Suspensión o ban de Microsoft rewards[Translation-Suspension or ban of Microsoft rewards]
Discus and support Suspensión o ban de Microsoft rewards[Translation-Suspension or ban of Microsoft rewards] in XBoX Accessibility to solve the problem; Hola,quisiera saber cuánto dura una suspensión de Microsoft rewards o cuando podré volver a utilizar Microsoft rewards,me banearon injustamente... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Gerardo Can, Oct 13, 2020.
Thema:
Suspensión o ban de Microsoft rewards[Translation-Suspension or ban of Microsoft rewards]
Loading...
-
Suspensión o ban de Microsoft rewards[Translation-Suspension or ban of Microsoft rewards] - Similar Threads - Suspensión ban Microsoft
-
Why no ban details
in XBoX AccessibilityWhy no ban details: I was ban but was given no details as to why I was. I tried to submit an appeal but was denied and still given no reason as to why. My account only has 6 strikes. On top of that I was given two... -
What do people get a chat ban
in XBoX Games and AppsWhat do people get a chat ban: Why are there chat bans on BO6 when the game itself has profanity. It's not rated E it's for mature audiences 169ec814-05db-4c9a-ab61-372e38e11e26 -
My xbox console was banned from the network for no apparent reason, and I need help
in XBoX on ConsolesMy xbox console was banned from the network for no apparent reason, and I need help: even though I've had my account for over 6 years and I have no community guidelines violations, I couldn't find any info or ways to help on the resources provided by Microsofr, and I don't know... -
Can i watch anime on sites like aniwatch and hi anime on my Xbox without getting banned
in XBoX AccessibilityCan i watch anime on sites like aniwatch and hi anime on my Xbox without getting banned: Will I get banned on my Xbox for watching anime on websites like aniwatch and hianime. 57b24c72-8ecf-4b1a-afed-99d8b04e3e1b -
Problemas con enforcement y suspensión definitiva [Problemas con enforcement y suspensión...
in XBoX AccessibilityProblemas con enforcement y suspensión definitiva [Problemas con enforcement y suspensión...: Buenos días (ya que no puedo dormir por estar pensando en esto) El día 18 de enero cometí una infracción a la comunidad gamer. Al momento de ingresar a mi perfil en mi consola, me sale una... -
Suspensión de cuenta de Microsoft rewards[Translation-Microsoft rewards account suspension]
in XBoX on ConsolesSuspensión de cuenta de Microsoft rewards[Translation-Microsoft rewards account suspension]: Me suspendieron mi cuenta de Microsoft rewards y no se por q [Translation-My Microsoft rewards account was suspended and I don't know why] 4e5b45c4-50c1-4d43-8558-af0b7392ef9f -
Xbox Suspensión problema con el sitio web Chile [Mod translation-Xbox Suspension problem...
in XBoX AccessibilityXbox Suspensión problema con el sitio web Chile [Mod translation-Xbox Suspension problem...: Hola, bueno quería saber que puedo hacer ya que recibí una penalización por un mal mensaje que envié a otro jugador. La cosa es que quiero meterme a enforcement.xbox.com y no me deja me dice: Bad... -
Suspensión de cuenta en Microsoft rewards[Account suspension in Microsoft rewards]
in XBoX on ConsolesSuspensión de cuenta en Microsoft rewards[Account suspension in Microsoft rewards]: La verdad es que un dia al abrir la aplicación en la xbox one me decia que no podia acceder al panel de recompensas, despues me fui a mi cuenta desde el navegador y al entrar en la sección de... -
Suspensión de cuenta rewars (Rewars Account Suspension)
in XBoX on MobileSuspensión de cuenta rewars (Rewars Account Suspension): Yo suspendieron mi cuenta microsoft adi como sin nada iba a reclamar mi precio de 40 mx y me suspendieron [Translation] I suspended my account Microsoft Adi as without anything was going to...