Vouchercode aan verkeerde account gelinkt[Translation-Voucher code linked to wrong account]
Discus and support Vouchercode aan verkeerde account gelinkt[Translation-Voucher code linked to wrong account] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Beste, Ik wisselde vandaag een xbox one vouchercode voor de Darkfire bundle voor Fortnite in, maar ik heb dit niet op het juiste account gedaan. Ik... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Norro1977, Jun 3, 2020.
Thema:
Vouchercode aan verkeerde account gelinkt[Translation-Voucher code linked to wrong account]
Loading...
-
Vouchercode aan verkeerde account gelinkt[Translation-Voucher code linked to wrong account] - Similar Threads - Vouchercode aan verkeerde
-
Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop...
in XBoX Sales and PromoHeb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop...: Gisteravond heb ik een game aangeschaft maar er staat geweigerd naast. Het geld is afgeschreven van mijn rekening maar ik heb de game niet. Vervolgens heb ik het opnieuw geprobeert maar nu kwam... -
letters staan verkeerd om bij microsoft solitaire
in XBoX on Consolesletters staan verkeerd om bij microsoft solitaire: hallo, de letters staan verkeerd om bij microsoft solitaire sinds de laatste update, weet iemand haar raad mee en kan mij helpen. gr annie. 0d9fe1d2-d901-4496-821d-ef55c290109b -
Verkeerd lan ingegeven
in XBoX on ConsolesVerkeerd lan ingegeven: Bij activating van mijn gift card heb ik per ongeluk een verkeerd land opgegeven waardoor ik nu mijn geld kwijt ben . Hoe kan ik dit terug krijgen . 8d176c24-ab65-4429-bbab-9f63f8edb0dd