Xbox.com friends lists of xbox friends shows my name
Discus and support Xbox.com friends lists of xbox friends shows my name in XBoX on Consoles to solve the problem; Few weeks ago was looking at friends list of my friends and under my gamertag it shows my name which is ridiculous. How can I remove it? No one else... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by PliantBoat33, Mar 19, 2016.
Thema:
Xbox.com friends lists of xbox friends shows my name
Loading...
-
Xbox.com friends lists of xbox friends shows my name - Similar Threads - com friends lists
-
Today I was using LFG for fallout 76 and I received a 2 day com/multiplayer ban for my post...
in XBoX AccessibilityToday I was using LFG for fallout 76 and I received a 2 day com/multiplayer ban for my post...: The LFG post says "W: Salt 100 caps each or 6 salt for 1 bait. Camp by fishers rest" Salt is a uncommon cooking ingredient that is often bought on lfg from my understanding, bait is everywhere on... -
Estava gravando com o Xbox Game Bar e ele parou de repente. Como posso recuperar a...
in XBoX on WindowsEstava gravando com o Xbox Game Bar e ele parou de repente. Como posso recuperar a...: Estava gravando com o Xbox Game Bar e ele parou de repente. Como posso recuperar a gravação? / I was recording with Xbox Game Bar and it suddenly stopped. How do I recover the recording?... -
Got randomly com banned after being added to a random GC
in XBoX AccessibilityGot randomly com banned after being added to a random GC: I was on my phone when I got added to a GC so I went to see if I knew anyone in the GC who could've added me and I didn't so I messaged the GC "yo who r y'all" and then seconds later I got comm... -
My friend accidentally reported me leaving to a one week com ban
in XBoX AccessibilityMy friend accidentally reported me leaving to a one week com ban: I sent proof of the accidentally report via pictures and screenshots, they still have not unbanned me and disapproved my appeal, I feel like I should get some sort of compensation seeing how this... -
Não consigo jogar com meu amigo[Translation-I can't play with my friend]
in XBoX on WindowsNão consigo jogar com meu amigo[Translation-I can't play with my friend]: Não consigo jogar Minecraft Bedrock Edition come meu amigo. Eu tenho no Pc e ele no Ps4, pesquisando um pouco achei algo sobre a Rede Xbox, logo apos fiz todos os reparos e mesmo assim ainda não... -
Não consigo ouvir ou jogar com meu amigo [I can't hear or play with my friend]
in XBoX AccessibilityNão consigo ouvir ou jogar com meu amigo [I can't hear or play with my friend]: Ola eu tentei mudar minha Nat de moderada para aberto para poder jogar com um amigo meu mas agora meu fone não transmite o audio mas a caixa de som da tv transmite e ainda não jogar certos jogos... -
Não consigo jogar com meu amigo -[Translation - I can't play with my friend]
in XBoX Games and AppsNão consigo jogar com meu amigo -[Translation - I can't play with my friend]: Há uns dias estou tendo um probleminha, eu não estou conseguindo entrar na partida do meu amigo e nem ele na minha. Isso tem acontecido em Warframe, Resident Evil 5 e Minecraft. Todos são o mesmo... -
EU COMPARTILHO UMA CONTA COM UM AMIGO (Mod Translation: I share an account with a friend )
in XBoX on ConsolesEU COMPARTILHO UMA CONTA COM UM AMIGO (Mod Translation: I share an account with a friend ): Essa conta esta no meu e-mail. Meu amigo fica com ela como principal no console dele e nos dividimos o preço dos jogos , lives, EA acess etc... Otimo mais minha internet estava em manutenção... -
Não consigo jogar MCPE com amigo [I can not play Minecraft with friend]
in XBoX Games and AppsNão consigo jogar MCPE com amigo [I can not play Minecraft with friend]: Compramos hj o minecraft pocket e nao conseguimos conectar multiplayer um com o outro, da erro ao conectar, estamos conectados pelo xbox live e hora aparece que nao tenho amigos ou quando ele esta...