Transférer les jeux d'un HD interne à HD externe [Transaltion-Transferring games from an...

Discus and support Transférer les jeux d'un HD interne à HD externe [Transaltion-Transferring games from an... in XBoX Accessibility to solve the problem; Bonjour, je ne connais pas comment transférer un jeux d'un HD un autre. Cependant, sur mon HD_2 il reste encore plus de 600 Go. Et Xbox me dit qu'il ne... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by aigle6338, Mar 14, 2019.

  1. aigle6338
    aigle6338 Guest

    Transférer les jeux d'un HD interne à HD externe [Transaltion-Transferring games from an...


    Bonjour, je ne connais pas comment transférer un jeux d'un HD un autre. Cependant, sur mon HD_2 il reste encore plus de 600 Go. Et Xbox me dit qu'il ne reste plus de place.

    Merci de répondre cette question.

    Bonne nuit et ou bonjour.

    [Translation-Hello, I do not know how to transfer a game from one HD to another. However, on my HD_2 there is still more than 600 GB. And Xbox tells me there's no room left.

    Thank you for answering that question.

    Good night, or hello. ]

    :)
     
    aigle6338, Mar 14, 2019
    #1
  2. XBF Nestor S Win User

    Transférer les jeux d'un HD interne à HD externe [Transaltion-Transferring games from an internal HD to external HD]

    Hey there aigle thanks for the update.

    We're glad to hear that everything was clarified. We will be locking this post as resolved but pleasedon't
    hesitate to
    Start a New Thread
    if you have any questions or concerns.

    Thank you for being a valued Xbox Member!
  3. XBF Brad A Win User

    Transférer les jeux d'un HD interne à HD externe [Transaltion-Transferring games from an internal HD to external HD]

    Hello there,

    Thanks for coming to the forums with your question. Here is a guide on
    managing storage.
    To move from the internal you will want to go to storage, make sure it shows both internal and external.

    1. Open the Settings app on Xbox One.
    2. Navigate to the System tab.
    3. Select Storage.
    4. Scroll over to the right to select the drive to move content from.
    5. Select Transfer.
    6. Select items you plan to transfer. If moving all items, choose Select all.
    Thanks,

    Brad
  4. aigle6338 Win User

    Transférer les jeux d'un HD interne à HD externe [Transaltion-Transferring games from an internal HD to external HD]

    Bonjour, merci bien. Pourtant c'est très simple, mais quand on ne connait pas, c'est un pboblème.

    Encore une fois merci et bon après-midi.

    Translate-

    Hello, thank you very much. Yet it's very simple, but when you do not know, it's a pboblème.

    Once again thanks and good afternoon.
  5. ApolloStrikes Win User

    Transferring saved data and games from XB1 internal HD to external HD

    Hey there,

    Make sure you have enough space available in your External HD for both games. Make sure you follow the steps QuickMythril posted. Moving the games from internal to external HD should work unless there isn't enough space available. Also make sure that the
    external HD is connected properly. Hope this helps :)
  6. Windows10XboxOne Win User

    External hard drive for xbox one what to you use?

    A 7200rpm external HD is faster than the 5400rpm internal drive but the 7200rpm external drive is bottlenecked by USB 3.0, as data transfer speeds are faster through SATA ... I think.
Thema:

Transférer les jeux d'un HD interne à HD externe [Transaltion-Transferring games from an...

Loading...
  1. Transférer les jeux d'un HD interne à HD externe [Transaltion-Transferring games from an... - Similar Threads - Transférer les jeux

  2. Les Paul xbox 360 guitar won't pair with guitar hero 360 dongle on Windows 11 PC

    in XBoX on Consoles
    Les Paul xbox 360 guitar won't pair with guitar hero 360 dongle on Windows 11 PC: I still have my Les Paul Xbox 360 wireless guitar and I have the guitar hero 360 dongle as well but I cannot get them to pair on my Windows 11 pc. I have followed numerous guides and they still...
  3. tout les jeux dans microsoft store dans game pass pc

    in XboX Insiders
    tout les jeux dans microsoft store dans game pass pc: je veux dans game pass tout les jeux qui veux dans microsoft store mettre dans game pass pc submitted by /u/jwonty [link] [comments]
  4. Tous les jeux sont FLOUS sur Android !

    in XboX Insiders
    Tous les jeux sont FLOUS sur Android !: Aucun moyen d'arranger la chose, même en fibre optique 900M/S et Wifi 5Ghz ! Même mon Steam-Link sur le même jeu est de meilleure qualité. Payé un abo pour rien ! submitted by /u/Alistair-Gaymer...
  5. 15,000,000 Terabytes usage les gooo

    in XboX Insiders
    15,000,000 Terabytes usage les gooo: [IMG] submitted by /u/Redwooshmaster [link] [comments]
  6. Option Bloquer les messages plus sérieuse

    in XboX Insiders
    Option Bloquer les messages plus sérieuse: Bonjour, l'option de blocage de message est insuffisante. Personnellement je trouve que Xbox devrait nous donner la possibilité de bloquer de manière plus sérieuse les messages des personnes qui...
  7. Transférer compte XBOX sur PC[Translation-Transfer XBOX account to PC]

    in XBoX Games and Apps
    Transférer compte XBOX sur PC[Translation-Transfer XBOX account to PC]: Bonjour, J'ai un compte EPIC GAMES, je joue actuellement partir d'une XBOX ONE. Je voudrais récupérer ce compte sur PC, comment dois je faire ? Merci Nathalie [Translation-Hello I have an...
  8. Transférer un jeu d'un compte a un autre

    in XBoX on Windows
    Transférer un jeu d'un compte a un autre: J'ai acheter un jeu sur le Microsoft Store, et je voudrais savoir si il était possible de le transférer sur un autre compte d2fba224-28e3-4278-9424-c271a405f1b9
  9. transférer achat v buck fortnite sur un autre compte [Translation-transfer purchase v buck...

    in XBoX Games and Apps
    transférer achat v buck fortnite sur un autre compte [Translation-transfer purchase v buck...: Bonjour, J'ai acheté des v buck pour fortnite sur le microsoft store en pensant les données en cadeau une autre personne. Je pense que les v buck sont maintenant associé mon compte mais je ne...
  10. transférer profil Xbos attaché à un compte adulte à un compte enfant [Translation-transfer ...

    in XBoX Accessibility
    transférer profil Xbos attaché à un compte adulte à un compte enfant [Translation-transfer ...: Bonjour, Lors de la création du compte et profil Xbox, j'ai crée un profil pour mon enfant mais malheureusement attaché mon compte adulte. Comment transférer son profil existant son profil...