Sugestão [Translate] Suggestion

Discus and support Sugestão [Translate] Suggestion in XBoX on Consoles to solve the problem; Olá quero dar uma sugestão, como eu faço? Para qual e-mail devo enviar a minha sugestão? [Translate by Mod] Hello I want to give a suggestion, how... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by VanderleiPereira Júnior, Jul 26, 2019.

  1. Sugestão [Translate] Suggestion


    Olá quero dar uma sugestão, como eu faço?

    Para qual e-mail devo enviar a minha sugestão?

    [Translate by Mod]

    Hello I want to give a suggestion, how do I do?

    Which email should I send my suggestion to?

    :)
     
    VanderleiPereira Júnior, Jul 26, 2019
    #1
  2. XBF Amber M Win User

    Sugestão [Translate] Suggestion

    Hi VanderleiPereira Júnior,

    Thanks for reaching out to us in the forums with this question. If you'd like to contribute some ideas on how to make improvements to or about other ideas for the community, you may do so at the Xbox Idea Hub which is on Reddit.

    https://www.reddit.com/r/xboxinsiders/wiki/ideas



    Here are some helpful tips for getting started:

    1. Visit an Idea Drive post that you’re interested in on the Xbox Idea Hub.
    2. If you have an idea related to that Idea Drive, share it by posting a comment. Don’t forget to comment on other posts to help build on community-driven ideas.
    3. Once you’ve posted an idea (or even if you didn’t!), upvote any comments that you really agree with – this will allow us a better view of the top ideas in an Idea Drive at that time.
    4. Check back often while the Idea Drive is open to continue upvoting new ideas and to see what other Idea Drives will be offered in this new space.

    Should you be having specific issues regarding your console or app on PC/another device, then you may leave feedback via the Xbox Insiders Hub as our Ambassador has recommended.

    I hope that this information helps out and thanks for coming to the forums!
  3. Njal the Blue Win User

    Sugestão [Translate] Suggestion

    No momento, o site de ideias do Xbox não está disponível. Não há outra maneira, a menos que você faz parte do programa Xbox Insider preview de apresentar sugestões

    [Translate]

    The Xbox Ideas website is currently unavailable. There is no other way unless you are part of the Xbox Insider Preview program to present suggestions
  4. Vinny #1 Win User

    Sugestão [Translate] Suggestion

  5. XBF Chris J Win User

    sugestão [Edit - Translation] - suggestion

    Hello Marcelode,

    Thank you for posting here on the Xbox forums. For any suggestions, it is best to post them on our Xbox ideas website. Here is the link :
    Xbox Ideas

    Although we can’t guarantee any specific ideas will be implemented, we’ll ensure that your ideas and comments are a key influence on future innovations.

    Thank you.
  6. {Parity} Win User

    Sugestão (Suggestion).

Thema:

Sugestão [Translate] Suggestion

Loading...
  1. Sugestão [Translate] Suggestion - Similar Threads - Sugestão Translate Suggestion

  2. Palworld PC - Xbox Game Pass PC - Sugestão

    in XboX Insiders
    Palworld PC - Xbox Game Pass PC - Sugestão: Olá, eu sou um usuário do Xbox Pass PC e estou gostando muito dos jogos disponíveis na plataforma. No entanto, eu gostaria de pedir uma atenção especial para a atualização dos jogos que também...
  3. Sugestão para os consoles Xbox aos desenvolvedores - Suggestion for Xbox consoles to developers

    in XBoX on Consoles
    Sugestão para os consoles Xbox aos desenvolvedores - Suggestion for Xbox consoles to developers: Possibilidade de desligar o WIFI e BLT.Possibilidade de silenciar som reproduzido ao navegar pela interface.Adicionar ícone com status da rede e internet. Possibility to turn off WIFI and...
  4. Sugestão para os consoles Xbox aos desenvolvedores - Suggestion for Xbox consoles to developers

    in XBoX on Consoles
    Sugestão para os consoles Xbox aos desenvolvedores - Suggestion for Xbox consoles to developers: Possibilidade de desligar o WIFI e BLT.Possibilidade de silenciar som reproduzido ao navegar pela interface.Adicionar ícone com status da rede e internet. Possibility to turn off WIFI and...
  5. Sugestão de Novos Controles Microsoft Avançados Proprios só para Computador com Cabo USB e...

    in XBoX on Consoles
    Sugestão de Novos Controles Microsoft Avançados Proprios só para Computador com Cabo USB e...: Criem Controles da Microsoft Próprios para Computador e que pegue pelo Cabo USB e também Via-Wifi sem cabo e com um Designer lindo incrivel com á mesma aparencia dos Controles do XBOX mas novos...
  6. Sugestão para Xbox

    in XBoX on Consoles
    Sugestão para Xbox: Gostaria de saber quando terá disponibilidade de baixar o aplicativo "DISCORD" na loja de apps 72094bb7-d4b4-4046-9e1a-fbfb9ff9fb9a
  7. Sugestão: % de bateria em numeros

    in XboX Insiders
    Sugestão: % de bateria em numeros: I have been with Xbox since 2017 and I love the platform so much, but one thing I miss is the% battery percentage in numbers and not that bar. Some news about this appears the option type: 75% of...
  8. Sugestão de um APP para facilitar a jogatina de muitos usuarios. [Mod Translation-Suggest...

    in XBoX Games and Apps
    Sugestão de um APP para facilitar a jogatina de muitos usuarios. [Mod Translation-Suggest...: Ideia de um APP lucrativo para x-box one. Um app que permite fazer traduções dos jogos em tempo real, para facilitar a jogabilidade de jogos sem suporte em Português para usuários que não tem...
  9. Sugestão [Suggestion]

    in XBoX Games and Apps
    Sugestão [Suggestion]: Ola! Sou Gustavo e eu tenho uma dica sobre a live gold,vcs poderiam colocar mais jogos da gold como destiny 1 ou 2, friday 13th:The Game ou jogos antigos. Ou um meio de quando vc comprar um jogo...
  10. Sugestão (Suggestion).

    in XBoX on Consoles
    Sugestão (Suggestion).: Eu gostaria de surgerir equipe do xbox a desenvolver uma forma de usar os smartphones como a tela do meu console via rede wireless ou bluetooth. Tambem gostaria de sugerir a criação de um suporte...