when will Xbox.com/play come to pakistan since there is no stable option to play games here...
Discus and support when will Xbox.com/play come to pakistan since there is no stable option to play games here... in XBoX Games and Apps to solve the problem; so please try to bring it here i am 13 and i like ga!ing but i cant play my favourite games due to i not haveing any console and things and... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Ahmadunno, Oct 8, 2022.
Thema:
when will Xbox.com/play come to pakistan since there is no stable option to play games here...
Loading...
-
when will Xbox.com/play come to pakistan since there is no stable option to play games here... - Similar Threads - com play pakistan
-
Can’t play Xbox 360 games while com banned
in XBoX Games and AppsCan’t play Xbox 360 games while com banned: I was recently banned from communicating for 2 months and this isn’t about that but for some reason I can’t play any Xbox 360 games. I don’t care for the ban but I would wish a fix can be told to... -
Can't Play Xbox 360 Games under Com Banned
in XBoX Games and AppsCan't Play Xbox 360 Games under Com Banned: I got a week banned from a Sensitive Hater on Call of Duty because I was making a Point about what he told me about the game I send him a Screenshot to show proof because he was arguing and... -
I want help Xbox com play NEED HELP
in XboX InsidersI want help Xbox com play NEED HELP: I bought the Ultimate package today, but I didn't get any invitations and I don't know how to start the game selection menu, please help) I want to play cloud so much! submitted by... -
Não consigo jogar multiplayer com meu amigo pela gamepass[I cannot play multiplayer with my...
in XBoX on WindowsNão consigo jogar multiplayer com meu amigo pela gamepass[I cannot play multiplayer with my...: Meu amigo possui a assinatura da xbox gamepass e tem acesso a todos os jogos que eu tenho, porem minha versão é a ultimate enquanto a dele é a somente de pc, ele não consegue jogar comigo nem... -
Não consigo jogar com meu amigo[Translation-I can't play with my friend]
in XBoX on WindowsNão consigo jogar com meu amigo[Translation-I can't play with my friend]: Não consigo jogar Minecraft Bedrock Edition come meu amigo. Eu tenho no Pc e ele no Ps4, pesquisando um pouco achei algo sobre a Rede Xbox, logo apos fiz todos os reparos e mesmo assim ainda não... -
Não consigo jogar com amigos no meu Minecraft PS4 edition[Translation-I can't play with...
in XBoX Games and AppsNão consigo jogar com amigos no meu Minecraft PS4 edition[Translation-I can't play with...: Quando eu tento entrar no jogo do meu amigo no Minecraft ps4 edition da o erro (não foi possível conectar-se ao mundo) ja tentei resolver de varias formas porém nenhuma funciona [Translation-When... -
Não consigo ouvir ou jogar com meu amigo [I can't hear or play with my friend]
in XBoX AccessibilityNão consigo ouvir ou jogar com meu amigo [I can't hear or play with my friend]: Ola eu tentei mudar minha Nat de moderada para aberto para poder jogar com um amigo meu mas agora meu fone não transmite o audio mas a caixa de som da tv transmite e ainda não jogar certos jogos... -
Jogar no mesmo XBOX ONE com outra conta [Mod Translation - Play on the same XBOX ONE with...
in XBoX on ConsolesJogar no mesmo XBOX ONE com outra conta [Mod Translation - Play on the same XBOX ONE with...: Eu comprei o FIFA 2020 numa conta, eu posso jogar este jogo usando outra conta Microsoft, no mesmo console? É que hackearam o meu console e toda vez que recupero a conta, mudo a senha e uso esta... -
Não consigo jogar Minecraft com meus amigos[Translation-I can't play Minecraft with my friends]
in XBoX Games and AppsNão consigo jogar Minecraft com meus amigos[Translation-I can't play Minecraft with my friends]: Já reiniciei o jogo e o Xbox um milhão de vezes, verifiquei as configurações do jogo e do mundo, está tudo certo. Mas não consigo entrar no mundo de ninguém e nem ninguém entrar no meu mundo....