Trocar game pass ultimate para game pass standart [Translation-Change game pass ultimate...

Discus and support Trocar game pass ultimate para game pass standart [Translation-Change game pass ultimate... in XBoX on Consoles to solve the problem; Aderi este mes a promoção de 1 euro primeiro.mes do ultimate com um cartão pré pago 25 euros mas cheguei a conclusão que não compensa. Posso cancelar e... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by JuicedCT, Apr 9, 2020.

1. JuicedCT
    JuicedCT Guest

Trocar game pass ultimate para game pass standart [Translation-Change game pass ultimate...

Aderi este mes a promoção de 1 euro primeiro.mes do ultimate com um cartão pré pago 25 euros mas cheguei a conclusão que não compensa. Posso cancelar e aderir ao game pass basico?

[Translation-I joined this month the promotion of 1 euro
    first.mesof the ultimate with a prepaid card 25 euros but I came to the conclusion that does not pay. Can I cancel
    and join the basic game pass? ]

:)

JuicedCT, Apr 9, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Trocar game pass ultimate para game pass standart [Translation-Change game pass ultimate for game pass standard]

Hi Juiced,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you are wanting to cancel subscription. As you already have game pass, we recommend turning off recurring billing. Once the month is over, then you can subscribe to the game pass. here is a guide on

cancelling subscription or recurring billing
    .

Thanks,

Brad
  3. sjbros814 Win User

Xbox Game Pass app says need game pass for quests when i already have it

Algumas recompensas são exclusivas para Game Pass Ultimate.
    I translated your quote to this: Some rewards are exclusive to Game Pass Ultimate.

I meant completing daily quests. Those are locked.
  4. Ricardo Cintra Win User

Emergencia sobre o geme pass [Translate] Emergency on the moans pass

Ola Amigo, você já tentou converter seu Game Pass para Game Pass Ultimate naquela oferta de R$ 1,00 se você for aqui do Brasil ou U$ 1.00? Você pode fazer a conversão do Game Pass Xbox para o Game Pass Ultimate por apenas R$ 1,00 se vc ainda não fez em sua
    conta

Translation: Hello My Friend, you just try convert your Game Pass to Game Pass Ultimate i there offer by R$ 1,00 if you live in Brazil or U$ 1.00?

You can make the conversion of Game Pass to Game Pass Ultimate if you don't make yet this conversion in your Account
  5. RomainCAZAJOUS Win User

Microsoft rewards; Bug point quête GEARS5 [Microsoft rewards; GearS5 Quest Point Bug]

Effectivement j'y joue avec la Game pass ultimate.

[Translation-Indeed I play with the Ultimate Game Pass. ]
  6. Alertnaruto Win User

Xbox one

Oo si compro el game pass Ultimate tendre un mes de game pass y gold Verdad

[Mod Translated - Or if I buy the game pass Ultimate I will have a month of game pass and gold Truth]
Thema:

Loading...
  1. Trocar game pass ultimate para game pass standart [Translation-Change game pass ultimate... - Similar Threads - Trocar game pass

2. como trocar email da minha conta Xbox[Translation-how to change email from my Xbox account]

in XBoX Accessibility
    como trocar email da minha conta Xbox[Translation-how to change email from my Xbox account]: Gostaria q alguém me ajudasse a como trocar de email a minha conta microsft [Translation-I would like someone to help me how to change my microsoft account email]...
  3. Trocar o disco por mídia digital[Translation-Swap the disc for digital media]

in XBoX on Consoles
    Trocar o disco por mídia digital[Translation-Swap the disc for digital media]: my disk is not working and it is stained and peeling and with a bubble I need to make an exchange for digital media I'm trying to do this a month more I'm not getting in contact and the company's...
  4. Não consigo trocar a imagem de perfil personalizada no xbox

in XBoX Games and Apps
    Não consigo trocar a imagem de perfil personalizada no xbox: Hoje eu tentei trocar a imagem de perfil do xbox one personalizada coloquei uma imagem com a resolução pedida que e 1080x1080 e da o seguinte erro Nao foi possivel carregar a imagem tente...
  5. Como trocar o email vinculado a uma gamertag

in XBoX on Consoles
    Como trocar o email vinculado a uma gamertag: Quando eu criei a minha conta no Xbox live e usei o email da minha irmã mas agr tô querendo trocar e por um email que eu já tenho! Ps: O meu é Gmail. b9d09aeb-7f63-4ca3-a675-730cd2d2eea8
  6. Trocar conta criança microsoft[Exchange child account microsoft]

in XBoX Accessibility
    Trocar conta criança microsoft[Exchange child account microsoft]: Quando criei minha conta, acabei ficando com uma "conta criança", porém agora já tenho 19 anos e não modificou em nada, aparecendo ainda para haver permissão dos pais vinculados a conta. Não teria...
  7. Trocar conta criança microsoft

in XBoX Accessibility
    Trocar conta criança microsoft: Quando criei minha conta, acabei ficando com uma "conta criança", porém agora já tenho 19 anos e não modificou em nada, aparecendo ainda para haver permissão dos pais vinculados a conta. Não teria...
  8. Não consigo trocar meu email da conta MS para Xbox Live [Translate] I can't exchange my...

in XBoX on Consoles
    Não consigo trocar meu email da conta MS para Xbox Live [Translate] I can't exchange my...: Sou assinante da Xbox Live ha 6 anos, e exatamente a 6 anos eu sempre tento mudar meu e-mail principal e nunca tive sucesso. [Translate] I've been a subscriber to Xbox Live for 6 years, and...
  9. SR 300N: como trocar o wpe,wpa e wpa2 [How to swap wpe, WPA and WPA2]

in XboX Networking Hardware
    SR 300N: como trocar o wpe,wpa e wpa2 [How to swap wpe, WPA and WPA2]: SR 300N: como trocar o wpe,wpa e wpa2 [How to swap wpe, WPA and WPA2] Another way to connect is use an cable (wired) connection, then no changes are needed to your Wirelless settings....
  10. Gostaria de trocar o e-mail do meu perfil/gamertag (Mod Translation: Would you like to...

in XBoX Accessibility
    Gostaria de trocar o e-mail do meu perfil/gamertag (Mod Translation: Would you like to...: Olá, gostaria de saber como eu poderia trocar o e-mail do meu perfil, pq eu to cheia de conquistas e não gostaria de perder e o e-mail registrado é do meu pai, gostaria de tirar e colocar o meu....