy the Xbox Live Gold...
  8. Pagar Xbox Live Gold con saldo de la cuenta Microsoft. [Translation - Pay Xbox Live Gold...

in XBoX Games and Apps
    Pagar Xbox Live Gold con saldo de la cuenta Microsoft. [Translation - Pay Xbox Live Gold...: Buen día, necesito saber si se puede pagar la suscripción Gold con saldo de mi cuenta, tengo pensado comprar una prepago de $600 MX y con esa comprar 3 meses de Gold. [Translation - Good day, I...
  9. ¿Por que no puedo pagar Xbox Live Gold/Game pass con el saldo de Microsoft? [Edit - ...

in XBoX Sales and Promo
    ¿Por que no puedo pagar Xbox Live Gold/Game pass con el saldo de Microsoft? [Edit - ...: En mi saldo de Microsoft tengo suficiente dinero para comprar el Game Pass pero no puedo comprarlo, solo me aparece la opcion de targeta de debito o Paypal. Tambien me pasa lo mismo con Xbox Live...
  10. Problemy z płatnością za xbox live gold przez saldo konta xbox / Problems with payment for ...

in XBoX on Consoles
    Problemy z płatnością za xbox live gold przez saldo konta xbox / Problems with payment for ...: Witam mam problem z zapłaceniem za subskrypcję xbox live gold. Kupiłem dziś kartę przedpłaconą i dodałem ją do salda konta microsoft ale mimo nie mogę za nią zapłacić poprzez saldo konta. Hello,...