ÜRÜN İADESİ [Product Refund]

Discus and support ÜRÜN İADESİ [Product Refund] in XBoX on Windows to solve the problem; Merhabalar, Ben 1 Ocak 2019 tarihinde PC için olduğunu sanarak yanlışlıkla XBox için satılan aşağıdaki ürünleri satın aldım. Satın alma bilgilerimi... Discussion in 'XBoX on Windows' started by CaglaSimsek, Jan 17, 2019.

  1. CaglaSimsek
    CaglaSimsek Guest

    ÜRÜN İADESİ [Product Refund]


    Merhabalar,

    Ben 1 Ocak 2019 tarihinde PC için olduğunu sanarak yanlışlıkla XBox için satılan aşağıdaki ürünleri satın aldım. Satın alma bilgilerimi aşağıda veriyorum. XBox'ım yok. Dolayısıyla bu oyunları oynama şansım da yok.Yukarıda belirttiğim gibi PC için sanıp satın
    aldım. Aşağıda belirttiğim ürünlerin iadesini istiyorum. Teşekkürler.

    THE SIMS 4

    Sipariş No: 8596145503

    Toplam
    49,81 ₺

    THE SIMS 4 VAMPIRES

    Sipariş No: 8868642516
    Toplam

    45,00 ₺

    XBoxLive Gold Üyelik 1 Aylık

    Sipariş No: 4826795151

    Toplam

    5,90 ₺

    [Translation - Hi

    I bought the following products that I accidentally sold for XBox on January 1, 2019 on the PC. I'm giving you my purchase information below. I don't have an XBox. So I don't have the chance to play these games. As mentioned above, I bought it for the
    PC. I want a refund of the products I mentioned below. Thanks.


    THE Sıms 4

    Order No: 8596145503

    Total

    49.81

    THE Sıms 4 Vampıres

    Order No: 8868642516

    Total

    45.00

    XboxLive Gold Membership 1 month

    Order No: 4826795151

    Total

    5.90]

    :)
     
    CaglaSimsek, Jan 17, 2019
    #1
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

ÜRÜN İADESİ [Product Refund]