Uso de HD de Xbox 360 no Xbox One[Lie in HD X x 360 x X x One]

Discus and support Uso de HD de Xbox 360 no Xbox One[Lie in HD X x 360 x X x One] in XBoX on Consoles to solve the problem; Meu Xbox 360 foi condenado. Retirei o HD (250 gb) e tentei ligar no meu Xbox One para recuperar os savegames e depois usar como segundo disco, mas ele... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by WholesaleImp3, Nov 23, 2019.

1. Uso de HD de Xbox 360 no Xbox One[Lie in HD X x 360 x X x One]

Meu Xbox 360 foi condenado. Retirei o HD (250 gb) e tentei ligar no meu Xbox One para recuperar os savegames e depois usar como segundo disco, mas ele nem reconhece o HD. Há como fazer o que eu quero?

[Translation - My Xbox 360 has been sentenced. I removed the HD (250gb) and tried to plug in my Xbox One to retrieve the saveg ames and then use as a second disc, but it doesn't even recognize the HD. Is there how to do what I want?]

:)

WholesaleImp3, Nov 23, 2019
  2. Smwutches Win User

O One não está configurado para ler as datas do 360 em um dispositivo de armazenamento externo. Você pode baixar novamente todos os jogos compatíveis com versões anteriores no One, mas os jogos salvos precisariam ser armazenados na nuvem para continuar usando-os.

[Translation-One is not configured to read the dates of 360 on an external storage device. You can redownload all games that support previous versions on One, but saved games would need to be stored in the cloud to continue using them.]
  3. PlusMuffin54992 Win User

XBOX ONE X

¿Estás hablando de Xbox One X o Xbox Series X?
  4. PHOENIXoRISING Win User

Red dead redemtion 2

Well for one thing S is not Full HD like the Pro is on Sony. Only the prior PS4 consoles were not Full HD. The Xbox One X is Full HD much like the Playstion Pro which is what I am guessing the difference in resolution is caused by.

Xbox One S/X X is meant for 4k and such. S is The best possible graphics without springing for 4k.
  5. ngocphi Win User

Xbox one s Compatible

No the series s

With xbox one devices there is no compatibility of s or x or og

It's just xbox one

With one x gets HD upgrades when available
  6. Jurgen1488 Win User

Need help deciding which xbox one consoles to buy for gaming and 4k- BluRays?

Hello,

Xbox One does not support 4K movies or games.

Xbox One S, supports 4K movies.

Xbox One X
    supports 4K games and movies.

If you have 4K TV I recommend Xbox One X. If you have only Full HD TV, so Xbox One X can switch to Full HD mode. All the more power it can put into games.

There are over 130 games that are for the Xbox One X.
Thema:

Loading...
  1. Uso de HD de Xbox 360 no Xbox One[Lie in HD X x 360 x X x One] - Similar Threads - Uso 360 Lie

2. Uso de VPN

in XBoX Accessibility
    Uso de VPN: Hola tengo una pregunta:¿se puede utilizar vpn para microsoft rewards? Si no es así que se puede hacer si se usa VPN 46435975-dd28-4999-a39f-66844a48e03e
  3. Realizei a assinatura do Xbox Game Pass, entretanto não fiz uso e quero um...

in XBoX Sales and Promo
    Realizei a assinatura do Xbox Game Pass, entretanto não fiz uso e quero um...: Olá! No dia 8 de Abril de 2020, realizei a assinatura do Xbox Game Pass de 1 mês por 1 real, do qual fiz bom uso. Entretanto, após o término desta assinatura, outras 2 assinaturas foram feitas...
  4. Problema Controle XBox One com menos de Três meses de uso[Translation-XBox One Control...

in XBoX on Consoles
    Problema Controle XBox One com menos de Três meses de uso[Translation-XBox One Control...: Boa Tarde, comprei dois controles XBox One em 10 de Junho 2020, e o botão RB esta danto tilt, em momentos fuciona e em momentos não funciona, preciso de assitência, pois ainda esta na garantia....
  5. Mi xbox one s se enciende pero se apaga al instante. Esto sólo pasa cuando no la uso por un...

in XBoX on Consoles
    Mi xbox one s se enciende pero se apaga al instante. Esto sólo pasa cuando no la uso por un...: [Title Translation-My xbox one s turns on but turns off instantly. This only happens when I don't use it for a while.] Hola, mi problema es que mi consola enciende normalmente (con el inicio...
  6. Problemas con uso de Acelerator pack WWE 2K19 -[Translation - Problems using the...

in XBoX Games and Apps
    Problemas con uso de Acelerator pack WWE 2K19 -[Translation - Problems using the...: Compramor el acelerator pack y podemos jugar con los desbloqueos, pero cada que iniciamos nuevmamente el juego nos mandan un mensaje que existen funciones que no han sido instaladas localmente y...
  7. uso de servidores minecraft[Translation-use of minecraft servers]

in XBoX on Consoles
    uso de servidores minecraft[Translation-use of minecraft servers]: TENGO INCONVENIENTE PARA INICIAR SESION EN LA CUENTA DE MICROSOTF PARA UTILIZAR LOS SERVIDORES EN EL JUEGO DE MINECRAFT. QUIERO DESVINCULAR EL JUEGO A ESA CUENTA DE MICROSOFT Y VINCULAR LA XBOX...
  8. necesito un reembolso de una suscripcion que nunca se uso[I need a refund for a...

in XBoX Games and Apps
    necesito un reembolso de una suscripcion que nunca se uso[I need a refund for a...: se me hizo el cargo de una suscripción que nunca se uso necesito urgente el reembolso del dinero. [Translation - I was charged with a subscription that was never used. I urgently need a refund.]...
  9. Novos Termos de Uso[Translation-New Terms of Use]

in XBoX on Consoles
    Novos Termos de Uso[Translation-New Terms of Use]: Eu não consigo entrar no site Bungie, Rockstar Games ou outros sites de empresas de games com a Xbox Live aparece uma mensagem dizendo : Que não foi possível acessar o site da bungie.net com a...
  10. meu xbox 360 ficou 2 meses sem uso e agora não entra em jogos, qual motivo se comprei e ...

in XBoX on Consoles
    meu xbox 360 ficou 2 meses sem uso e agora não entra em jogos, qual motivo se comprei e ...: [Title Translation] - my Xbox 360 has gone 2 months without use and now it does not go into games, what reason if I bought and paid, I will have to enter judicially? meu xbox 360 ficou 2 meses...