Xbox Game Pass PC: J'ai perdu ma sauvegarde de Just cause 4

Discus and support Xbox Game Pass PC: J'ai perdu ma sauvegarde de Just cause 4 in XBoX on Windows to solve the problem; Bonsoir J'ai fermé le jeux pendant une accalmie comme chaque fois et la je reprend et je repart de 0. Impossible de chargé une sauvegarde automatique... Discussion in 'XBoX on Windows' started by ChristopheSV, Jul 11, 2021.

1. ChristopheSV
    ChristopheSV Guest

Bonsoir

J'ai fermé le jeux pendant une accalmie comme chaque fois et la je reprend et je repart de 0. Impossible de chargé une sauvegarde automatique .

J'ai plusieurs heures de jeu et conquis une bonne partie de la carte j'ai pas envie de tout recommencer. Il a t'y un moyen de récupérer ma sauvegarde ou au moins une effectuer il n'y a pas trop longtemps?

:)

ChristopheSV, Jul 11, 2021
  2. Hi Im Swat Win User

If the save has been lost then, there is no way to get it back.
  3. seb du28 mugiwa Win User

Battlefield 4 - Save games for campaign are gone...

j'ai aussi perdu ma progression de ma sauvegarde de la campagne j'ai réinstaller le jeu déconnecter reconnecter mon profile mes rien a faire le problème reste la j'ai toujours pas récupéré ma progression . Je trouve sa dommage d'avoir payer un jeu 70 € pour
    au final pas pouvoir le finir et devoir le refaire une 3éme fois et le faire d'un coud sans éteindre la xbox one . Si une personne du service pouvais me contacter pour m'aidé a résoudre le problème sa m’arrangerais bien .

[Translation: I also lost my progress of my backup of the campaign I
    have reinstall the game disconnect reconnect myprofile my nothing to do the rest problem la I
    have still not recovered my progress. I think its unfortunate to
    have pay a game €70 to ultimately not be able to finish it and having to redo it a 3rd time and do a sew without turning
    off the xbox one. If a service person could contact me for
    me helped a problem his me like well.]
  4. xDAWEEDx Win User

Gears of war 3 - everything gone.

Bonjours, moi aussi j' ai tous perdu a gears 3 toutes mes médailles, et tous ce qui touche a la campagne bref la seul chose que j' ai garder c' est mon level 65 rouge les mutators et et mes fortification de horde le reste tous a zéro et on est des milliers
    dans le monde avoir eu le problème depuis le dernier pack! Sinon au début du jeux j' ai plusieurs amis qui on eu le même problème!

Super la sauvegarde en ligne même pas moyen de sauver sa sauvegarde en la dupliquant régulièrement car en la connectant c' est la sauvegarde de epic qui compte et ma buger ma 2ème sauvegarde! De quoi rager et maintenant j' ai peur de me faire bannir mon
    compte car mes statistiques ne sontr plus les même que mes succèe!
  5. LucGRUET Win User

Microsoft Wordament lost progress

Hello ,
    It's not on PC but on Android Mobile.

My account microsoft is ok on my mobile android. I use onedrive/outlook.
    Since 2 days i have syncronysation problem with Wordament.
    So i remove the app and re instal but the progress is lost ??
    where is the back up

Best wishes!

Bonjour ,

Ce n'est pas sur PC mais sur Android Mobile.

Mon compte Microsoft est ok sur mon mobile Android. J'utilise onedrive / outlook.

Depuis 2 jours j'ai un problème de syncronysation avec Wordament.

Donc, je supprime l'application et réinstalle mais le progrès est perdu?

où est la sauvegarde

Meilleurs vœux!
  6. Toronado666 Win User

Le profil actuel ne peut pas jouer sur Xbox live [Translation - The current profile can not play on Xbox live]

Je viens de contacter le service. Mon abonnement a disparu et a cesser de fonctionner il y 4 jours. Il me demande mon code d'activation que j'ai jeter il y a longtemps.... Ils ne veulent pas régler le problème. J'ai perdu mon abonnement !!!

-----------------------

[Translation - I just contacted the Service. My subscription disappeared and stopped working 4 days ago. It asks me for my activation code that I throw away a long time ago.... They don't want to solve the Problem. I lost my subscription!!!]
Thema:

Loading...
  1. Xbox Game Pass PC: J'ai perdu ma sauvegarde de Just cause 4 - Similar Threads - Game Pass J'ai

2. how to find NAT in Xbox game pass ??

in XBoX Games and Apps
    how to find NAT in Xbox game pass ??: hello/good evening with my friend we try to join in the same world on ARK Survival Evoled taken on Xbox game pass on PC but that puts us has all them “join failed” on the game 1ARK Survival...
  3. Persona 3 reload xbox game pass error

in XBoX Games and Apps
    Persona 3 reload xbox game pass error: When trying to launch Persona 3: Reload, I get 2 different errors. The first error is a file system error (-2015294512) from the game launcher itself and the second error is an xbox error code of...
  4. I have a key for pc game pass with nvidia for 3 months, but i can't redeem it because I get...

in XBoX Games and Apps
    I have a key for pc game pass with nvidia for 3 months, but i can't redeem it because I get...: After I put in the nvidia code it says “Check the instructions that came with the code. You may have to redeem it on a website or other device, or you may not be eligible to redeem this code. "I...
  5. Game Pass Tab on Xbox series X

in XBoX Games and Apps
    Game Pass Tab on Xbox series X: Hello, having an irritating problem on my xbox series x. When i selected the "Game Pass" icon on my home screen on my xbox series x it says "Go to the Microsoft Store Sorry, we can't show Game...
  6. Need help to play game pass.

in XBoX Games and Apps
    Need help to play game pass.: I've had game pass for a few years now and have quite a few games saved on it. I haven't played for a while but every time I try and play any game it says that I need game pass ultimate to play...
  7. I bought a game but it says it left game pass

in XBoX Games and Apps
    I bought a game but it says it left game pass: Okay, so i bought GTA 5 Xbox series X/S version and I reseted my xbox but i clicked the “keep games and apps” button and when i log back in and press on GTA it says that it left game pass even...
  8. Can I share my Xbox game pass subscription with children

in XBoX Accessibility
    Can I share my Xbox game pass subscription with children: My children want to play Xbox games on their mobile devices. 567225ae-ce72-423a-9039-aff465a4d7b3
  9. I can't redeem my Game Pass PC code.

in XBoX Games and Apps
    I can't redeem my Game Pass PC code.: Check the instructions that came with your code. You might need to redeem it on a different web page or device, or you may be ineligible to redeem this code. That is what appears once I input the...
  10. J'ai plus accès a un jeu alors que je suis xbox game pass ultimate[I no longer have access...

in XBoX on Consoles
    J'ai plus accès a un jeu alors que je suis xbox game pass ultimate[I no longer have access...: Bonjour, j'ai récemment eu le xbox game pass ultimate j'ai pu récupérer gtaV j'y jouait de temps en temps et la cette après midi j'ai voulu joué sur le jeu et impossible je suis obligé de...