Suspensão (Mod Translated: Suspended)

Discus and support Suspensão (Mod Translated: Suspended) in XBoX on Consoles to solve the problem; fui hackeado e o cara tomou suspensão recuperei e to suspenso quero jogar nao fiz nada ... (Mod Translation) I got hacked and the guy took... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by MarcusQueiroz, Jan 29, 2019.

1. Suspensão (Mod Translated: Suspended)

fui hackeado e o cara tomou suspensão recuperei e to suspenso quero jogar nao fiz nada ...

(Mod Translation)

I got hacked and the guy took suspension recovered and to suspended I want to play I did nothing...

:)

MarcusQueiroz, Jan 29, 2019
  2. {Parity} Win User

You should log into the enforcement team website for information where you can also submit a case review if the suspension is eligible.
    http://enforcement.xbox.com/home
  3. ChiefJoboo Win User

4. XBF George L Win User

Hello!

Thanks for reaching out to us here on the forums regarding this situation. I understand you've received an Enforcement Action on your Microsoft Account due to a violation of the

Code of Conduct
    . To learn more about the suspension or any possibility of a "Case Review" you must visit the Xbox Live
    Policy Enforcement Site
    .

Hope this helps!
  5. bowski477 Win User

Suspensão

You can view your ban at enforcement.xbox.com and file a case review if eligible. the enforcement team does not use the forums. Your account will go back to normal after the ban and you will not lose any of your purchases on the account.
  6. XBF Brad A Win User

Suspensão da conta[Translation-Account suspension]

Hi Thamiris,

Thank you for bringing this to our attention. Unfortunately, you will not be able to reach the enforcement team here on the forums. I recommend visiting our Enforcement website for all info regarding Bans/Suspensions.

If you were suspended for longer than a day you can also submit a case review from the same website.

To see how to submit a case review, please check out the following link:

https://enforcement.xbox.com/en-US/home/howto?length=4#sub-topic0-6

As there is nothing more we can do I will be locking this thread.

I hope this helps.

Brad
Thema:

Loading...
  1. Suspensão (Mod Translated: Suspended) - Similar Threads - Suspensão Mod Translated

2. Suspensão da conta[Translation-Account suspension]

in XBoX Accessibility
    Suspensão da conta[Translation-Account suspension]: Ao tentar participar de algum clube no Xbox, apareceu uma mensagem dizendo que não consigo participar de clubes devido a uma suspensão. Poderiam me ajudar? Já tentei preencher o formulário que...
  3. Suspensão [Suspension]

in XBoX on Consoles
    Suspensão [Suspension]: então eu fui suspenso no xbox ele so falou que 27 de junho as 20 hrs nao ia dar pra usar alguma funções e ele nao falou nada sobre o motivo e eu nao sei o por que fui suspenso e se fui era pra ser...
  4. suspensão (Suspension)

in XBoX on Consoles
    suspensão (Suspension): olá gostaria de solicitar o desbloqueio da suspensão da minha conta, onde o adversário no (Mod Removed-Personal Information)derrubou a partida que estava perdendo no final do jogo mandei uma...
  5. Suspensão por imagem causa bloqueo nos jogos?!

in XBoX Games and Apps
    Suspensão por imagem causa bloqueo nos jogos?!: opçao categoria e topicos estão com um mero defeito, olá meu nome é allyson E estou tendo problema com minha penalidade, a alguns dias recebi uma visita de um amigo, ele alterou a imagem de...
  6. Suspensão

in XBoX on Consoles
    Suspensão: Bom dia , tentei logar ontem e minha conta , e apareceu uma mensagem da microsoft informando que eu estava suspenso por 1 semana. semana retrasada fiz uma compra na live de moedas my club 1 vez,...
  7. solucionar suspensão

in XBoX on Consoles
    solucionar suspensão: Gostaria de saber o motivo de minha suspensão da LIve e se possível que seja revertida, tenho o xbox original e jogos originais, estou em dia nos pagamentos. Por favor que seja revertida esta...
  8. Suspensão para jogar online

in XBoX on Consoles
    Suspensão para jogar online: Bom estou sem poder Jogar multi-player online Motivo por qual tão Jogo GTA 5 Que tambem E para Maiores de 18. Verdade e que o jogo é de adulto e alguma vez agente fica raiva e xinga mais nada...
  9. 1°Suspensão a 6 Anos de Xbox Live

in XBoX on Consoles
    1°Suspensão a 6 Anos de Xbox Live: Pois bem , irie começar falando sobre minha conta suspensa não sei o porque esta suspensa mais acho que vocês deveriam ser mais rigidos com os hakers das partidas de Cod bo2, Ghosts e MW3 , só...
  10. Suspensão da Conta Xbox Live

in XBoX on Consoles
    Suspensão da Conta Xbox Live: Fui suspenso por 14 dias da minha live e a única informação que tenho é que alguém me denunciou e com isso fui suspenso. Não fiz nada de errado, nada que o xbox não me permita fazer, não cometi...