Spel betaald maar komt niet op in library of purchases[Game paid but does not appear in...
Discus and support Spel betaald maar komt niet op in library of purchases[Game paid but does not appear in... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Ik heb Sea of thieves betaald in de microsoft store maar het spel is er niet. IK heb gekeken in de app en browser in purchases en library en er is... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by FalcoNoyce, Dec 11, 2019.
Thema:
Spel betaald maar komt niet op in library of purchases[Game paid but does not appear in...
Loading...
-
Spel betaald maar komt niet op in library of purchases[Game paid but does not appear in... - Similar Threads - Spel betaald maar
-
Problemen met via de store gekocht spel installeren. -[Translation - Install store-bought...
in XBoX Games and AppsProblemen met via de store gekocht spel installeren. -[Translation - Install store-bought...: Hey allemaal, Ik heb zo'n 2 weken geleden het spel Doom 64 gekocht via de Xbox store. Maar als ik hem wil installeren komt er steeds in beeld: "probeeer het later opnieuw. Er is bij ons iets... -
Giftcard till spel vid köp av Xbox
in XBoX Games and AppsGiftcard till spel vid köp av Xbox: Hej, min son har använt två giftcard på sin nya xbox. det ena spelet fungerar ej, minecraft. jag har fått meddelande från microsoft family att det har lagts till hans konto men när han försöker... -
gaarne mijn spel microsoft solitaire collection weer aanmelden [Translation - Please...
in XBoX Games and Appsgaarne mijn spel microsoft solitaire collection weer aanmelden [Translation - Please...: gaarne mijn spel Microsoft solitaire aanpassen dus aanmelden. Dus in de oude stand terugbrengen. __________ [Translation - please adjust my Microsoft Solitaire game so sign up. Return to the... -
Kan inte spela några spel eller seldemos [Can not play any games or Seldemos ]
in XBoX on WindowsKan inte spela några spel eller seldemos [Can not play any games or Seldemos ]: Hej Jag kan inte spela några spel eller speldemos på PC trots att jag har Xbox konto och jag har aktiverat min enhet, Acer 7750G, vad kan detta bero på? [Translation-Hi I can not play any games... -
Spel betaald maar geweigerd [Translate] Game paid but refused
in XBoX Games and AppsSpel betaald maar geweigerd [Translate] Game paid but refused: Gisteren kocht ik in de Microsoft Store PES 2019 en heb ik betaald met iDEAL. Echter heb ik geen bevestiging van aankoop gehad per mail, wat normaal wel het geval is, en heb ik na de... -
Fel språK på spel [Mod Translated - Wrong Language on games]
in XBoX Games and AppsFel språK på spel [Mod Translated - Wrong Language on games]: Jag köpte nyligen Fade to Silence och när jag startade spelet så var den på tyska för mej och jag fattar inte ett ord tyska och det går inte att ändra språk i spelet [Mod Translated - I recently... -
Online spel [Translation-Online game]
in XBoX Games and AppsOnline spel [Translation-Online game]: Mina online spel fungerar inte! Hur kan jag få dom att fungera igen? [Translation-My online games don't work! How can I get them to work again?] 63a21d9c-7b0a-4d64-a433-929933d0dc3f -
återställa spel produktnyckel från tredjapart [Translation - restore game product key from...
in XBoX Games and Appsåterställa spel produktnyckel från tredjapart [Translation - restore game product key from...: hej Har köpt en produktnyckel från gamvio,men nu har hårddiskaen krachat och jag hittar inte spelet i orderhistoriken på microsoft store. Kan man få den tillbaka på nått sett? Mvh Rickard... -
Flytta spel från ett konto till ett nytt [Translation - Move games from one account to a...
in XBoX Games and AppsFlytta spel från ett konto till ett nytt [Translation - Move games from one account to a...: Hej När jag först skaffade Xbox och reggade ett Microsoft konto för spel så hade jag inget konto och jag orkade inte heller fixa ett så jag ha loggade in med min dotters konto och har köpt alla...