Suscripciones xbox one [Translation - Xbox One subscriptions]

Discus and support Suscripciones xbox one [Translation - Xbox One subscriptions] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Se puede comprar suscripciones de gold y game pass en las stores de otros paises desde argentina con tarjeta de credito? --------- [Mod Translation -... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by marianoescudero, Feb 20, 2019.

1. Suscripciones xbox one [Translation - Xbox One subscriptions]

Se puede comprar suscripciones de gold y game pass en las stores de otros paises desde argentina con tarjeta de credito?

---------

[Mod Translation - You can buy subscriptions of gold and game pass in the stores of other countries from Argentina with credit card?]

:)

marianoescudero, Feb 20, 2019
  2. Njal the Blue Win User

Si tu cuenta está en Argentina, solo puedes comprar juegos, Xbox Live Gold y Game Pass desde tu país. No se puede comprar desde cualquier otro lugar.

------------

[Mod Translation - If your account is in Argentina, you can only buy games, Xbox Live Gold and game Pass from your country. You can't buy it from any other place.]
  3. choppyseize Win User

Here is the list of supported countries - I've included the FAQ as well just in case you have any other questions

GamePass FAQ

Is Xbox Game Pass available in my market?

Xbox Game Pass is currently available in the following markets.

Argentina

Australia

Austria

Belgium

Brazil

Canada

Chile

Colombia

Czech Rep

Denmark

Finland

France

Germany

Greece

Hong Kong

Hungary

India

Ireland

Israel

Italy

Korea

Mexico

Netherlands

New Zealand

Norway

Poland

Portugal

Russia

Saudi Arabia

Singapore

Slovakia

South Africa

Spain

Sweden

Switzerland

Taiwan

Turkey

United Arab Emirates

UK

US
  4. XBF Brad A Win User

Suscripcion Xbox[Translation-Xbox subscription]

Hi Toyushinsuke,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you are trying to cancel a past due subscription. Unfortunately, a past
    due subscription
    is not able to be cancelled until the past due is paid off. You could pay the subscription, then cancel it right after.

Thanks,

Brad
  5. XBF Brad A Win User

Suscripcion[Translation-Subscription]

Hi Jesus,

Thanks for reaching out to the forums. We see you want to cancel a subscription. When cancelling a subscription, you need to turn off the auto renew first. Once that is off, then a subscription can be cancelled. Here is a guide to
    turn off recurring charge.

Thanks,

Brad
  6. Daniel_0815 Win User

Cargo A Tarjeta De Debito. [Debit card charge.]

Vaya a account.microsoft.com y luego a la página de suscripciones. Allí tiene la opción de cancelar todas las suscripciones relacionadas con su cuenta.

Translation: [Go to account.microsoft.com and then to the Subscriptions page. There you have the option to cancel all subscriptions related to your account. ]
Thema:

Loading...
  1. Suscripciones xbox one [Translation - Xbox One subscriptions] - Similar Threads - Suscripciones Translation subscriptions

2. Suscripcion Xbox Live Gold 12 meses cancelada aun en vigor

in XBoX on Consoles
    Suscripcion Xbox Live Gold 12 meses cancelada aun en vigor: Hola, Adquirí una Suscripción Xbox Live Gold 12 meses en febrero de 2021 y hace una par de dias que no puedo acceder y veo en mis suscripciones que aparece como cancelada, Que ocurre con el tiempo...
  3. compro una suscripcion en pesos argentinos y el resumen me viene en dolares, a que se...

in XBoX Sales and Promo
    compro una suscripcion en pesos argentinos y el resumen me viene en dolares, a que se...: Quiero comprar la suscripcion en pesos y que el resumen me venga en pesos y no en dolares, Como puedo hacer ese tramite ? [Translation - I want to buy the subscription in pesos and for the...
  4. Suscripcion Xbox[Translation-Xbox subscription]

in XBoX Sales and Promo
    Suscripcion Xbox[Translation-Xbox subscription]: Actualmente tengo una suscripción vencida de Xbox y me gustaría cancelarla para evitar cobros innecesarios, pero no me permite cancelarla sin pagar nuevamente por algo que no ocuparé, que debo...
  5. Compre una suscripcion en pesos el 01/10/2020 ARS 599 y dos juegos de ARS 2999 y ARS 3779...

in XBoX Sales and Promo
    Compre una suscripcion en pesos el 01/10/2020 ARS 599 y dos juegos de ARS 2999 y ARS 3779...: [Title Translation - I bought a subscription in pesos on 10/01/2020 ARS 599 and two games of ARS 2999 and ARS 3779 respectively in Argentine pesos and on my card I figure to pay in dollars.]...
  6. No puedo cancelar suscripcion Game Pass[Translation-I can't cancel Game Pass subscription]

in XBoX Sales and Promo
    No puedo cancelar suscripcion Game Pass[Translation-I can't cancel Game Pass subscription]: Hace unos meses atras compre el game pass para pc por 1 mes. Lo cancelé,según yo, un día antes de que cobrara los 3.500 clp pero para mi sorpresa aun me sigue diciendo que debo 3.500 y al intentar...
  7. Suscripcion[Translation-Subscription]

in XBoX Sales and Promo
    Suscripcion[Translation-Subscription]: Hola! No puedo cancelar mi suscripción a Xbox Game Pass, no logro visualizar la opción "Cancelar" [Translation-Hi!I can't cancel my Xbox Game Pass subscription, I can't see the "Cancel" option]...
  8. Suscripcion vencida[Expired subscription]

in XBoX Games and Apps
    Suscripcion vencida[Expired subscription]: quiero pagar mi suscripcion a game pass vencida, no tengo tarjeta de credito pero cargue un gift card de xbox de 20 $us, alguien sabe como puedo pagar con el gift card mi suscripcion vencida???...
  9. Suscripcion 1 año y 3 meses y caduca el 14 de diciembre 2020 [Subscription 1 year and 3...

in XBoX on Consoles
    Suscripcion 1 año y 3 meses y caduca el 14 de diciembre 2020 [Subscription 1 year and 3...: Hoy he canjeado una suscripcion de 1 año,aparte tenia 3 meses y me dice que me caduca el 14 de diciembre del 2020.me lo pueden explicar, gracias. [Translation-Today I redeemed a 1-year...
  10. suscripcion renovada no aparece[renewed subscription does not appear]

in XBoX Accessibility
    suscripcion renovada no aparece[renewed subscription does not appear]: Buenas, he renovado la suscripcion a gamepass ultimare (xbox+pc) cpon un codigo de 3 meses, me aparece canjeado pero no me aparece activa la misma. gracias [Translation - Good, I have renewed the...