Выставление счета[Translation-Billing]

Discus and support Выставление счета[Translation-Billing] in XBoX Accessibility to solve the problem; У меня стоит автоматическое выставление счета на подписку Xbox Live Gold на год. А я забыл и оплатил ее. Теперь в журнале заказов у меня числится 2... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by ЮрийСвентиков, Nov 3, 2018.

  1. Выставление счета[Translation-Billing]


    У меня стоит автоматическое выставление счета на подписку Xbox Live Gold на год. А я забыл и оплатил ее. Теперь в журнале заказов у меня числится 2 купленные подписки. Одна, которую я оплатил(Статус выполнено) и одна с выставленного счета(Статус Ожидание).
    Как отменить подписку у которой статус ожидание?

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    [Translation-I need to automatically invoice my Xbox Live Gold subscription for a year. And I forgot and paid for it. Now I have 2 purchased subscriptions in my order journal. One that I have paid (status is completed) and one from the billed account
    (status pending). How do I cancel a subscription whose status is pending?]


    :)
     
    ЮрийСвентиков, Nov 3, 2018
    #1
  2. Cancel payment xbox game pass (Отмена платежа xbox game pass )

    Здравствуйте, приобретая бесплатные 14 дней xbox game pass я вовремя не отключил периодическое выставление счетов, после выставленного счета уже не было возможности отменить данную услугу (и аннулировать выставленный
    счет ) пока я не оплачу выставленный счет на месяц, я оплатил и выключил периодическое выставление счетов, но хотел бы чтобы вы отменили платеж.

    Hello, getting a free 14 days xbox game pass, I did not turn off the periodic billing on time, after the invoice was no longer possible to cancel the service (and cancel the invoice) until I pay the invoiced
    bill for a month, I paid and turned off periodic invoicing, but I would like you to cancel the payment.
     
    nikolaylimonov, Nov 3, 2018
    #2
  3. Blekxard2
    Blekxard2 Guest
    Again wrote off the money - Опять списали деньги.

    On September 1, I decided to pay the delay for the subscription of XBOX LIVE GOLD.
    I paid for it, and decided to turn off permanent billing.
    As soon as I did, the debt was written down, but the subscription ends on September 18 (because the date of the last charge-off of the account was August 18), and not October 1 as it should be.
    Later, on the same day, in the evening, I again receive an invoice for the same subscription and are charged once more with the funds from my card, even given that I canceled the invoicing.
    You can help me get my money back.

    1 сентября я решил оплатить просрочку за подписку XBOX LIVE GOLD. Я оплатил, и решил отключить постоянное выставление счетов. Как только я это сделал, долг списался, но подписка оканчивается 18 сентября( потому что дата последнего списания счета 18 августа)
    , а не 1 октября как должно быть. Позже, в этот же день, вечером, мне опять приходит счет за эту же подписку и списываются еще раз средства с моей карты, даже учитывая то, что я отменил выставление счетов. Вы можете мне помочь вернуть мои деньги.
     
    Blekxard2, Nov 3, 2018
    #3
  4. XBF Brad A
    XBF Brad A Guest

    Выставление счета[Translation-Billing]

    Hello
    ЮрийСвентиков,


    Sorry to hear about the double purchase. What it sounds like is the auto renew is on and it hasn't quite billed the subscription yet, then you went in and manually purchased a subscription also. In this regard it would be best to request a call back and
    they can help you straighten this out.When you go to
    Contact Us
    to get it to request a callback follow these steps:

    • Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select no thanks
    • Step 3-----select games
    • Step 4 ----select request a call from support
    Once they call explain the issue and they will be able to help you.

    Hope this helps.

    Thanks,

    Brad

    Xbox Forum Team
     
    XBF Brad A, Nov 3, 2018
    #4
  5. I did not understand where to choose Xbox one. Ah and further on counts, too, it is unclear.
     
    ЮрийСвентиков, Nov 3, 2018
    #5
  6. XBF Brad A
    XBF Brad A Guest
    Hello ЮрийСвентиков,

    Once you click on the Contact Us. Under step one where it says select category select the Xbox one it is on the far left. Step 2 will ask if you want to talk with virtual agent select No thanks, then you will choose a topic choose Subscription changes on
    the left column. Then step 3 says subscription changes leave it alone. Step 4 will ask to chat with Xbox support or request a call from support, Select request a call and enter the phone number.

    Hope this helps.

    Thanks,

    Brad
     
    XBF Brad A, Nov 5, 2018
    #6
  7. ЮрийСвенти Win User

    Выставление счета[Translation-Billing]

    I did not understand where to choose Xbox one. Ah and further on counts, too, it is unclear.
  8. XBF Brad A Win User

    Выставление счета[Translation-Billing]

    Hello ЮрийСвентиков,

    Once you click on the Contact Us. Under step one where it says select category select the Xbox one it is on the far left. Step 2 will ask if you want to talk with virtual agent select No thanks, then you will choose a topic choose Subscription changes on
    the left column. Then step 3 says subscription changes leave it alone. Step 4 will ask to chat with Xbox support or request a call from support, Select request a call and enter the phone number.

    Hope this helps.

    Thanks,

    Brad
  9. XBF Brad A Win User

    Выставление счета[Translation-Billing]

    Hello
    ЮрийСвентиков,


    Sorry to hear about the double purchase. What it sounds like is the auto renew is on and it hasn't quite billed the subscription yet, then you went in and manually purchased a subscription also. In this regard it would be best to request a call back and
    they can help you straighten this out.When you go to
    Contact Us
    to get it to request a callback follow these steps:

    • Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select no thanks
    • Step 3-----select games
    • Step 4 ----select request a call from support
    Once they call explain the issue and they will be able to help you.

    Hope this helps.

    Thanks,

    Brad

    Xbox Forum Team
  10. XBF George L Win User

    Выставление счетов (Mod Translation: Billing)

  11. АрсенийМор Win User

    Выставление счетов (Mod Translation: Billing)

    No, I did not make any purchases. The money was withdrawn as soon as I tied the card, but I could not buy it with the help of it. It is not displayed through the xbox. Although through the computer in my account it is visible.
Thema:

Выставление счета[Translation-Billing]

Loading...
  1. Выставление счета[Translation-Billing] - Similar Threads - Выставление счета Translation

  2. Xbox website 2024 Recap translation error

    in XboX Insiders
    Xbox website 2024 Recap translation error: Hi! I'm hungarian, and the translation in the 2024 recap in hun says "bárátok" (which is a non existing word) instead of the correct word "barátok" It just annoys me so pls fix this! submitted by...
  3. Xbox 360 controller on PC - Awful physical movement to in-game movement translation

    in XBoX on Consoles
    Xbox 360 controller on PC - Awful physical movement to in-game movement translation: I have recently bought an xbox360 controller and dongle for my PC but the controller is nearly useless due to the translation between the physical movement of the analogue sticks to the in-game...
  4. Imagine a system where both written and voice conversations are simultaneously translated...

    in XboX Insiders
    Imagine a system where both written and voice conversations are simultaneously translated...: What do you think of such a system on Xbox? submitted by /u/xL3aMS1x [link] [comments]
  5. Can't connect to Xbox live party's just says connecting(network address translation issues...

    in XBoX Rewards & Social
    Can't connect to Xbox live party's just says connecting(network address translation issues...: So I'm here to shed some light of the situation at the very least as Microsoft don't bother looking into the issue as it isn't really their issue to deal with nonetheless. Possible causes: ISP...
  6. 如何更换我的 Xbox 账户电子邮箱[Translation: How to Change My Xbox Account's Email Address? ]

    in XBoX Accessibility
    如何更换我的 Xbox 账户电子邮箱[Translation: How to Change My Xbox Account's Email Address? ]: 今天,我注册了一个 Outlook 电子邮箱,然后我的 Microsoft 账户自动将新的 Outlook 电子邮箱设置为登录首选项,但是我登录我的 Minecraft 基岩版账户的时候,发现 Xbox 账户已经 法通过新的 Outlook 电子邮箱以及之前使用的电子邮箱登录。而我又不小心用新的 Outlook 电子邮箱注册了一个新的 Xbox 账户。现在,我不知道怎么 注销我新注册的多余...
  7. Автоматически списали деньги со счета для Xbox game pass, но сама подписка не была оплачена...

    in XBoX Games and Apps
    Автоматически списали деньги со счета для Xbox game pass, но сама подписка не была оплачена...: Я попробовал пробный период Xbox game pass и через несколько дней у меня автоматически сняли деньги с карты для оплаты. Хотел отменить подписку и вернуть деньги, но написано, что платеж просрочен....
  8. Автоматически списали деньги со счета для Xbox game pass, но сама подписка не была оплачена...

    in XBoX Games and Apps
    Автоматически списали деньги со счета для Xbox game pass, но сама подписка не была оплачена...: Я попробовал пробный период Xbox game pass и через несколько дней у меня автоматически сняли деньги с карты для оплаты. Хотел отменить подписку и вернуть деньги, но написано, что платеж просрочен....
  9. Оплата и выставление счетов

    in XBoX on Consoles
    Оплата и выставление счетов: Сегодня ночью (11.12.2018г) с моец карты списались соедства за плдписку Xbox Game Pass, данной подпиской пользова ьсч не собираюсь, нужен возврат средств, как его совершить?...
  10. Выставление счетов (Mod Translation: Billing)

    in XBoX on Consoles
    Выставление счетов (Mod Translation: Billing): Здравствуйте, у меня такая проблема: привязал к аккаунту Xbox карту "Виртуальная карта QIWI" сняло около 300 российских рублей но картой так пользоваться и не могу! Можете решить эту проблему или...