suspension au niveau communication suite a un signalements abusif

Discus and support suspension au niveau communication suite a un signalements abusif in XBoX on Consoles to solve the problem; le joueur a triche sa ma énerve du coup je lui et envoyer un message pas cool pardon 94292cfb-e862-4dd1-a382-06db86f27703 Discussion in 'XBoX on Consoles' started by LINK v, May 23, 2017.

1. LINK v
    LINK v Guest

le joueur a triche sa ma énerve du coup je lui et envoyer un message pas cool pardon

:)

LINK v, May 23, 2017
  2. x DrAv3nz
    x DrAv3nz Guest
    Enforcement team contact

bonjour , je vien d'être sanctionné ( sanction non mérité)!suite signalement abusif , plus d'accès la communication messages, groupe d'amis et tous ce qu'il va avec. Je pense que le signalement n'a pas etais étudier car a peine le gars ma dit "reported" que
    j'ai reçu un message de Xbox Live... Je trouve cela injuste de sanctionné a l'aveugle car n'importe qui peut signaler pour n'importe quoi tout va. Arrêter de signaler pour des conneries

x DrAv3nz, May 23, 2017
  3. À propos des signalements abusif

aujourd'hui je suis en réputation m'éviter car les joueur overwatch signale les joueur qui gagne et lorsque il perde signale leur coéquipiers et beaucoup de joueurs se retrouve avec des mauvaise réputation je doit donc finir des partie sans être signaler
    le problème c'est que je reçoit des signalements parce que je sort des serie d'élimination et que je gagne je reçoit aussi dès signalement pour vocal alors que mon micro est débrancher des plaint pour image de joueur alors que c'est juste mon avatar des plainte
    pseudo alors que je m'appelle reaper22100 cela est impossible de finir sans être signalés avec une communauté aussi immature pourtant j'ai toujours était un joueur qui ne cause pas de problème et j'aide les joueurs en difficultés finir les secret zombie
    aujourd'hui je ne sais plus quoi faire

[translation]

Today I am in reputation to avoid me because the overwatch player signals the player who wins and when he loses signals their teammates and many players end up with bad reputation so I must finish the game without being notified the problem is That I receive
    reports because I come out of the elimination series and that I win I also receive signaling for vocal while my microphone is unplugging complaints for player image while it is just my avatar of pseudo complaint while My name is reaper22100 that is impossible
    to finish without being reported with a community so immature yet I always was a player that does not cause any problem and I help the players in difficulties to finish the secret zombie today I do not Know more what to do

Reaper2210-[xboxvenue], May 23, 2017
  4. M3tal Daz3
    M3tal Daz3 Guest

M3tal Daz3, May 23, 2017
  5. M3tal Daz3 Win User

The enforcement team doesn't uses the forums.

To check your suspension or if eligible for a case review: https://enforcement.xbox.com
  6. x DrAv3nz Win User

Enforcement team contact

bonjour , je vien d'être sanctionné ( sanction non mérité)!suite signalement abusif , plus d'accès la communication messages, groupe d'amis et tous ce qu'il va avec. Je pense que le signalement n'a pas etais étudier car a peine le gars ma dit "reported" que
    j'ai reçu un message de Xbox Live... Je trouve cela injuste de sanctionné a l'aveugle car n'importe qui peut signaler pour n'importe quoi tout va. Arrêter de signaler pour des conneries
  7. PLaTiniuM RaVn Win User

Cherche team mw3 xbox 360

Bonjour je cherche une team je suis prestige 2 lvl 57(je crois) je joue mw3,bf3 et mw2 j'ai un bon niveau au sniper mes son le sas 50 et le 44magnum et je peux parler avec un micro sur ceux je vous dit au revoir
  8. filoufoin Win User

partie cheater

Je vais peut êytre dire des conneries, ne connaissant rien au niveau du live de COD, mais si tu host une partie, tu ne craint rien non ?
  9. vF Zoda Win User

Cherche team mw3 xbox 360

Salut moi j'ai 14 ans je joue a mw3 j'ai etait dans une team decerto je l'es quitter j'ai 1.09 de ratio je joue tout les jours j'ai un tres bon niveau au sniper , trikshoot , et je suis un peux timide et un peux fou j'attend ta reponse . tcho
Thema:

Loading...
  1. suspension au niveau communication suite a un signalements abusif - Similar Threads - suspension niveau communication

2. Getting a suspension without reason

in XBoX Accessibility
    Getting a suspension without reason: So my son keeps getting reported and recieveing suspensions. It started last month when he looted a player in a game and they got mad and reported. My son received a 2 days suspension. I go online...
  3. Dispute suspension/contact enforcement department

in XBoX Accessibility
    Dispute suspension/contact enforcement department: Account message suspended, submit case review ineligible. Contact enforcement department? 2526ebac-a7d1-4e50-8c9d-2aea7d73628d
  4. Need Help with Microsoft Account Reinstatement After Breach and Suspension

in XBoX Accessibility
    Need Help with Microsoft Account Reinstatement After Breach and Suspension: Hello, I’m experiencing a major issue with my Microsoft account, and I need help finding the best way to escalate my case. What Happened: November 14: My Microsoft account was breached via a...
  5. Can I get some help please I was just given a 24hour suspension for no reason, I was just...

in XBoX on Windows
    Can I get some help please I was just given a 24hour suspension for no reason, I was just...: I am temporarily not aloud to play online games on my Xbox for apparently making a bad Xbox group post it was just a group post for a game called DayZ I don’t understand why I’ve been given a...
  6. Suspension

in XBoX Accessibility
    Suspension: I got a suspension for 2 days. I can't invite or text my friends nor can I play a game. I got this suspension/ban from messaging, I think it was from me texting people that made a group post on...
  7. Can I please get someone to look into an unfair suspension...i didn't curse, i didn't...

in XBoX Accessibility
    Can I please get someone to look into an unfair suspension...i didn't curse, i didn't...: I was unfairly suspended for 2 days for no reason. I cannot make an appeal for some odd reason & if someone tales the time to review the case, i didn't break ANY of the community guidelines....
  8. Can the expired suspension be removed or hidden at least?

in XBoX Accessibility
    Can the expired suspension be removed or hidden at least?: Can the expired suspension be removed or hidden from the account? 622e0ac5-2292-4d83-9100-e537e25e12d7
  9. Why did I receive a 2 day suspension?

in XBoX Accessibility
    Why did I receive a 2 day suspension?: I play Fallout 76 on Xbox. I posted the following in Looking for Group : “ H RARE legacy boiled water W any item with a drop rate of 2% or less”. Why was I banned for this? No obscene or...
  10. I been given a 2 day suspension for posting "50 exquisite blood for 50million" on Diablo 4.

in XBoX Accessibility
    I been given a 2 day suspension for posting "50 exquisite blood for 50million" on Diablo 4.: I been given a 2 day suspension for posting "50 exquisite blood for 50million" on Diablo 4. I can't even appeal it, I been on Xbox for 20 years and have never been suspended. I didn't know it was...