Signalement de joueurs

Discus and support Signalement de joueurs in XBoX on Consoles to solve the problem; Bonjour, je n'ai pas trouvé la catégorie correspondante a mon soucis, dessolé d'avance du dérangement. J'ai rencontré 1 joueur sur GTA V Online, qui... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Nakaara, Apr 20, 2018.

1. Nakaara
    Nakaara Guest

Signalement de joueurs

Bonjour, je n'ai pas trouvé la catégorie correspondante a mon soucis, dessolé d'avance du dérangement.

J'ai rencontré 1 joueur sur GTA V Online, qui celui est très agressif, je lui ai donc envoyé un message xbox,

Celui ci m'as signalé et a demandé a ces amis d'en faire tout autant, ce qui fait, que 3 personnes. Lui et ces amis m'ont envoyé des message Xbox en le précisant.

Je me permet de vous écrire car j'ai contacté le support xbox et ces derniers m'ont envoyé le lien me permettant de faire cette demande, car j'ai déj eu le problème ultérieurement d’être signalé par un groupe.

Je reste a votre disposition pour toutes informations supplémentaire

[MOD Translation]

Hello, I did not find the category corresponding to my concerns, desolate in advance of the inconvenience.

I met 1 player on GTA V Online, which is very aggressive, so I sent him an xbox message,

This one reported me and asked these friends to do just as much, which makes only 3 people. He and those friends sent Xbox messages to me.

I allow myself to write to you because I contacted the support xbox and these last sent me the link allowing me to make this request, because I already had the problem later to be signaled by a group.

I remain at your disposal for any additional information

:)

Nakaara, Apr 20, 2018
  2. kemo006
    kemo006 Guest
    Le Xbox Live a besoin d'être nettoyé!

Voil quelques propositions :

- on peut commencer par permettre au joueur de porter plainte contre un autre joueur via le site xbox.com

- Sur Xbox.com et sur l'interface Xbox, une petite catégorie "plainte" avec les motifs de signalement et la réponse de la modération ce même signalement.

- Une information plus claire pour les nouveaux arrivants. Beaucoup de joueurs ne connaissent pas le système de plainte.

Après, on peut toujours en discuter.

kemo006, Apr 20, 2018
  3. LePelo0
    LePelo0 Guest
    Bannissement

Bonjour, je vous contacte pour un problème sur mon compte Xbox Live, j'ai été bannis 2 semaines pour x raison, alors que je ne suis coupable de rien, j'ai des preuves pour ceci. J'aimerais si possible être dé bannis assez rapidement, je ne comprend pas pourquoi bannir
    des joueurs non coupable, s'il vous plaît vérifié les signalements.

Merci de votre compréhension.

LePelo0, Apr 20, 2018
  4. Signalement de joueurs

Hey there, we are a little unsure about what you are experiencing. Are you having issue trying to report a user yourself or are you concerned that you were reported?

Mister Revised, Apr 20, 2018
  5. kemo006 Win User

Le Xbox Live a besoin d'être nettoyé!

Voil quelques propositions :

- on peut commencer par permettre au joueur de porter plainte contre un autre joueur via le site xbox.com

- Sur Xbox.com et sur l'interface Xbox, une petite catégorie "plainte" avec les motifs de signalement et la réponse de la modération ce même signalement.

- Une information plus claire pour les nouveaux arrivants. Beaucoup de joueurs ne connaissent pas le système de plainte.

Après, on peut toujours en discuter.
  6. Mister Revised Win User

Signalement de joueurs

Hey there, we are a little unsure about what you are experiencing. Are you having issue trying to report a user yourself or are you concerned that you were reported?
  7. FuriousMyck Win User

Mauvaise réputation

Non le système de réputation et différent on peut juste signaler un joueur et non l'apprécier?
  8. Oraclea Win User

Provocation et ban du Xbox Live[Provocation and ban of Xbox Live]

Hi, on Xbox, only the Xbox Enforcement Team can issue suspensions for Xbox Live. No player can suspend another player, and anyone who claims they can is not telling the truth, but a player can report a message to the Xbox Enforcement Team, who will review
    the message and take action if the reported content violates the
    Xbox Live Community Standards
    . If a player is sending you communications that violate the Community Standards, I would recommend to

report the player
    to the Xbox Enforcement Team, and to
    block and mute the player
    to avoid further unwanted contact.

Traduction: Salut, sur Xbox, seule l'équipe d'application de la loi Xbox peut émettre des suspensions pour Xbox Live. Aucun joueur ne peut suspendre un autre joueur, et quiconque prétend le faire ne dit pas la vérité, mais un joueur peut signaler un message
    l'équipe d'application de la loi Xbox, qui examinera le message et prendra des mesures si le contenu signalé viole les

normes de la communauté Xbox Live
    . Si un joueur vous envoie des communications qui enfreignent les normes de la communauté, je recommanderais de

signaler le joueur
    l'équipe d'application de la Xbox, et de
    bloquer et de désactiver le joueur
    pour éviter d'autres contacts indésirables.
  9. alicia62160 Win User

cherche amie xbox live

cherche des joueur francais
Thema:

Signalement de joueurs

Loading...
  1. Signalement de joueurs - Similar Threads - Signalement joueurs

2. Xbox series X first it was no signal to display

in XBoX on Consoles
    Xbox series X first it was no signal to display: Xbox series X first it was no signal from console at first I could log in for remote play then I couldn’t even do that. I’ve tried rebooting in low resolution mode no luck. I tried factory...
  3. anybody have any other advice on my xbox not giving signal?

in XBoX on Consoles
    anybody have any other advice on my xbox not giving signal?: I tried all the trouble shooting methods that i found on youtube and internet itself, i tried different screens/hdmi cords. none of it worked for the xbox. im at a loss of how to get signal back...
  4. Xbox Series S No Signal

in XBoX on Consoles
    Xbox Series S No Signal: So I haven’t used my xbox series S in a little bit. And I tried using it today. I press the Xbox Logo on the Xbox, and it makes the sounds and lights up. And Even when I connect my keyboard to it,...
  5. My HDMI wont connect. Says no signal. Ive tried different TVs and different cables. Whats...

in XBoX on Consoles
    My HDMI wont connect. Says no signal. Ive tried different TVs and different cables. Whats...: My HDMI wont connect. Says no signal. Ive tried different TVs and different cables. Whats my next step please 516c6094-ab41-4b84-8a25-40b340067db4
  6. Xbox series X No signal

in XBoX on Consoles
    Xbox series X No signal: My Xbox series x is turned on but on my tv it’s showing no signal.I tried everything by switching to different Hdmi ports, switch to another TV and even power cycling and it is still not working...
  7. Minecraft JAVA when launched goes no signal.

in XBoX Games and Apps
    Minecraft JAVA when launched goes no signal.: When I try to load minecraft java from minecraft launcher the red screen appears for a second and then my screen turns black with no signal, I have altered the resolution between auto and my...
  8. LG G4 77" + XBOX Series X "No Signal" when Launching Games

in XboX Insiders
    LG G4 77" + XBOX Series X "No Signal" when Launching Games: I recently purchased a brand new LG G4 77". It's beautiful and works flawlessly with everything except for XBOX Series X gaming. FYI, I have my XBSX, Nvidia Shield, and Panasonic UB-450 all going...
  9. Xbox Series S to Acer k272hl No signal and yellow light

in XBoX on Consoles
    Xbox Series S to Acer k272hl No signal and yellow light: I recently tried connecting my Xbox series S to a acer k272hl and every time I connect the cable it says NO SIGNAL, then the light goes yellow. Then it just repeats forever. I tried three...
  10. No signal

in XBoX on Consoles
    No signal: Hello my Xbox keeps saying no signal. I used to be able to just do the display reset. It would turn on in a lower picture quality and then I could change it in my settings. Now it automatically...