Xbox Game Pass Ultimate

Discus and support Xbox Game Pass Ultimate in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Olá, eu já usei a promoção do Xbox Game Pass Ultimate por 1 real na minha conta principal, mas eu queria saber. E se eu pegar esssa promoção na minha... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by TiagoYuki, Dec 11, 2019.

1. TiagoYuki
    TiagoYuki Guest

Xbox Game Pass Ultimate

Olá, eu já usei a promoção do Xbox Game Pass Ultimate por 1 real na minha conta principal, mas eu queria saber. E se eu pegar esssa promoção na minha conta secundária, eu poderei compartilhar ela com as outras contas que estão no mesmo console? Exemplo:
    quando eu tenho a xbox live na minha conta principal, eu consigo usar ela em outra conta que está no mesmo xbox.

[Edit - Translation] - Hi, I've already used the Xbox 1 Pass Ultimate 1 real promotion on my main account, but I was wondering. And if I get this promotion from my secondary account, can I share it with the other accounts on the same console? Example:
    When I have xbox live on my main account, I can use it on another account that is on the same xbox.

:)

TiagoYuki, Dec 11, 2019
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Xbox Game Pass Ultimate