The daylly defi (défi quotidient)

Discus and support The daylly defi (défi quotidient) in XBoX Games and Apps to solve the problem; Why can i not play avery day with the "defi"? And the with the puzzle en follie? Thanks eb8c4de5-3121-4958-ad63-2dc2bcbafe0e Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by DegreRappeur64, Dec 10, 2016.

1. The daylly defi (défi quotidient)

Why can i not play avery day with the "defi"? And the with the puzzle en follie?

Thanks

:)

DegreRappeur64, Dec 10, 2016
  2. Ghesquier
    Ghesquier Guest
    error code 002408

I have the same problem with "le défi du jour" the movie can't start and I have the error...

Ghesquier, Dec 10, 2016
  3. Styxomane
    Styxomane Guest
    Défi du jour - Microsoft Ultimate Word Games

Depuis aujourd'hui, je reçois ce message d'erreur quand je tente de faire le mot croisé dans le défi du jour :

Une erreur s’est produite lors du chargement des données de défi du jour. Veuillez vérifier votre connexion Internet et réessayer. Si le problème persiste, veuillez contacter notre équipe de support.

Je peux faire le défi Jumble et Wordament mais pas le crosswords. Solution ?

Merci

Kim

[Translation]

Since today, I'm getting this error message when I try to do the crossword in today's challenge:

An error occurred while loading the challenge data for the day. Please check your Internet connection and try again. If the problem persists, please contact our support team.

I can do the Jumble and Wordament Challenge but not the crosswords. Solution?

Thank you

Kim

Styxomane, Dec 10, 2016
  4. RexKobold684 Win User

MICROSOFT JIGSAW PUZZLE

unable to download new jigsaw puzzles and défis quotidiens out of use ???? why????
  5. Miss Ghidorah Win User

Défis journaliers

Hi there,

We apologize for any inconveniences. Let's have you try out the troubleshooting steps on the Microsoft Casual Games FAQ if you haven't already. We recommend looking at the "I’m
    having a problem playing my game. How do I fix it?
    " link to help you best with this issue.

Let us know how it goes and if you're still seeing any problems! We're here to help. :)
  6. Ghesquier Win User

error code 002408

I have the same problem with "le défi du jour" the movie can't start and I have the error...
  7. NyuNyu60 Win User

Succès Microsoft Solitaire Collection[Translation-Microsoft Solitaire Collection Success]

J'ai refais un défi mais ça n'a pas marché non plus.

[Translation-I did a challenge again but it didn't work either.]
  8. Frizio I iB Win User

Défis du jour

Hi :)

Please write in English next time if possible so more people could help you ;)

Hope someone can answer in your language

Bye
Thema:

The daylly defi (défi quotidient)

Loading...
  1. The daylly defi (défi quotidient) - Similar Threads - daylly defi défi

2. microsoft solitaire collection défi du jour[Translation-microsoft solitaire collection...

in XBoX on Windows
    microsoft solitaire collection défi du jour[Translation-microsoft solitaire collection...: bonjour: pouvez vous me dire si le défi du jour dans Microsoft solitaire collection a des problèmes d'ouverture ... car ce jour 1er Mai 2020 il ne fonctionne plus la roue crantée tourne et se...
  3. Récompense jeu-concours "Grand défi Xbox" non-reçue[Reward game-contest "big challenge ...

in XBoX on Consoles
    Récompense jeu-concours "Grand défi Xbox" non-reçue[Reward game-contest "big challenge ...: Bonsoir, J'ai participé au jeu-concours "Grand défi Xbox" organisé par Microsoft Xbox France sur le bot messenger "Xbox FR" pendant la PGW. J'ai effectué un gros score et pense donc faire parti...
  4. Défi du jour - Microsoft Ultimate Word Games

in XBoX Games and Apps
    Défi du jour - Microsoft Ultimate Word Games: Depuis aujourd'hui, je reçois ce message d'erreur quand je tente de faire le mot croisé dans le défi du jour : Une erreur s’est produite lors du chargement des données de défi du jour. Veuillez...
  5. Je ne sais plus jouer au défi du jour

in XBoX Games and Apps
    Je ne sais plus jouer au défi du jour: je ne sais plus jouer au défi du jour, tout se charge correctement et lorsque je clique sur jouer, le jeu revient la première page, j'ai beau recommencer en cliquant sur défi du jour, tout se...