Ta bort profil och avsluta gratismånad som inte ens är påbörjad? ...

Discus and support Ta bort profil och avsluta gratismånad som inte ens är påbörjad? ... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Vill avsluta mitt konto men det går inte för jag måste säga upp mina prenumerationer först vilket inte går eftersom jag gick in och tog en... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by HereDistress254, Jan 10, 2015.

1. Ta bort profil och avsluta gratismånad som inte ens är påbörjad? ...

Vill avsluta mitt konto men det går inte för jag måste säga upp mina prenumerationer först vilket inte går eftersom jag gick in och tog en gratismånad... Gjorde allt idag men ångrar alltså detta, hur gör man för att inte det ska finnas kvar???

[Translation: Want to cancel my account but I can't because I need to cancel my subscriptions only, which is not possible because I went in and took a gratismånad the ... Did everything today but regret this, how do you not it'll be available?!?]

:)

HereDistress254, Jan 10, 2015
  2. taidara
    taidara Guest
    xbox live

Hej Maidenpw!

Börja med att felsöka problemet på din Xbox. Töm din Xbox system cache.
    Så här gör du!
    Därefter, gå in på Storage välj din hårddisk och sök upp Call of duty Black Ops. Kontrollera så det inte finns filer som visar ett (!). Ta bort dessa i sådana fall (dessa filer är korrupta/skadade och bör tas bort).

Om du fortfarande sitter fast. Pröva att ta bort din Xbox LIVE profil och ladda ned den igen. Så här gör du:

1. Gå till Settings (Inställningar) och välj sedan System.
    2. Välj Storage (Lagring).
    3. Välj All Devices (Alla enheter).
    4. Välj Gamer Profiles (Spelarprofiler).
    5. Välj den gamertag du vill ta bort.
    6. Välj Delete (Ta bort).
      • Välj Delete Profile Only (Ta bort enbart profil). Då tas profilen bort men sparade spel och prestationer finns kvar.

Posta tillbaka och berätta om någon av lösningarna hjälpte eller om problemet kvarstår.

taidara, Jan 10, 2015
  3. Someone have used my emailadress for registering the user ExtremistSword4

Hi!

Below is written in Swedish, if that is a problem, just write a reply!

Hej!

Jag har inte skapat kontot så någon har använt min mailadress för att registrera det kontot. Jag skulle uppskatta om ni kunde ta bort min mailadress från det kontot och helst även avsluta och ta bort hela kontot. Dessutom vill jag att ni avslutar
    alla slags mailprenumeration som är knutet till mitt mailkonto.

Hoppas ni kan lösa detta då det är lite frustrerande och kränkande att någon annan använder sig av min mailadress på eran tjänst.

Trevlig helg!

Vänliga hälsningar
    Tobias Björch

ExtremistSword4, Jan 10, 2015
  4. taidara Win User

xbox live

Bara så jag är klar med vad du hitentills har prövat utan någon framgång:

- Tömt din Xbox cache.

- Kontrollerat så att det inte finns några skadade filer relaterat till Black Ops.

- Kontrollerat så att skivan inte är skadad.

- Tagit bort din Xbox LIVE profil och laddad ned den igen.

- Kontrollerat så att din profil inte är begränsad på något sätt (sekretessinställningar).

- Återställt din router till fabriksinställningar.

Eftersom din son kunde spela med sin profil under den tiden han var guld-medlem så låter det som om det är din profil som är problemet. Känner du någon som har en profil kopplad till ett guld medlemskap och som ni kan pröva med? Har du eller din son Call of
    duty Elite?
  5. taidara Win User

xbox live

Kan du beskriva mer exakt vad som händer när du försöker spela Black Ops multiplayer. Kontrollera så att inga spelfiler relaterade till Black Ops och som sparas till din Xbox hårddisk inte har blivit skadade. Skadade filer visas som ett frågetecken (!).
    Skadad fil(er) tas bort genom att markera filen och rensa bort den.

Har du köpt och laddat ner några Map packs?

Är ditt Windows Live konto ett vuxen- eller -barnkonto?

Du nämnde i en tidigare post att du kanske blivit bannad, vad får dig att tro att du blivit bannad?
  6. taidara Win User

xbox live

Hej Maidenpw!

Börja med att felsöka problemet på din Xbox. Töm din Xbox system cache.
    Så här gör du!
    Därefter, gå in på Storage välj din hårddisk och sök upp Call of duty Black Ops. Kontrollera så det inte finns filer som visar ett (!). Ta bort dessa i sådana fall (dessa filer är korrupta/skadade och bör tas bort).

Om du fortfarande sitter fast. Pröva att ta bort din Xbox LIVE profil och ladda ned den igen. Så här gör du:

1. Gå till Settings (Inställningar) och välj sedan System.
    2. Välj Storage (Lagring).
    3. Välj All Devices (Alla enheter).
    4. Välj Gamer Profiles (Spelarprofiler).
    5. Välj den gamertag du vill ta bort.
    6. Välj Delete (Ta bort).
      • Välj Delete Profile Only (Ta bort enbart profil). Då tas profilen bort men sparade spel och prestationer finns kvar.

Posta tillbaka och berätta om någon av lösningarna hjälpte eller om problemet kvarstår.
  7. taidara Win User

xbox live

Det låter inte som om du har blivit bannad. Eftersom du kan spela andra spel i multiplayer så är inte XBLPET inolverade. Activision har även dom möjligheten att stänga ute spelare som missbrukar reglerna på deras spelservrar. Dessa bannar är ofta temporära
    och det framgår alltid under hur lång tid som bannen är aktiv.

Ibland så kan expansions banorna ställa till det när man försöker ansluta. Kan du pröva att ta bort samtliga expansions banor för Black Ops och ladda ned dom igen. Eftesom du redan har betalat för materialet så kan du säkert ladda ned det igen utan att bli
    debiterad på nytt.

Är din gamertag den enda som är knuten till ett guld-medlemsskap?
  8. Bepees Win User

Cancel Renewal PLEASE ANSWER !!!!

You need to call Ms Support for that. Discontinuing the subscription is not available through the dashboard.

Men.. Då detta är ett svenskt forum tar vi det på svenska också.

Du måste ringa till MS support och be dom ta bort det manuellt. Det går inte att göra via dashboarden.

//
Thema:

Ta bort profil och avsluta gratismånad som inte ens är påbörjad? ...

Loading...
  1. Ta bort profil och avsluta gratismånad som inte ens är påbörjad? ... - Similar Threads - bort profil och

2. Xbox Profile Picture Not Updating Instantly on Minecraft Hive for Mobile Users

in XBoX Accessibility
    Xbox Profile Picture Not Updating Instantly on Minecraft Hive for Mobile Users: When I change my Xbox profile picture, it updates successfully on my account. However, when I play on the Minecraft Hive server, it does not immediately show my new picture. Instead, it still...
  3. Xbox 360 profile error

in XBoX Accessibility
    Xbox 360 profile error: I'm trying to download my girlfriends profile to the Xbox 360 system so she can play black ops 2 on her xbox one s. But everytime we click download profile it's tells me that there is a network...
  4. when i want login in my profile i have 0x80a30204 . what i have to doing ?

in XBoX Accessibility
    when i want login in my profile i have 0x80a30204 . what i have to doing ?: when i want login in my profile i have 0x80a30204 . what i have to doing ? 10757311-40d5-4617-b037-301b213df0cf
  5. PC Xbox app visible only on one Win10 profile

in XboX Insiders
    PC Xbox app visible only on one Win10 profile: I have installed the PC Xbox app on my main Win10 profile but it is not visible on the other ones. How can I make it avaiable/visible on the other profiles? submitted by /u/abobominator [link]...
  6. I have two epic games profiles on two separate consoles (ps & Xbox) with the same email....

in XBoX Accessibility
    I have two epic games profiles on two separate consoles (ps & Xbox) with the same email....: I have two epic games profiles on two separate consoles (ps & Xbox) with the same email. How do I access epic to change this? It won't let me login to the separate accounts...
  7. Unable to download profile to Xbox Series X - Error Code 8015190A

in XBoX Games and Apps
    Unable to download profile to Xbox Series X - Error Code 8015190A: Hello everyone, I'm having a bit of trouble with my Xbox Series X and I'm hoping someone here can help. Recently, I tried to download my profile onto the console but keep running into an issue...
  8. why is my profile not able to play gta 5 online

in XBoX Accessibility
    why is my profile not able to play gta 5 online: I can play story mode but cannot go online. Always could before. Now it says my profile cannot play online. How do I fix this ? 69636c77-462e-4a49-988e-e05960863a7a
  9. Why do I have an in game name and a Xbox gamer tag in my profile

in XBoX Accessibility
    Why do I have an in game name and a Xbox gamer tag in my profile: After I changed my gamertag, my in game name was my old gamertag and no my new one. It even says that my in game name is the old gamertag. I just want to change that...
  10. Unknown account linked to Bungie.net profile

in XBoX Accessibility
    Unknown account linked to Bungie.net profile: When my steam account experienced a security breach, an unknown 3rd party linked their account to my bungie.net profile Bungie themselves cannot remove that account from being linked It has to be...