Transferência de Jogos entre contas do XBOX -[Translation - Transfer of Games between XBOX...

Discus and support Transferência de Jogos entre contas do XBOX -[Translation - Transfer of Games between XBOX... in XBoX on Consoles to solve the problem; Fala Galera! Meu irmão me deu um XBOX ONE e ele deseja transferir os jogos de sua conta para a minha de uma só vez, para que ele possa remover sua... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Leandro023, Mar 18, 2020.

1. Leandro023
    Leandro023 Guest

Transferência de Jogos entre contas do XBOX -[Translation - Transfer of Games between XBOX...

Fala Galera!

Meu irmão me deu um XBOX ONE e ele deseja transferir os jogos de sua conta para a minha de uma só vez, para que ele possa remover sua conta XBOX e manter a minha com os jogos que comprou no XBOX LIVE, Como eu faço isso?

-[Translation - Hey guys!

My brother gave me an XBOX ONE and he wants to transfer games from his account to mine at once, so that he can remove his XBOX account and keep mine with the games he bought on XBOX LIVE, How do I do that?]

:)

Leandro023, Mar 18, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Transferência de jogos entre contas[Translation-Transferring games between accounts]

Hi Eric,

Thanks for reaching out to the forums. I'm sorry to inform you the option to transfer saved data, achievements and any/or game purchases from another Microsoft Account will not be possible. We currently do not have an available feature. The one
    step we have available is changing the primary email on the Microsoft account.
    You can however set up home consoleon your main profile.
    Note:If you choose to remove an alias that uses a Microsoft domain such as @hotmail.com, @outlook.com, or @live.com, that alias will be completely deleted and will not be available to sign in to any Microsoft
    services. A microsoft and Xbox account are one and the same. As there is nothing more I will be locking this thread.

Hope this helps.

Brad
  3. Leandro023 Win User

Transferência de Jogos entre contas do XBOX -[Translation - Transfer of Games between XBOX accounts]

I UNDERSTAND WHAT YOU SAID, THANK YOU FOR THE RESPONSE, AFTER DOING THIS RECOMMENDED PROCESS, CAN I REMOVE MY BROTHER'S ACCOUNT FROM MY XBOX?
  4. XBF Leo G Win User

Transferência de Jogos entre contas do XBOX -[Translation - Transfer of Games between XBOX accounts]

Hi Leandro023,

Thank you for keeping us updated. In order to share games, the account that is sharing the games needs to remain on the console as the home console profile. If the account is removed from the console, it will not share any of it's content to all the
    other accounts on the console. As stated in the previous post, there is no way to transfer game and content licenses from one Microsoft account to another. Also, we kindly ask to avoid using all capital letters when posting. You can see this mentioned in the

Xbox Forum Guidelines
    in the 18th guideline. Thanks again for posting, and happy gaming
    Leandro023!
  5. XBF Leo G Win User

Hello Leandro023,

Thank you for posting on the Xbox forums. We understand that you are interested in learning if your brother can transfer the licenses for his games to your account. This process is not possible. The best option in this scenario is for your brother to
    set up his account as
    the home console profile
    so he can share his games to all the other accounts on the console. We hope this information helps!
  6. Kev7420 Win User

TRANSFERÊNCIA DE JOGOS ENTRE AS CONTAS

This may help https://support.xbox.com/en-US/xbox-360/store/download-content
Thema:

Loading...
  1. Transferência de Jogos entre contas do XBOX -[Translation - Transfer of Games between XBOX... - Similar Threads - Transferência Jogos entre

2. Transferência de mundos [Transfer Minecraft Worlds between Mobile and PC]

in XBoX Games and Apps
    Transferência de mundos [Transfer Minecraft Worlds between Mobile and PC]: Boa tarde, Tenho o Minecraft bedrock na versão de celular e tenho um mundo ao qual não queria perder, como eu tenho a mesma versão do Minecraft no meu windows 10 gostaria de saber se teria como...
  3. Transferência de saldo de uma conta para outra [Transferring balance from one account to...

in XBoX on Consoles
    Transferência de saldo de uma conta para outra [Transferring balance from one account to...: Olá, gostaria de saber se é possível transferir os créditos de uma conta microsoft para outra conta. [Translation-Hello, I would like to know if it is possible to transfer credits from one...
  4. Transferência de jogos entre contas[Translation-Transferring games between accounts]

in XBoX Games and Apps
    Transferência de jogos entre contas[Translation-Transferring games between accounts]: Olá, Tenho 2 contas: uma vinculada ao PC e outra ao Xbox. Sem querer, resgatei o código de um jogo de Xbox na conta do PC. Sou o dono de ambas as contas. Existe a possibilidade de transferir o...
  5. Erro de transferência de licença[License transfer error]

in XBoX on Consoles
    Erro de transferência de licença[License transfer error]: Alguém sabe a respeito fui transferir as licenças e apareceu a mensagem (houve um problema tente novamente mais tarde) porém deu como transferido e o jogo não inicia e nem resetou a transferência...
  6. transferência de jogos[Trnslation-game transfer]

in XBoX Games and Apps
    transferência de jogos[Trnslation-game transfer]: tem como eu transferir os jogos da epic games store para o xbox one? exemplo: eu tenho um jogo na epic games que também tem no xbox, ai pra mim não precisar compra o mesmo jogo de novo no xbox...
  7. Transferência Xbox[Translation-Xbox transfer]

in XBoX on Consoles
    Transferência Xbox[Translation-Xbox transfer]: Em Português - BR Bom Dia Boa Tarde Boa Noite Estou pensando em adquirir um novo console, porém não quero perder meu progresso no console antigo. Existe alguma maneira de tranferir os jogos e...
  8. Transferência[Translation-Transfer]

in XBoX on Mobile
    Transferência[Translation-Transfer]: Meu irmão resgatou meu cartão presente na conta dele posso transferir pra mim ? [Translation-My brother rescued my gift card from his account can I transfer to myself? ]...
  9. Duvida sobre dlc de jogo e transferência [Edit - Translation] - Doubts about game and...

in XBoX Games and Apps
    Duvida sobre dlc de jogo e transferência [Edit - Translation] - Doubts about game and...: Pessoal recentemente fiquei com uma dúvida e peço ajuda. É o seguinte eu planejo comprar uma dlc do jogo Call of Duty Black ops III, e essa dlc me da 8 mapas do zombies. A minha dúvida é, se eu...
  10. TRANSFERÊNCIA DE JOGOS ENTRE AS CONTAS

in XBoX Games and Apps
    TRANSFERÊNCIA DE JOGOS ENTRE AS CONTAS: Boa tarde pessoal, agradeceria quem pudesse esclarecer essa minha dúvida. Comprei um Xbox One S e repassei o meu xbox 360 para o meu primo mais novo. Como alguns jogos que tenho no Xbox One são...