Um cara apagou minha conta [Edit - Translation] - A guy deleted my account

Discus and support Um cara apagou minha conta [Edit - Translation] - A guy deleted my account in XBoX on Consoles to solve the problem; Oi gente preciso de ajuda, eu tava jogando GTA V online bem de boas dai um cara veio prometeu me dar monte coisa, como sou iniciante concordei e como... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by MarcioJunior3, Feb 27, 2020.

1. Um cara apagou minha conta [Edit - Translation] - A guy deleted my account

Oi gente preciso de ajuda, eu tava jogando GTA V online bem de boas dai um cara veio prometeu me dar monte coisa, como sou iniciante concordei e como eu sou do tipo que acha que as pessoas são boas...

Enfim ele pediu email e senha passei, daí apareceu que minha conta da Microsoft foi apagada, desde então tava tentando entra na minha conta e aparece que minha conta não existe oque faço perdi meu Gold conta tudo, por favor alguém ajuda eu com esse poblema?
    Nome dele no GTA era yr7 x modz socorro...

[Edit - Translation] - Hi guys, I need help, I was playing GTA V online very well, so a guy came and promised to give me a lot, as I am a beginner I agreed and as I am the type who thinks people are good ...

Anyway he asked for email and password I passed, then it appeared that my Microsoft account was deleted, since then I was trying to enter my account and it appears that my account does not exist what do I lost my Gold account everything, please someone
    help me with this problem? His name in GTA was yr7 x modz help ...

:)

MarcioJunior3, Feb 27, 2020
  2. MarcioJunior3 Win User

Por favor tô apavorado

[Edit - Transaltion] - Please I'm terrified
  3. MarcioJunior3 Win User

Foi ontem que ocorreu esse poblema, mas até agora nada de recuperar minha conta , tem algum número pessoal que eu possa chamar? Pelo site do Xbox pede pra conectar a conta Mas como conecta se aparece que minha conta não existe

[Edit - Translation] - It was yesterday that this problem occurred, but so far nothing to recover my account, is there a personal number that I can call? On the Xbox website asks to connect the account But how do you connect if it appears that my
    account does not exist
  4. XBF Chris J Win User

Hello Marcio,

Try looking in this thread. You may find a number to call for your specific region. If the number no longer works, or your region is not listed, please create a temporary Microsoft account so that you can contact support using the link provided in my first
    response.

International Xbox support Numbers

Hope this helps!
  5. XBF Chris J Win User

Hello Marcio,

Thank you for posting here on the Xbox forums. We understand that you have given out your profile information to a player and they have deleted your account. Please keep in mind that it is against the Xbox live

service agreement
    /terms of use to give out your profile information. This is set up to help prevent things like this from happening.

How long ago did this happen? *"If you close your Microsoft account, there’s a 60-day grace period during which you can change your mind and reopen your account. After 60 days, your Microsoft account will be permanently deleted." So
    you should be able to reopen your account by signing back into it.

Check out this link for further information. You may also want to contact a live agent if you end up requiring further support, as we would not be able to support in matters that require us to have access to your account.

*Reopen your Microsoft account

Xbox Support - Contact Us

Hope this helps!
  6. igorferreira60 Win User

Update for xbox 360 is failing

como faço para reuperar minha conta do xbox

live ?

[Edit - translation] - How do I recover my xbox account?

live
Thema:

Loading...
  1. Um cara apagou minha conta [Edit - Translation] - A guy deleted my account - Similar Threads - cara apagou minha

2. I can't sign in to my Microsoft account on xbox/pc / Não consigo entrar na minha conta da...

in XBoX Accessibility
    I can't sign in to my Microsoft account on xbox/pc / Não consigo entrar na minha conta da...: I changed my mother's email from "my account" to my email, but after this change, when I try to log into my Microsoft account on my computer, it gives me several errors, often saying that the...
  3. estou tentando encerrar minha conta Xbox insider mas não consigo

in XboX Insiders
    estou tentando encerrar minha conta Xbox insider mas não consigo: Este fim de semana decidi encerrar minha conta no xbox insider por conta de alguns bugs que percebi que estava apresentando em meu Xbox Series S, quero que meu console volte a atualização padrão...
  4. Não consigo logar na minha conta de dev do Xbox

in XBoX on Windows
    Não consigo logar na minha conta de dev do Xbox: Estou tentando logar na minha conta de dev pelo endereço de IP fornecido pelo Xbox (https://11443 e https://xbox:11443), e quando eu digito na barra de pesquisa aparece que não é possível acessar...
  5. How To Login MACANBOLA ? Begini Cara Login Web MACANBOLA

in XBoX Games and Apps
    How To Login MACANBOLA ? Begini Cara Login Web MACANBOLA: Mangga aksés langsung dina link di handap | Please access it directly in the link below | Silahkan bisa langsung akses di link dibawah ini ya https://monly.id/tunnel=MACANBOLA Healthy Internet...
  6. Preciso transferir minha atual gamertag para outra!

in XBoX on Windows
    Preciso transferir minha atual gamertag para outra!: Minha gamertag desta conta: "OProprio#5645" possui o histórico e conquistas da edição windows 10 do minecraft, só que eu fiz uma migração da edição java na gamertag: "OProprio#9422", eu tenho...
  7. Migrar minha conta minecraft java de uma conta microsoft para outra

in XBoX Accessibility
    Migrar minha conta minecraft java de uma conta microsoft para outra: Quando fui regatar minha chave do minecraft java, acabei logando numa conta errada, gostaria de saber se conigo migra-la para a minha conta principal da microsoft. Moderator note - Moved from...
  8. Meu XBOX ONE resetou sozinho e apagou todos os saves. Há como recuperar os saves?

in XBoX on Consoles
    Meu XBOX ONE resetou sozinho e apagou todos os saves. Há como recuperar os saves?: Meu XBOX ONE resetou sozinho e apagou todos os saves. Há como recuperar os saves? [Translation-My XBOX ONE reset by itself and deleted all saves. Is there any way to get the saves back?]...
  9. Did not receive my 50 dollar Cara card for upgrading my xbox one to one s from eb games

in XBoX on Consoles
    Did not receive my 50 dollar Cara card for upgrading my xbox one to one s from eb games: I purchased my xbox one s from eb games during their upgrade and receive a 50 dollar gift card. I filled all the proper information out on the web page and mailed in the proof of purchase about...
  10. Did not receive my 50 dollar Cara card for upgrading my xbox one to one s from eb games

in XBoX on Consoles
    Did not receive my 50 dollar Cara card for upgrading my xbox one to one s from eb games: I purchased my xbox one s from eb games during their upgrade and receive a 50 dollar gift card. I filled all the proper information out on the web page and mailed in the proof of purchase about a...