Xbox aboneliğim algılamıyor

Discus and support Xbox aboneliğim algılamıyor in XBoX on Windows to solve the problem; I bought gamepass ultimate. I wanted to take the advantages, but it says so. Unfortunately, we are currently having trouble showing the details of this... Discussion in 'XBoX on Windows' started by yiğitsolakoğlu, Dec 15, 2020.

  1. Xbox aboneliğim algılamıyor


    I bought gamepass ultimate. I wanted to take the advantages, but it says so. Unfortunately, we are currently having trouble showing the details of this advantage. try again after a while

    :)
     
    yiğitsolakoğlu, Dec 15, 2020
    #1
  2. XBF - Drew Win User

    Ödemeyi Yapmama Rağmen Xbox Aboneliğim Başlatılmadı!

    Hello Nasuh,

    Thanks for reaching out to us on the forums for support. You mentioned that you already purchased Xbox Game Pass but your membership has not started, but you checked the your Services & subscriptions page and it’s shows in your purchase history. Here are troubleshooting steps you can follow that may help solve your entitlement issue:

    Log out of Xbox and Microsoft Store application with the same account that purchased Game Pass and then log back in

    Sign into the Xbox Game Pass mobile application and then refresh the Xbox application on PC to see if it recognizes the entitlement

    Uninstall and reinstall the Xbox application on PC

    Entitlements may take up to 24 hours after renewal before they show up on your account. If these steps do not work and it has been longer than 24 hours, please contact Xbox Support for further account troubleshooting.

    I'm really sorry that you had to wait a few days. I hope this answer helps.

    Please let me know if any of the troubleshooting steps provided solves your issue.

    XBF – Drew

    [Associate is using a translator application, please be aware that grammatical errors or incorrect syntax may occur]
  3. XBF - Drew Win User

    Ödemeyi Yapmama Rağmen Xbox Aboneliğim Başlatılmadı!

    Merhaba Nasuh, Destek için forumlarda bize ulaştığınız için teşekkür ederiz. Xbox Game Pass'i zaten satın aldığınızı ancak üyeliğinizin başlamadığını, ancak Hizmetler ve abonelikler sayfanızı kontrol ettiğinizi ve satın alma geçmişinizde gösterildiğini söylediniz. Yetkilendirme sorununuzu çözmenize yardımcı olabilecek sorun giderme adımları şunlardır:

    Game Pass'i satın alan hesapla Xbox ve Microsoft Store uygulamasından çıkış yapın ve ardından tekrar giriş yapın

    Xbox Game Pass mobil uygulamasında oturum açın ve ardından yetkilendirmeyi tanıyıp tanımadı olup olmadığını görmek için PC'deki

    Xbox uygulamasını yenileyin Xbox uygulamasını PC'ye kaldırma ve yeniden yükleme

    Yetkilendirmeler, yenilemeden sonra hesabınızda görünmeden önce 24 saate kadar sürebilir. Bu adımlar işe yaramazsa ve 24 saatten uzun bir süre geçtiyse, daha fazla hesap sorun giderme için lütfen Xbox Desteği ile iletişime geçin.

    Turkish translation.

    Birkaç gün beklemek zorunda kaldığın için gerçekten üzgünüm. Umarım bu cevap yardımcı olur.

    Sağlanan sorun giderme adımlarından herhangi biri sorununuzu çözerse lütfen bana bildirin.

    XBF – Drew

    [Associate bir çevirmen uygulaması kullanıyor, lütfen dilbilgisi hatalarının veya yanlış sözdiziminin oluşabileceğini unutmayın]
  4. XBF John Win User

    XBOX Series S kolumu PC algılamıyor. [XBOX Series S does not detect my arm PC.]

    Hello

    Darını anladığımı sanmıyorum. Konsolunuz ve PC'nizle ne yapmaya çalışıyorsunuz? Bilgisayarınız üzerinden uzaktan oynatmaya mı çalışıyorsunuz?

    Bazı Kaynaklar:

    Engi Saygılarımla,



    [Yukarıdaki metin makine tarafından çevrilmiş ve orijinal gönderinin doğru bir gösterimi olmayabilir.]

    Hello

    I don't think I'm understanding your question here. What are you trying to do with your console and PC? Are you trying to do remote play through your PC?

    Some Resources:

    Best Regards,

  5. XBF Crystal P Win User

    Game Pass Ultimate Aboneliğim Gelmedi [Translation - Game Pass Ultimate Subscription]

    Hi there Cihan,

    Thanks for reaching out! I understand there is an issue with the Game Pass Ultimate subscription.
    For any billing or subscription issues, I recommend to
    contact Customer Supportfor further assistance.

    Hope this helps.
  6. yakupyıldırım Win User

    Xbox Game Pass aboneliği başlattım Param çekildi fakat aboneliğim başlamadı[I started an Xbox Game Pass subscription My money has been withdrawn, but my subscription hasn"t started]

    ne demek istiyosun anlamadım aynı sorunu bende yaşadım

    [Translation - I don't understand what I mean the same problem I've had]
Thema:

Xbox aboneliğim algılamıyor

Loading...
  1. Xbox aboneliğim algılamıyor - Similar Threads - aboneliğim algılamıyor

  2. Game Pass Ultimate Aboneliğim Gelmedi [Translation - Game Pass Ultimate Subscription]

    in XBoX on Consoles
    Game Pass Ultimate Aboneliğim Gelmedi [Translation - Game Pass Ultimate Subscription]: Microsoft Store'dan banka kartımla Xbox Game Pass Ultimate aboneliği aldım ancak ücret hesabımdan kesilmesine rağmen abonelik gelmedi. Ne yapmam gerekiyor? ________________ [Translation - I...