Spel stängs av efter en stund. (Games are turned off after a while.)

Discus and support Spel stängs av efter en stund. (Games are turned off after a while.) in XBoX Games and Apps to solve the problem; Hej. Jag har börjat få problem med att så fort jag ska spela så tar det typ 5 minuter sen stängs spelen av. Det är jobbigt när man är mitt i ett spel... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by filipsahlström, Sep 15, 2018.

1. Spel stängs av efter en stund. (Games are turned off after a while.)

Hej. Jag har börjat få problem med att så fort jag ska spela så tar det typ 5 minuter sen stängs spelen av. Det är jobbigt när man är mitt i ett spel så måste man starta om uppdrag eller nåt. Vad kan jag göra för att fixa det?

Translate

Hi. I have started to have problems with that as soon as I'm going to play so it takes the type 5 minutes then the games turn off. It's a hassle when you're in the middle of a game so you have to restart the mission or something. What can I do to fix it?

:)

filipsahlström, Sep 15, 2018
  2. Solitaire: Världsturné - felaktig tidsangivelse (Mod Translation: Solitaire: World Tour-incorrect time stamp)

Hej,

jag öppnade ikväll Solitaire: Världsturné och valde vilket spel jag ville börja med, men direkt efter gick jag ur Världsturnén och tillbaka till Solitaires startsida.

Efter ett tag gick jag in igen för att börja spela och valde återigen vilket spel jag ville börja med. Spelade detta och efter att ha löst spelet visades en sluttid på cirka 1 min 28 sekunder.

Men när jag tittade på rankinglistan stod det 45 min 50 sek!

Varför?????

Jag var ju inte inne på Världsturnén under så lång tid!

(Mod Translation)

Hi

I opened tonight Solitaire: World Tour and chose which game I wanted to start with, but immediately after I went out of the world tour and back to the Solitaire home page.

After a while I went in again to start playing and chose again which game I wanted to start with. Played this and after solving the game was shown an end time of about 1 min 28 seconds.

But when I looked at the ranking list it stood 45 min 50 sec!

Why?????

I was not on the world tour for such a long time!

GrubbierAsh9370, Sep 15, 2018
  3. CrazyNutrias
    CrazyNutrias Guest
    Manipulerad spelprofil / Your profile seems to have been manipulated

Köpte spelet igår, när jag startar det och ska logga in på min spelprofil kommer en ruta upp som säger: "Din profil verkar ha manipulerats". Och spelet stängs av.

Vad kan vara fel?

En:

CrazyNutrias, Sep 15, 2018
  4. XBF Nestor S
    XBF Nestor S Guest

Hey filipsahlström.

There is some useful information on our
    website
    pertaining the issue at hand, follow the steps and let us know how it goes!

XBF Nestor S, Sep 19, 2018
  5. XBF Nestor S Win User

Hey filipsahlström.

There is some useful information on our
    website
    pertaining the issue at hand, follow the steps and let us know how it goes!
  6. MB5656 Win User

Green dot of sorrow

hi

ok what you are saying is it keeps on turning off after it is on? try this:

try pressing and holding the xbox logo on the wireless controller see if it will turn on

if not try this: un-plug the AV cord and put the color coded cords in the places and push in the av cord in to the xbox good and firm (one time the av cord was in the slot but not pushed in all the way

hope that helps:)
  7. DawgBone Win User

AV Receiver issue with volume control

TheIrishBeast...

In MOST cases, there is no need to have your TV provide sound, if you have an AV receiver.... IE, An AV receiver is to replace your TV's audio.... In most cases, you usually turn off your TV's speakers, as it interferes with the quality of your AV receiver's
    ability to produce great sound....

While the One does not seem capable of doing both(at least not in respect of one another), you should not have your TV's speakers turned on, if you have an "AV Receiver".....<-- kinda defeats the purpose of an AV receiver, really...
  8. WPAK Win User

HELP ME

@Barrel let op er staan volgens mij 2 codes op. 1 voor infame items en 1 voor het spel. Als het spel aan het downloaden is staat deze in Mijn games en Apps in de wachtrij. Wanneer downloaden klaar is staat die bij Games en Apps
  9. taidara Win User

xbox live

Om du har blivit bannad bör en text visas som beskriver att den aktuella profilen inte har tillåtelse att spela. Detsamma kan gälla om någon konfigurerat sekretessinställningar för att på så vis kunna styra vem som får spela vad.

Kontrollera din Black Ops skiva om ytan har blivit skadad av repor.

Pröva att resetta din router (reset knappen brukar man vanligtvis finna bak på routen). Håll knappen intryckt i 10sek. Stäng av modem och router. Koppla in ditt modem först och vänta 1 minut. Koppla sen in routen och återanslut din Xbox.

Pröva och se om du blev hjälpt av detta.
Thema:

Loading...
  1. Spel stängs av efter en stund. (Games are turned off after a while.) - Similar Threads - Spel stängs efter

2. Problemen met via de store gekocht spel installeren. -[Translation - Install store-bought...

in XBoX Games and Apps
    Problemen met via de store gekocht spel installeren. -[Translation - Install store-bought...: Hey allemaal, Ik heb zo'n 2 weken geleden het spel Doom 64 gekocht via de Xbox store. Maar als ik hem wil installeren komt er steeds in beeld: "probeeer het later opnieuw. Er is bij ons iets...
  3. Spel betaald maar komt niet op in library of purchases[Game paid but does not appear in...

in XBoX Games and Apps
    Spel betaald maar komt niet op in library of purchases[Game paid but does not appear in...: Ik heb Sea of thieves betaald in de microsoft store maar het spel is er niet. IK heb gekeken in de app en browser in purchases en library en er is niets. Ik kan transactienummer etc doorgeven maar...
  4. Giftcard till spel vid köp av Xbox

in XBoX Games and Apps
    Giftcard till spel vid köp av Xbox: Hej, min son har använt två giftcard på sin nya xbox. det ena spelet fungerar ej, minecraft. jag har fått meddelande från microsoft family att det har lagts till hans konto men när han försöker...
  5. gaarne mijn spel microsoft solitaire collection weer aanmelden [Translation - Please...

in XBoX Games and Apps
    gaarne mijn spel microsoft solitaire collection weer aanmelden [Translation - Please...: gaarne mijn spel Microsoft solitaire aanpassen dus aanmelden. Dus in de oude stand terugbrengen. __________ [Translation - please adjust my Microsoft Solitaire game so sign up. Return to the...
  6. Kan inte spela några spel eller seldemos [Can not play any games or Seldemos ]

in XBoX on Windows
    Kan inte spela några spel eller seldemos [Can not play any games or Seldemos ]: Hej Jag kan inte spela några spel eller speldemos på PC trots att jag har Xbox konto och jag har aktiverat min enhet, Acer 7750G, vad kan detta bero på? [Translation-Hi I can not play any games...
  7. Spel betaald maar geweigerd [Translate] Game paid but refused

in XBoX Games and Apps
    Spel betaald maar geweigerd [Translate] Game paid but refused: Gisteren kocht ik in de Microsoft Store PES 2019 en heb ik betaald met iDEAL. Echter heb ik geen bevestiging van aankoop gehad per mail, wat normaal wel het geval is, en heb ik na de...
  8. Fel språK på spel [Mod Translated - Wrong Language on games]

in XBoX Games and Apps
    Fel språK på spel [Mod Translated - Wrong Language on games]: Jag köpte nyligen Fade to Silence och när jag startade spelet så var den på tyska för mej och jag fattar inte ett ord tyska och det går inte att ändra språk i spelet [Mod Translated - I recently...
  9. Online spel [Translation-Online game]

in XBoX Games and Apps
    Online spel [Translation-Online game]: Mina online spel fungerar inte! Hur kan jag få dom att fungera igen? [Translation-My online games don't work! How can I get them to work again?] 63a21d9c-7b0a-4d64-a433-929933d0dc3f
  10. återställa spel produktnyckel från tredjapart [Translation - restore game product key from...

in XBoX Games and Apps
    återställa spel produktnyckel från tredjapart [Translation - restore game product key from...: hej Har köpt en produktnyckel från gamvio,men nu har hårddiskaen krachat och jag hittar inte spelet i orderhistoriken på microsoft store. Kan man få den tillbaka på nått sett? Mvh Rickard...