Xbox.com error
Discus and support Xbox.com error in XBoX on Consoles to solve the problem; I've been trying to change settings in my account online but everytime I try I always get glitch in the system error. It's really frustrating me and I... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by JTRoberts0035, Jun 25, 2015.
Thema:
Xbox.com error
Loading...
-
Xbox.com error - Similar Threads - com error
-
A com ban that was supposed to be lifted
in XBoX AccessibilityA com ban that was supposed to be lifted: My communication suspension expired before the end date, doesn’t that mean that it will be lifted? If so, it still hasn’t been lifted and I’m confused on what to do? [img]... -
How do I lift a wrongful coms ban?
in XBoX AccessibilityHow do I lift a wrongful coms ban?: I got banned on the looking for group on Xbox for absolutely no reason. Everyone on the fallout 76 lfg uses the lfg to advertise their in-game vendor. I made a post that said “wts scrip 50 caps a... -
I changed my gamer pic they approved it got reported and I'm com banned for two months so...
in XBoX AccessibilityI changed my gamer pic they approved it got reported and I'm com banned for two months so...: Pls help fix this I got reported for no reason got com banned for two months with a profile picture yall approved c77f1632-9f5c-4bfc-8081-42694732fbfd -
Mano to cansado de ficar jg cod com aleatório mais especificamente na ranked
in XboX InsidersMano to cansado de ficar jg cod com aleatório mais especificamente na ranked: . submitted by /u/Extension_Seaweed752 [link] [comments] -
erro constante com código de erro:80072741[constant error with error code: 80072741]
in XBoX Games and Appserro constante com código de erro:80072741[constant error with error code: 80072741]: quando tento entrar pra baixa um aplicativo ou um jogo está dando esse erro, e pede pra tentar mais tarde. como corrige esse erro? Está grave esse problema. [Translation - when I try to download... -
0x80072F8F estou com esse error
in XBoX on Windows0x80072F8F estou com esse error: alguem pode me ajudar [img] 1855c99c-9ef5-4905-9970-9312cca159c5 -
Problema com atualização: Erro E208.[Translation-Update problem: Error E208.]
in XBoX on ConsolesProblema com atualização: Erro E208.[Translation-Update problem: Error E208.]: Olá, Meu console Xbox One não atualiza. A reinicialização simples do console não funciona. Já baixei e tentei atualizá-lo offline com um pendrive, porém continua a aparecer o mesmo erro (E208), o... -
Erro do minecraft com tela repetida[Translation-Minecraft error with repeated screen]
in XBoX on WindowsErro do minecraft com tela repetida[Translation-Minecraft error with repeated screen]: Quando vou jogar, esse erro aparece toda vez que você movimenta a visão no jogo, como arruma isso? [Translation-When I play, this error appears every time you move your vision in the game, how do... -
Erro 0x803f800f mesmo com a Live Gold ativa (Error 0x803f800f even with Live Gold active)
in XBoX Games and AppsErro 0x803f800f mesmo com a Live Gold ativa (Error 0x803f800f even with Live Gold active): Olá, de alguns dias para hoje, alguns jogos da Live Gold simplesmente pararam de funcionar, apresentando o erro 0x803f800f falando que a Live Gold deve ser verificada e se necessário renova-la...