todo rappers is a xbox bully

Discus and support todo rappers is a xbox bully in XBoX on Consoles to solve the problem; xbox bully reported me and got me banned for telling him off but he never told what he did first 7079d19a-179b-4204-87fa-7e9fd99a39e3 Discussion in 'XBoX on Consoles' started by X GUNNER P LOL, Apr 25, 2018.

1. todo rappers is a xbox bully

xbox bully reported me and got me banned for telling him off but he never told what he did first

:)

X GUNNER P LOL, Apr 25, 2018
  2. Swag

So you like terrible rappers?

rookie tha vet, Apr 25, 2018
  3. Battlefield SLAMS CALL OF DOODY

bad, eh, JZ is atleast better than a lot of garbage rappers you hear on the radio today....he's no Biggie Smalls though..

A Toxic Shotgun, Apr 25, 2018
  4. GamerXP9 Win User

Qual seu TOP 5 melhores jogos de mundo aberto!

GTA 5

Assasin's Creed (todos)

Wach dogs

Read dead redemption

bully
  5. sparklefingers Win User

Dead Island Assistance.

rapper guy... i might be able to get help with that. i think my friend is the rapper guy if not he wont mind making another character. i'll talk to him.
  6. rookie tha vet Win User

Swag

So you like terrible rappers?
  7. Galactic Geek Win User

Ryse: Son of Rome

I never had the chance to play Parappa the Rapper... :(
  8. holylouis Win User

Couldn't they have added a few more voice actors?

rap dont suck u only heard the sucky rappers
Thema:

todo rappers is a xbox bully

Loading...
  1. todo rappers is a xbox bully - Similar Threads - todo rappers bully

2. Hola a todos mirar que magnífica idea sería crear un videojuego de este estilo sería todo...

in XboX Insiders
    Hola a todos mirar que magnífica idea sería crear un videojuego de este estilo sería todo...: Un Juego de Monstruos Clásicos del Terror: Sería emocionante tener un juego que combine a todos los monstruos clásicos del terror, como Zombies, Vampiros, Hombres lobo y Momias, en un solo...
  3. My Minecraft Realms keeps crashing and I don't know what todo.

in XBoX Games and Apps
    My Minecraft Realms keeps crashing and I don't know what todo.: When I try loading in Minecraft realms and download add-ons it will crash. I've tried restarting the console, restarting the game, reinstalling the game, even deleting some games. it always ends...
  4. CAMPAÑA jugando crosf destruir todos los carteles de las Mafias bolivarianas

in XboX Insiders
    CAMPAÑA jugando crosf destruir todos los carteles de las Mafias bolivarianas: ¡Veamos a alejopalmera en Twitch! https://www.twitch.tv/alejopalmera?sr=a Sígueme en esta campaña submitted by /u/Zestyclose_Bar_4031 [link] [comments]
  5. Objective 1: match appeal of steam *TODO*

in XboX Insiders
    Objective 1: match appeal of steam *TODO*: idk this is clearly a shitpost submitted by /u/West7780 [link] [comments]
  6. CONTROLE DO XBOX SÉRIES DESCONECTANDO A TODO MOMENTO / Xbox series controller disconnecting...

in XBoX on Consoles
    CONTROLE DO XBOX SÉRIES DESCONECTANDO A TODO MOMENTO / Xbox series controller disconnecting...: Meu controle do Xbox séries, que o mesmo estou usando no meu fat, está a todo momento se desconectando, é coisa rápida ,de 1s, porém com muita frequência, achei que o problema era o controle,...
  7. Xbox app travando meu PC todo [Xbox app locking my entire PC]

in XBoX on Windows
    Xbox app travando meu PC todo [Xbox app locking my entire PC]: O aplicativo abre normalmente mas quando vou pesquisar um jogo especifico ou clico em alguma categoria o aplicativo simplesmente congela, não só ele mas todo meu PC, não consigo mexer em nada e só...
  8. Meu xbox atualiza praticamente todo dia e sempre trava e hoje morreu de vez]Translation-My...

in XBoX on Consoles
    Meu xbox atualiza praticamente todo dia e sempre trava e hoje morreu de vez]Translation-My...: Bom dia! Gente, são muitos dúvidas aqui pq estou atirando pra todo lado pra tentar resolver o meu Xbox mas qualquer uma delas que vc consiga me ajudar, já pode solucionar tudo. Gostaria de saber...
  9. Jogos fracos todo mês na Live "Gold"! [Translate] Weak games every month on Live "Gold "!

in XBoX on Consoles
    Jogos fracos todo mês na Live "Gold"! [Translate] Weak games every month on Live "Gold "!: Até quando teremos jogos fracos e antigos na Live "Gold"? Antes eram jogos pelo menos descentes e medianos, mas uns meses pra cá é só jogos fracos e sem graça. Pois para nos "divertimos" no Xbox,...
  10. Desapareció todo mi saldo de Xbox (microsoft) [All my Xbox balance disappeared (Microsoft)]

in XBoX Accessibility
    Desapareció todo mi saldo de Xbox (microsoft) [All my Xbox balance disappeared (Microsoft)]: Buenas tardes, espero alguien pueda ayudarme. En mi cuenta tenia mas de $1,500 pesos mexicanos en saldo de xbox, y hoy que quería comprar algo en la store no podía y era porque no tenia saldo,...