Signalement de jouer qui triche sur fortnite

Discus and support Signalement de jouer qui triche sur fortnite in XBoX Games and Apps to solve the problem; [img] 54277033-8d7e-4923-86a9-71a72069fb0d Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Rychtofen, Jan 14, 2018.

1. Rychtofen
    Rychtofen Guest

Signalement de jouer qui triche sur fortnite [​IMG]

:)

Rychtofen, Jan 14, 2018
  2. MrFreZz YT
    MrFreZz YT Guest
    Account

bonjour je vous contact en raison de mon compte qui a été suspendue

je ne comprend pas la raison en plus je jouer pas quand j’ai ete suspendue . C’est dernier temp j’ai jouer qu’a bo2 et fortnite il y a que sur bo2 quand je rencontre des moddeur de xbox 360 faisait des lobby je n’ai rien fait . s’il vous plait est ce que
    vous pouvez enlever la suspension merci

cordialement

MrFreZz YT, Jan 14, 2018
  3. recrutement team mw3

Salut a tous ,

je créer ma team (French Cod Gaming) sur mw3 nous sommes pour l instant 4 nous recrutons 2 joueur qui si possible pourrait jouer avec des drones ... . Nous recrutons 1.0 de ratio mini.C est une team qui joue autant pour le plaisir que pour le ''serieux''
    c est a dire une team qui joue autant pour s amusé que pour gagné.Nous recherchons des joueur qui ont 14 ans minimum et qui ne rage pas .

Merci de me contacté au GT suivant : expert dog blak

MoyenneArgent69, Jan 14, 2018
  4. CrazY1985
    CrazY1985 Guest

Report them through the ingame function.

Epic will look in to your report.

CrazY1985, Jan 14, 2018
  5. CrazY1985 Win User

Report them through the ingame function.

Epic will look in to your report.
  6. steeledwand7664 Win User

fortnite Xbox sans abonement Xbox live [Translation - Fortnite Xbox without Xbox Live subscription]

The following is translated through google translate:

Since Fortnite is an online only game it is required to have a gold subscription in order to play it on the Xbox console.

Ce qui suit est traduit par Google Translate:

Fortnite étant un jeu en ligne uniquement, il est nécessaire de posséder un abonnement Gold pour pouvoir le jouer sur la console Xbox.
  7. Boombaa Win User

Mauvaise réputation

Il n'y a plus sur Xbox One le système d'évaluations positives ou négatives, seulement les plaintes qui influent directement sur la réputation ce qui permet donc d'éviter un utilisateur l'avenir.

@FuriousMick, il y a une nuance car le système n'empêche aucunement de jouer ni d'accéder au service, il restreint seulement les possibilités de rencontrer d'autres utilisateurs.
  8. D_41 Win User

Connexion impossible au Xbox Live de Windows 10 (erreur 0x80090027) [Translation - Unable to connect to Xbox Live Windows 10 (error 0x80090027)]

Salut ,

Malwarebytes empêche pas les applications de se connecter et j'ai que le pare-feu de Windows. J'ai l'erreur 0x80090027 sur le store et sur Xbox Live donc je peux ni télécharger sur le Store ni jouer un jeu qui nécessite le Xbox Live.
    ça te le fait uniquement sur PC ? Ou sur Xbox aussi ?

[Translation-

Salut ,

Malwarebytes empêche pas les applications de se connecter et j'ai que le pare-feu de Windows. J'ai l'erreur 0x80090027 sur le store et sur Xbox Live donc je peux ni télécharger sur le Store ni jouer un jeu qui nécessite le Xbox Live.
    I have no problem there on Xbox 360 and I have no one. So only on PC. ]

9. kemo006 Win User

Le Xbox Live a besoin d'être nettoyé!

Donc le nouvel arrivant doit porter plainte via sa console mais pour connaître ce système de plainte, il doit d'abord consulter le site xbox.com. On peut imaginer aussi des supers-utilisateurs comme sur certains jeux, qui iraient de partie en partie pour
    jouer et surveiller en même temps les comportements.

Il est évident que le nombre de plaintes doit être conséquent. Mais aujourd'***, on se retrouve avec des insultes tout bout de champs, ce qui gâche beaucoup le plaisir de jouer en ligne.
Thema:

Loading...
  1. Signalement de jouer qui triche sur fortnite - Similar Threads - Signalement jouer qui

2. Xbox series X first it was no signal to display

in XBoX on Consoles
    Xbox series X first it was no signal to display: Xbox series X first it was no signal from console at first I could log in for remote play then I couldn’t even do that. I’ve tried rebooting in low resolution mode no luck. I tried factory...
  3. anybody have any other advice on my xbox not giving signal?

in XBoX on Consoles
    anybody have any other advice on my xbox not giving signal?: I tried all the trouble shooting methods that i found on youtube and internet itself, i tried different screens/hdmi cords. none of it worked for the xbox. im at a loss of how to get signal back...
  4. Xbox Series S No Signal

in XBoX on Consoles
    Xbox Series S No Signal: So I haven’t used my xbox series S in a little bit. And I tried using it today. I press the Xbox Logo on the Xbox, and it makes the sounds and lights up. And Even when I connect my keyboard to it,...
  5. My HDMI wont connect. Says no signal. Ive tried different TVs and different cables. Whats...

in XBoX on Consoles
    My HDMI wont connect. Says no signal. Ive tried different TVs and different cables. Whats...: My HDMI wont connect. Says no signal. Ive tried different TVs and different cables. Whats my next step please 516c6094-ab41-4b84-8a25-40b340067db4
  6. Xbox series X No signal

in XBoX on Consoles
    Xbox series X No signal: My Xbox series x is turned on but on my tv it’s showing no signal.I tried everything by switching to different Hdmi ports, switch to another TV and even power cycling and it is still not working...
  7. Minecraft JAVA when launched goes no signal.

in XBoX Games and Apps
    Minecraft JAVA when launched goes no signal.: When I try to load minecraft java from minecraft launcher the red screen appears for a second and then my screen turns black with no signal, I have altered the resolution between auto and my...
  8. LG G4 77" + XBOX Series X "No Signal" when Launching Games

in XboX Insiders
    LG G4 77" + XBOX Series X "No Signal" when Launching Games: I recently purchased a brand new LG G4 77". It's beautiful and works flawlessly with everything except for XBOX Series X gaming. FYI, I have my XBSX, Nvidia Shield, and Panasonic UB-450 all going...
  9. Xbox Series S to Acer k272hl No signal and yellow light

in XBoX on Consoles
    Xbox Series S to Acer k272hl No signal and yellow light: I recently tried connecting my Xbox series S to a acer k272hl and every time I connect the cable it says NO SIGNAL, then the light goes yellow. Then it just repeats forever. I tried three...
  10. No signal

in XBoX on Consoles
    No signal: Hello my Xbox keeps saying no signal. I used to be able to just do the display reset. It would turn on in a lower picture quality and then I could change it in my settings. Now it automatically...