Xbox Live Gold Renovación [Translation-Xbox Live Gold Renewal]

Discus and support Xbox Live Gold Renovación [Translation-Xbox Live Gold Renewal] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Hola, en estos días he tenido problemas con la suscripción a Xbox Live Gold, me explico: El día 01 de Septiembre compré la membresía de 3 meses en... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by CrisPro, Dec 10, 2018.

  1. CrisPro
    CrisPro Guest

    Xbox Live Gold Renovación [Translation-Xbox Live Gold Renewal]


    Hola, en estos días he tenido problemas con la suscripción a Xbox Live Gold, me explico:

    El día 01 de Septiembre compré la membresía de 3 meses en oferta (creo que era del 60%). La cuestión es que yo recuerdo haber desactivado la renovación automática pero por algún motivo se volvió a activar, y el día 01 de diciembre, que es cuando debería
    haber dejado de tener la suscripción, me descontaron cerca de 25 dólares de la cuenta sin previo aviso para renovar por otros 3 meses la suscripción a Gold. Me gustaría que me cancelaran la suscripción y me hicieran el reembolso correspondiente. Gracias de
    antemano.

    [Translation-

    Hello, these days I have had problems with the subscription to Xbox Live Gold, I explain:

    On September 1st I bought the 3 month membership on offer (I think it was 60%).
    The issue is that I remember having deactivated the automatic renewal but for some reason it was activated again, and on December 1st, which is when I should have stopped having the subscription, they deducted about 25 dollars from the account
    without prior notice.
    renew the subscription to Gold for another 3 months.
    I would like to have my subscription canceled and the corresponding refund made.
    Thanks in advance.]

    :)
     
    CrisPro, Dec 10, 2018
    #1
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Xbox Live Gold Renovación [Translation-Xbox Live Gold Renewal]