Xbox Game Pass reembolso

Discus and support Xbox Game Pass reembolso in XBoX on Windows to solve the problem; Buenas, Solicite el reembolso del Xbox Game Pass y EA play pero no se efectuó la devolución del estos servicios. ca3ca011-54e0-4e12-96f8-c6524addcec8 Discussion in 'XBoX on Windows' started by SebastianDe souza, Sep 16, 2020.

1. Xbox Game Pass reembolso

Buenas, Solicite el reembolso del Xbox Game Pass y EA play pero no se efectuó la devolución del estos servicios.

:)

SebastianDe souza, Sep 16, 2020
  2. WPAK Win User

Xbox Game Pass reembolso

Web translation:

Xbox Game Pass refund

Hello, I requested a refund of the Xbox Game Pass and EA play but the return of these services was not made.

Response:

Hi there,

in a situation like this, it might be best to reach out to Xbox Support via Phone (or chat) at
    http://support.xbox.com/contact-us

They should be able to look into the situation.
  3. Epoozz Win User

Refund

Solo he obtenido reembolso al comprar gold o game pass, pero siempre antes de los 30 dias y haber hecho el pago con tarjeta
  4. ngocphi Win User

Reembolso Xbox game pass ultimate

We'll no as you used the membership as much as 28 days

Therr is no refund for 1monthd trials

How can you expect to use 99% of the membership and get a full refund no company will allow that.

Also it is prorated meaning W 2 days would only be 20 cents NOT 11.39 since you used 28 days
  5. ExequielColón Win User

Reembolso Xbox game pass ultimate

We'll no as you used the membership as much as 28 days

Therr is no refund for 1monthd trials

How can you expect to use 99% of the membership and get a full refund no company will allow that.

Also it is prorated meaning W 2 days would only be 20 cents NOT 11.39 since you used 28 days
    I did not use 99% of the subscription.

The payment was made 16 hours ago and the subscription ends on 04/15/2021.
    I did not use even one day of the subscription that I canceled weeks ago.
  6. XBF Diego M Win User

Reembolso Assinatura Game pass [Translation-Game pass Refund]

Hey Joao,

I'm sorry to hear of the issues being experienced with the Game pass subscription. For any billing related issues or refund requests, contacting
    Xbox Support
    would be the best course of action.

You should be able to speak with a representative over the phone when you skip the virtual agent at the start of the support portal. Eventually it will allow you to request a callback and provide your desired contact number and region.
Thema:

Xbox Game Pass reembolso

Loading...
  1. Xbox Game Pass reembolso - Similar Threads - Game Pass reembolso

2. Reembolso Xbox game pass ultimate

in XBoX Games and Apps
    Reembolso Xbox game pass ultimate: Hoy martes 16/03/2021 a las 4:45 am se me cobraron $11.990 clp por una suscripción de "Xbox game pass ultimate" que yo había cancelado. Seguí todos los pasos que la Ayuda de Microsoft indica para...
  3. Game pass se renovó, solicité un reembolso desde mi banco y el pago me salia como...

in XBoX on Consoles
    Game pass se renovó, solicité un reembolso desde mi banco y el pago me salia como...: Game pass se renovó, solicité un reembolso desde mi banco y el pago me salia como pendiente, no sabia que hacer y no me contestaban en xbox support, hoy me realizaron de nuevo el cargo de la...
  4. Obtener un Reembolso y cancelar Xboc Game Pass [Get a Refund and Cancel Xboc Game Pass]

in XBoX on Windows
    Obtener un Reembolso y cancelar Xboc Game Pass [Get a Refund and Cancel Xboc Game Pass]: Simplemente quiero Cancelar mi suscripción y obtener un rembolso. (La acabo de pagar porque no me dejaba cancelar la renovación periódica por tener una deuda, ya que no tenia el suficiente dinero...
  5. Obtener un Reembolso y cancelar Xboc Game Pass

in XBoX on Windows
    Obtener un Reembolso y cancelar Xboc Game Pass: Simplemente quiero Cancelar mi suscripción y obtener un rembolso. (La acabo de pagar porque no me dejaba cancelar la renovación periódica por tener una deuda, ya que no tenia el suficiente dinero...
  6. Reembolso de Suscripcion a Xbox Game Pass Ultimate [Mod Translation - Xbox Game Pass...

in XBoX Sales and Promo
    Reembolso de Suscripcion a Xbox Game Pass Ultimate [Mod Translation - Xbox Game Pass...: Buenas Tardes. Hola disculpe la molestia lo que pasa es que el 20 de Enero me suscribi a Xbox Game Pass Ultimate por $10 pesos,pero yo nunca puse el Pago Periodico y hasta hoy 28/03/20 me percate...
  7. Reembolso de tarjeta de regalo Xbox Game Pass para consola

in XBoX on Windows
    Reembolso de tarjeta de regalo Xbox Game Pass para consola: Buenos días, quisiera reembolsar una tarjeta de regalo de Xbox Game Pass para consola por que soy de pc y quisiera canjear el código para Xbox Game Pass para pc. El problema es que cuando quiero...
  8. Reembolso de compra de presente de assinatura do Xbox Game Pass -[Translation - Xbox Game...

in XBoX Sales and Promo
    Reembolso de compra de presente de assinatura do Xbox Game Pass -[Translation - Xbox Game...: Olá, Comprei agora há pouco a assinatura de 3 meses do Xbox Game Pass como presente para meu irmão, porém apenas o fiz pois vi que estava na promoção de R$1,00 por 3 meses. O problema é que não...
  9. Reembolso da assinatura Xbox game pass [Translation - Xbox game membership subscription refund]

in XBoX Sales and Promo
    Reembolso da assinatura Xbox game pass [Translation - Xbox game membership subscription refund]: Já tentei de todas forma pedir reembolso, fica somente aparecendo mensagem de erro, estou me sentindo um palhaço tentando entrar em contato com esse suporte ruim. -------- [Mod Translation -...
  10. Reembolso Assinatura Game pass [Translation-Game pass Refund]

in XBoX on Consoles
    Reembolso Assinatura Game pass [Translation-Game pass Refund]: Estou tentando desde ontem o cancelamento da assinatura do game pass, porem o site é muito confuso, redirecionando para outras coisas, a ajuda via chat, nao consigo falar com ninguem e os caminhos...