xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11

Discus and support xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11 in XBoX Games and Apps to solve the problem; Ingen a mine xbox funktioner virker, jeg kan ikke logge ind, den siger der ikke er forbindelse til internettet når jeg prøver. Jeg har genstartet,... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Emmaloweez, Apr 12, 2022.

  1. Emmaloweez
    Emmaloweez Guest

    xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11


    Ingen a mine xbox funktioner virker, jeg kan ikke logge ind, den siger der ikke er forbindelse til internettet når jeg prøver. Jeg har genstartet, opdateret, afinstalleret, slettet cache og jeg ved ikke hvad ellers inden for de sidste 16 timer. Én microsoft hjælpeside foreslog endda at slette min windows konto på computeren (som jo så slettede alle mine filer og customs - tak for hjælpen microsoft) og det virker stadig ikke.

    Det er meget frusterende da jeg har et helt spilbibliotek og et gamepass medlemsskab som jeg ikke kan komme til at benytte.

    ***Moved from Windows / Windows 11 / Apps / Windows apps***

    :)
     
    Emmaloweez, Apr 12, 2022
    #1
  2. XBF - Drew Win User

    xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11

    Hej Emmaloweez,

    Får du en bestemt fejlkode? De starter normalt med 0x til Xbox-relaterede fejl.

    Ifølge denne Xbox Support-artikel kan det være et af disse problemer, hvis du får en fejl, når du logger på:

    • Sørg for, at du har forbindelse til et netværk, og at du har adgang til internettet. For at teste din forbindelse skal du gå til Bing.com i pc'ens browser.
    • Se, om der er en afbrydelse af Xbox-netværkstjeneste på:Xbox-status
    • Log ind på Xbox.com, og sørg for, at din konto har et godt omdømme.
    • Tjek din pc's ur. Uret skal matche Xbox-netværksserverne, for at logon kan fuldføres. Dine indstillinger for dato og klokkeslæt for Indstil tid automatisk skal være indstillet til Til.
    • Som et sidste trin kan du prøve at fjerne Microsoft-kontoen ved at gå til Indstillinger, vælge Konti og derefter vælge Fjern ud for kontoen. Tilføj derefter kontoen igen fra kontovælgeren, når du logger på Xbox Console Companion-appen.
    XBF Drew

    [Denne tekst er maskinoversat og er muligvis ikke en nøjagtig gengivelse af det originale indlæg]
  3. XBF - Drew Win User

    xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11

    Hi Emmaloweez,

    Do you get a specific error code? They usually start with 0x for Xbox related errors.

    According to this Xbox Support article, if you get an error when you sign in it can be one of these issues:

    • Make sure you're connected to a network and that you can access the internet. To test your connection, go to Bing.com in your PC's browser.
    • See if there's an Xbox network service outage at:Xbox status
    • Sign in at Xbox.com and ensure that your account is in good standing.
    • Check your PC's clock. The clock must match the Xbox network servers for sign-in to be completed. Your date and time settings for Set time automatically must be set to On.
    • As a final step, try removing the Microsoft account by going to Settings, selecting Accounts, and then selecting remove next to the account. Then re-add the account from the account picker when you sign in to the Xbox Console Companion app.
    XBF Drew

    [This text is machine translated and may not be an accurate representation of the original post]
  4. XBF-JoannaDark Win User

    Kan ikke logge ind på Minecraft

    [Associate is using a translator application. Please be aware that poor grammar and incorrect syntax may occur]

    Hi MarcusThaagaard Langebeck,

    Thanks for reaching out to the Xbox forums! I am sorry to hear that you struggle with signing into your Minecraft account after migrating it to a Microsoft account. Below I have inserted the link to Minecraft support that can help with fixing this problem. If the troubleshooting steps do not work, you can submit a support ticket, and someone with Minecraft support will help you. Have you checked your spam and trash folder regarding the security code as sometimes, they go to those folders? I will also provide an additional link to help with Security info and verification codes.

    I hope these suggestions help! If this answers your question, please mark the thread as “Answered.”
  5. XBF-JoannaDark Win User

    Kan ikke logge ind på Minecraft

    [Associate bruger et oversætterprogram. Vær opmærksom på, at der kan forekomme dårlig grammatik og forkert syntaks]

    Hej MarcusThaagaard Langebeck,

    Tak for at nå ud til Xbox fora! Jeg er ked af at høre, at du kæmper med at logge ind på din Minecraft-konto efter at have migreret den til en Microsoft-konto. Nedenfor har jeg indsat linket til Minecraft støtte, der kan hjælpe med at løse dette problem. Hvis fejlfindingstrinnene ikke virker, kan du indsende en supportbillet, og en person med Minecraft-support hjælper dig. Har du tjekket din spam og papirkurv mappe om sikkerhedskoden som nogle gange, de går til disse mapper? Jeg vil også give et ekstra link til at hjælpe med Sikkerhed info og verifikation koder.

    Jeg håber, at disse forslag hjælpe! Hvis dette besvarer dit spørgsmål, skal du markere tråden som "Besvaret".
  6. Juleniss1 Win User

    Bannet fra XBL?

    Takk for svar, da er jeg altså ikke bannet fra Xbox LIVE.

    Har du tilfeldigvis også noe svar på hvorfor jeg ikke kan "recover gamertag"? Jeg har sjekket alle mulige problemer jeg og deres internettsider kunne komme på, og finner ikke noe galt med profil eller internettilkobling e.l.

    Får feilmedlingen "Xbox LIVE signup is currently unavailable" hver gang jeg prøver, noe jeg har gjort hver dag de siste 3 ukene.

    Hjelp?
Thema:

xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11

Loading...
  1. xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11 - Similar Threads - konsol companion app

  2. I cannot access xbox networking and xbox console companion in Windows 11

    in XBoX on Consoles
    I cannot access xbox networking and xbox console companion in Windows 11: I installed Windows 11 recently, and was enjoying Forza Horizon 5 and one day i couldn't access online to play with friends. I reinstalled xbox and whole game but it wasn't fixed. I searched for...
  3. COMPANION APP NO AUDIO

    in XBoX on Consoles
    COMPANION APP NO AUDIO: Im using cloud play to stream on my series s and i can hear audio in my headset connected to my xbox but i have no audio coming through cloud play on my laptop, when i start the stream i hear...
  4. bring back console companion or clubs feature in the new Xbox app :(

    in XBoX Rewards & Social
    bring back console companion or clubs feature in the new Xbox app :(: why was Xbox console companion taken away it was far more useful than the now useless Xbox app it did all the same things plus so much more so please bring back the console companion or at least...
  5. Can I connect my xbox with the companion app wiresless without my xbox being connected to...

    in XboX Insiders
    Can I connect my xbox with the companion app wiresless without my xbox being connected to...: Hi guys I recently got the new xbox and I was wondering if it possible to connect it on the pc app without it being connected to my tv? submitted by /u/chippymunk95 [link] [comments]
  6. Since Xbox Console Companion is gone, where do I go to be able to stream my games from my...

    in XBoX on Consoles
    Since Xbox Console Companion is gone, where do I go to be able to stream my games from my...: Since Xbox Console Companion is gone, where do I go to stream games from my Xbox One X to YouTube? d5de1c6e-872c-46e2-8615-447b0133d214
  7. KONSOL OYUNLARI SORUNU. CONSOLE GAME SORUNU.

    in XBoX Games and Apps
    KONSOL OYUNLARI SORUNU. CONSOLE GAME SORUNU.: Ben Max Payne 2 oyununu satın aldım oyunu bigisayarıma yüklemek için başlattım yükleyemedim oyun konsol oyunu olduğu bilmiyordum yeni aboneyim bu oyunu nasıl yüklerim yada nasıl iptal ederim...
  8. Flera spelare på en konsol - dela skärm[Translation-Multiplayer on a console-share screen]

    in XBoX on Consoles
    Flera spelare på en konsol - dela skärm[Translation-Multiplayer on a console-share screen]: Hej, Jag vill spela Forza Horizon 6 på min konsol xbox one x. Hur gör man för att två inloggade spelare ska kunna spela samtidigt mot varandra? Skärmen skall med andra ord delas av två spelare...
  9. xbox live funkar bara på en profil på min ena konsol [Translation-xbox live only works on a...

    in XBoX on Consoles
    xbox live funkar bara på en profil på min ena konsol [Translation-xbox live only works on a...: Hej! Vi har skaffat en ytterligare en spelkonsol till vår sommarstuga. Problemet är att när vi är i sommarstugan funkar xbox-live och gamepass bara på en av våra profiler. På vår konsol hemma...
  10. Mój komputer laptop ma mieć IP konsol game? [My laptop computer has to have an IP console...

    in XBoX on Windows
    Mój komputer laptop ma mieć IP konsol game? [My laptop computer has to have an IP console...: Jeżeli mam podać IP to gdzie go odszukać? [Translation - If I give IP is where to find it?] bdbf5a29-92fb-44da-8815-78345e8962f8