Tengo un problema con xbox live gold de 1 mes [Translation - I have a problem with xbox...

Discus and support Tengo un problema con xbox live gold de 1 mes [Translation - I have a problem with xbox... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Les queria preguntar por un problema de xbox live gold. Lo que paso fue que un dia despues de comprar y canjear el gold mi xbox one dejo de funcionar y... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by FdoJordan4781, Apr 30, 2019.

1. Tengo un problema con xbox live gold de 1 mes [Translation - I have a problem with xbox...

Les queria preguntar por un problema de xbox live gold. Lo que paso fue que un dia despues de comprar y canjear el gold mi xbox one dejo de funcionar y ahora un mes despues que ya esta arreglado mi xbox ya no tiene gold. No se si me podrian dar otro codigo?

[Translation - I wanted to ask
    you about a problem with xbox

live gold. What happened was that one day after buying and redeem the gold my xbox one stopped working and now a month after it is fixed my xbox no longer has gold.
    I do not know if they could give me another code?]

:)

FdoJordan4781, Apr 30, 2019
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Tengo un problema con xbox live gold de 1 mes [Translation - I have a problem with xbox...