supension

Discus and support supension in XBoX on Consoles to solve the problem; bonjour je vous contacte car j'ai reçu une suspension jusqu'au 7 janvier 2018 parce que beaucoup de personne m'ont signalé et quand je gagne contre des... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by GoLdMaStEr05, Jan 1, 2018.

1. GoLdMaStEr05
    GoLdMaStEr05 Guest

supension

bonjour je vous contacte car j'ai reçu une suspension jusqu'au 7 janvier 2018 parce que beaucoup de personne m'ont signalé et quand je gagne contre des personne que je ne connais pas sur le jeu rainbow six siege la personne m'envoie
    en message "repport" il me signale car j ai gagner c'est n'importe quoi.
    alors j aimerais bien que vous m'aidez a régler ce problème

cordialement

:)

GoLdMaStEr05, Jan 1, 2018
  2. Supension

I have also been suspended and I would like to know how to get my account back online

RoyalAcrobat307, Jan 1, 2018
  3. xbox and ps3

Lets hope its not true coz playstation dont dish out supensions for defending yourself against abusive players if that happend it will ruin ps3

PureExpendable1, Jan 1, 2018
  4. MADE IN ATL
    MADE IN ATL Guest

supension

I understood you've been suspended..

www.enforcement.xbox.com for more information on this.

MADE IN ATL, Jan 1, 2018
  5. Dalon Holland Win User

How long will i be on supeisoin

How long will i be on supension
  6. MADE IN ATL Win User

supension

I understood you've been suspended..

www.enforcement.xbox.com for more information on this.

Thread creator said: Hello I contact you because I have been suspended until 1/7/2018.
  7. RoyalAcrobat307 Win User

Supension

I have also been suspended and I would like to know how to get my account back online
  8. JosefLBohorquez Win User

supension

Yes, as I said. Enforcement actions are not related always to your latest activity (in this case joining a minecraft nation post as you said)

We can only guess here, but nothing can be done from here about your suspension

If you're eligible to appeal, please proceed. If not you may need to wait the time
  9. Ross Craig Win User

supension

Josef this is from a post i joined yesterday but there was nothing for me to get banned for
Thema:

supension