Soporte de teclado y ratón en state of decay 2 [Edit - Translation] - Keyboard and mouse...

Discus and support Soporte de teclado y ratón en state of decay 2 [Edit - Translation] - Keyboard and mouse... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Mi problema es el estado de decaimiento con raton y teclado en mi xbox, pero cuando lo conecto no me detectoo el raton y pense que era un problema solo... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by FIXABLE644, Mar 5, 2019.

1. FIXABLE644
    FIXABLE644 Guest

Soporte de teclado y ratón en state of decay 2 [Edit - Translation] - Keyboard and mouse...

Mi problema es el estado de decaimiento con raton y teclado en mi xbox, pero cuando lo conecto no me detectoo el raton y pense que era un problema solo mio pero un amigo tambien probo y no le funciono, y pues queremos jugar usando
    el teclado y raton, espero que me den una solución o que se solucione, Gracias Soporte de teclado y ratón en state of decay 2 [Edit - Translation] - Keyboard and mouse... :)

[Edit - Translation] - My problem is the state of decay with mouse and keyboard in my xbox, but when I connect it I do not detect the mouse and I thought it was a problem only mine but a friend also tried and did not
    work, and we want to play using the keyboard and mouse
    , I hope they give me a solution or that it is solved, Thanks Soporte de teclado y ratón en state of decay 2 [Edit - Translation] - Keyboard and mouse... :)

:)

FIXABLE644, Mar 5, 2019
  2. FIXABLE644 Win User

Soporte de teclado y ratón en state of decay 2 [Edit - Translation] - Keyboard and mouse support in state of decay 2

Muchas gracias, eso servira

[Edit - Translation] -

Thank you very much, that will serve
  3. XBF Javier R Win User

Soporte de teclado y ratón en state of decay 2 [Edit - Translation] - Keyboard and mouse support in state of decay 2

Hello Fixable,

We understand that you're experiencing an issue in reference to the ability to use keyboard and mouse for the game State of Decay 2 on your Xbox One console.

Within our article that discusses the use of mouse and keyboard on an Xbox One console, the following is mentioned:

Note Xbox supports the use of mouse and keyboard in some games and apps, but it doesn’t work for every game or app. The game or app publisher must enable this feature for their content.

The console is in full support of mouse and keyboard, but some games/apps would need developer approval for this function to coincide with the game itself.

Attempt to bring this to the attention of Undead Labs on their
    official forums for these kinds of topics and or issues.

Best wishes!
  4. Joao27593 Win User

Xbox teclado e mouse [Translation - Xbox Keyboard and mouse]

Eu tentei olhei as configurações e só tem os comando do teclado e mouse e controle mais nao tem como botar o teclado e mouse como player 2

[Translation - I tried to look at the settings and only have the command of the keyboard and mouse and control more has no way to put the keyboard and mouse as player 2]
  5. Pablo Alvaradoalvara Win User

Which PC game would you like to see on Xbox One?

Con el mouse y el teclado, todo es posible ahora.
    Personalmente, me encantaría ver Euro Truck Simulator 2 o American Truck Simulator en Xbox One
    Sobre todo juegos de estrategia.
  6. Pablo Alvaradoalvara Win User

Modern Warfare Issue or Elite 2 issue?

Ok, acabo de recibir la serie Elite 2 y cuando fui a probarla en Modern Warfare no pude correr o solo a veces funcionaba.
    No importa dónde mapeé el "clic izquierdo" Además, cuando verifiqué las opciones, el juego muestra la configuración del mouse y el teclado.
    ¿Es el controlador o Modern Warfare?
    Prueba en configuración accesorios / mando y configuralo de nuevo.

Translation:

Ok, I just received the Elite 2 series and when I went to try it on Modern Warfare I couldn't run or it just worked sometimes.
    It doesn't matter where I mapped the "left click" Also, when I checked the options, the game shows the mouse and keyboard settings.
    Is it the controller or Modern Warfare?

Test in accessories / control configuration and configure it again.
Thema:

Loading...
  1. Soporte de teclado y ratón en state of decay 2 [Edit - Translation] - Keyboard and mouse... - Similar Threads - Soporte teclado ratón

2. teclado virtual no navegador do xbox, edge

in XboX Insiders
    teclado virtual no navegador do xbox, edge: tem como remover o teclado virtual do xbox no edge? uso um teclado USB e o virtual aparece a todo momento submitted by /u/sage-germain [link] [comments]
  3. Teclado Numérico do Xbox One S Não Funciona -[Translation - Xbox One S Numeric Keypad Does...

in XBoX Accessibility
    Teclado Numérico do Xbox One S Não Funciona -[Translation - Xbox One S Numeric Keypad Does...: Bom dia, hoje de manhã me deparei com um problema no wifi, tive que reiniciá-lo, quando fui ao xbox para trocar da conexão 2.5G para 5G, ao escrever minha senha, o teclado numérico não funcionava,...
  4. Jugar en Xbox de Windows 10 con teclado y mouse[Play on Xbox Windows 10 with keyboard and...

in XBoX on Windows
    Jugar en Xbox de Windows 10 con teclado y mouse[Play on Xbox Windows 10 with keyboard and...: Hay alguna forma para poder jugar por via streaming con teclado y mouse? Realmente me incomoda mucho jugar shoothers con mando. Y no puedo traer la Xbox One a mi habitación, porque sería un...
  5. Xbox one problema com teclado.[Xbox one keyboard problem.]

in XBoX on Consoles
    Xbox one problema com teclado.[Xbox one keyboard problem.]: Bom, meu xbox one as veses trava o menu de configurações com o teclado e fica apenas digitando caracteres isso só resolve desligando o aparelho, queria saber oque poderia ser isso ja testei...
  6. Teclado e mouse wireless[Translation-Wireless keyboard and mouse]

in XboX Networking Hardware
    Teclado e mouse wireless[Translation-Wireless keyboard and mouse]: Teclado e mouse wireless[Translation-Wireless keyboard and mouse] Estou querendo comprar um teclado e mouse wireless, mas não sei quais funcionam no xbox. Se alguém puder me enviar sugestões de...
  7. ¿Es compatible el Teclado Chatpad Xbox ONE con el Joystick Xbox ELITE Series 2?

in XBoX on Windows
    ¿Es compatible el Teclado Chatpad Xbox ONE con el Joystick Xbox ELITE Series 2?: Hola, tengo pensado en comprarme el Chatpad (Xbox One) pero no se si este es compatible tanto en dimensiones como en 'software' con el control Xbox Elite Series 2. Si fuese compatible con el...
  8. No me aparece mí teclado virtual en la xbox one [Mod Transaltion -I don't see my virtual...

in XBoX on Consoles
    No me aparece mí teclado virtual en la xbox one [Mod Transaltion -I don't see my virtual...: La cuestion es que para inviar sesion tengo que escribir mi contraseña pero no se porque no aparace el teclado y tampoco aparece la pestaña para apagar el mando o la consola No se que hacer...
  9. Teclado e rato para Xbox

in XBoX on Consoles
    Teclado e rato para Xbox: Olá, alguém saberia indicar teclados e ratos compatíveis com o Xbox One S versão digital? A preços acessíveis. Obrigada! c11834d8-fdcf-4066-ac53-ac7fcfb2ad76
  10. Suporte a teclado e mouse não agrada em certos pontos

in XBoX Accessibility
    Suporte a teclado e mouse não agrada em certos pontos: O suporte para teclado e mouse em um console é algo novo e que ainda esta sendo aprimorado com o tempo, estou criando esse post simplesmente para dizer os pontos negativos que me incomodaram e...

Users found this page by searching for:

1. como jugar con teclado y raton state of decay 2 en xbox one

,
  2. como jugar state of decay 2 com teclado xbox

,
  3. jugar state of decay 2 con teclado y mouse xbox one