subscripciones
Discus and support subscripciones in XBoX Games and Apps to solve the problem; Hello I have a question, I have an expired xbox live subscription and I want to know if I pay with a gift card and then cancel the subscription I get... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by JuanSebastian2, Feb 20, 2019.
Thema:
subscripciones
Loading...
-
subscripciones - Similar Threads - subscripciones
-
Compartir juegos y subscripcion a amigo en Xbox
in XboX InsidersCompartir juegos y subscripcion a amigo en Xbox: Tengo una pregunta, lo que pasa es que hace tiempo yo le pase mi cuenta de Xbox a un amigo y no se como le hizo pero el podía jugar mis juegos y podia jugar online, gracias esto podiamos jugar los... -
Como cancelo subscripcion game pass ultimate. Si no me aparese en la pagina [Mod...
in XBoX Games and AppsComo cancelo subscripcion game pass ultimate. Si no me aparese en la pagina [Mod...: Como cancelo subscripcion game pass ultimate. Si no me aparese en la pagina [Mod Translation - How do I cancel game pass ultimate subscription. If it doesn't appear on the page]... -
no puedo renovar mi subscripcion a xbox beta pc
in XBoX on Windowsno puedo renovar mi subscripcion a xbox beta pc: region need to match. Try a different way to payOr change your Microsoft Store region. The region where your payment method was issued and your Microsoft Store region need to match.... -
No me deja pagar una subscripcion [He won't let me pay for a subscription.]
in XBoX AccessibilityNo me deja pagar una subscripcion [He won't let me pay for a subscription.]: Buenas, Cuando intento pagar alguna suscripción vencida no me deja, ya sea de Game Pass o Gold y es muy molesto. Tengo el saldo necesario para pagarla y no me deja me dice "Saldo de cuenta... -
No me deja pagar una subscripcion
in XBoX AccessibilityNo me deja pagar una subscripcion: Buenas, Cuando intento pagar alguna suscripción vencida no me deja, ya sea de Game Pass o Gold y es muy molesto. Tengo el saldo necesario para pagarla y no me deja me dice "Saldo de cuenta... -
why can´t i renew an expired subscripcion with my account money?
in XBoX Accessibilitywhy can´t i renew an expired subscripcion with my account money?: i usually pay game pass with gift cards but this last time i couldn´t pay it and now i can´t renew it with my money account 754f1be3-fcee-4a9e-bba5-e3121e79afa5 -
Necesidad de la subscripcion -[Translation - Necessity of the subscription]
in XBoX on WindowsNecesidad de la subscripcion -[Translation - Necessity of the subscription]: Necesito la subscripción a gold para jugar en linea mis juego de xbox en pc ? -[Translation - I need the subscription to gold to play online my xbox game on pc?]... -
¿Como puedo hacer que la subscripcion a gold no se renueve automáticamente? [Translation - ...
in XBoX Sales and Promo¿Como puedo hacer que la subscripcion a gold no se renueve automáticamente? [Translation - ...: las recientes ofertas que se han presentado a lo largo de estos días me han echo considerar la subscripcion a gold, no eh echo la transacción debido a que al usar tarjeta de débito mi temor es que... -
I have Gold subscripcion but cannot play any online game
in XBoX on ConsolesI have Gold subscripcion but cannot play any online game: I have a gold subscription for three months that expires on September 18 of this year but since last July 24 I have not been able to play any game onlie, everyone tells me that I do not have Gold...