Se puede rastrear una consola Xbox ONE que haya sido ROBADA? [Can you track an Xbox one ...

Discus and support Se puede rastrear una consola Xbox ONE que haya sido ROBADA? [Can you track an Xbox one ... in XBoX on Consoles to solve the problem; Hola a todos, quiero saber si es posible rastrear una consola de Xbox ONE, ya que me fue robada hace poco. Si es posible, me pueden indicar como? Al... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Elwerejo2000, Nov 4, 2018.

1. Elwerejo2000
    Elwerejo2000 Guest

Se puede rastrear una consola Xbox ONE que haya sido ROBADA? [Can you track an Xbox one ...

Hola a todos, quiero saber si es posible rastrear una consola de Xbox ONE, ya que me fue robada hace poco. Si es posible, me pueden indicar como?

Al menos una pequenia idea de como puedo hacerlo.

[Translation - Hello everyone, I want to know if it is possible to track an Xbox One console, since it was stolen recently. If possible, I can indicate how?

At least a pequenia idea of how I can do it. ]

:)

Elwerejo2000, Nov 4, 2018
  2. Hectenor
    Hectenor Guest
    ROBO DE CONSOLA

hola amigo:

estoy en una situacion parecida, ayer me robaron mi consola xbox one s y no se que hacer aun, no se si se pueda bloquear o si se pueda rastrear, si tu has podido hacer algo al respecto por favor acosejame.

de ante mano muchas gracias

Hectenor, Nov 4, 2018
  3. actualizacion de consola

compre el juego GW2 se ha actualizado la consola xbox one y tengo el problema que no se puede juagar.

consulto que debo hacer?

De igual manera la actualizacion de la consola es demasiado lenta, a que se debe?

[translation]

buy the game GW2 has been updated the xbox one console and I have the problem that can not be played.

I consult what should I do?

In the same way the update of the console is too slow, to what is it due?

TrepidUser78452, Nov 4, 2018
  4. WPAK
    WPAK Guest

Web translation:

Can you track an Xbox ONE console that has been STOLEN?

Hello everyone, I want to know if it is possible to track an Xbox ONE console, since it was stolen recently.
    If possible, can you tell me how?

At least a small idea of how I can do it.

Response:

Hi there,

only the local authorities might be able to track a console with the help of Xbox/Microsoft it's not something we as users can do.

A few things that I do advise is to change your password and security details as quickly as possible

so people that have the console won't be able to access your account and also perhaps remove it as your Home console, so people won't be able to use your account or the games via for example:
    Sign in to your Microsoft account

Also check the page for a stolen account it will have some additional things to check:
    Compromised Microsoft Account Help | Hacked Microsoft Account Help

WPAK, Nov 4, 2018
  5. VictorMacias2 Win User

Se puede rastrear una consola Xbox ONE que haya sido ROBADA? [Can you track an Xbox one console that has been stolen? ]

Hola a todos, quiero saber si es posible rastrear una consola de Xbox ONE, ya que me fue robada hace poco. Si es posible, me pueden indicar como?

Al menos una pequenia idea de como puedo hacerlo.

[Translation - Hello everyone, I want to know if it is possible to track an Xbox One console, since it was stolen recently. If possible, I can indicate how?

At least a pequenia idea of how I can do it. ]
    Robo de
  6. XBF Amber M Win User

Se puede rastrear una consola Xbox ONE que haya sido ROBADA? [Can you track an Xbox one console that has been stolen? ]

Hey there,

We will be locking this older thread due to it being revived by a new post. If the issue is
    on going, we recommend creating a new thread
    detailing the issue at hand and any troubleshooting steps (if any) you’ve tried so far. We will be more than happy to answer any questions.

Thank you!
  7. NeoDan123 Win User

I would suggest you open your own thread/post. Seeing as this one is almost 1 year old.
  8. WPAK Win User

Web translation:

Can you track an Xbox ONE console that has been STOLEN?

Hello everyone, I want to know if it is possible to track an Xbox ONE console, since it was stolen recently.
    If possible, can you tell me how?

At least a small idea of how I can do it.

Response:

Hi there,

only the local authorities might be able to track a console with the help of Xbox/Microsoft it's not something we as users can do.

A few things that I do advise is to change your password and security details as quickly as possible

so people that have the console won't be able to access your account and also perhaps remove it as your Home console, so people won't be able to use your account or the games via for example:
    https://account.microsoft.com/devices/

Also check the page for a stolen account it will have some additional things to check:
    https://support.xbox.com/my-account/security/compromised-account-solution
  9. Hectenor Win User

ROBO DE CONSOLA

hola amigo:

estoy en una situacion parecida, ayer me robaron mi consola xbox one s y no se que hacer aun, no se si se pueda bloquear o si se pueda rastrear, si tu has podido hacer algo al respecto por favor acosejame.

de ante mano muchas gracias
Thema:

Loading...
  1. Se puede rastrear una consola Xbox ONE que haya sido ROBADA? [Can you track an Xbox one ... - Similar Threads - puede rastrear una

2. Hola me ayudarían a recuperar una contraseña

in XboX Insiders
    Hola me ayudarían a recuperar una contraseña: Llevo tiempo tratando de decifrarla es de una cuenta que yo hise a los 9 lamentablemente se me olvido su contraseña y queria ver si alguien me pudiera ayudar tampoco es q los este obligando si me...
  3. ¿Porque llevo más de una semana intentando abrir fornite y me dice no se pudo iniciar...

in XBoX Games and Apps
    ¿Porque llevo más de una semana intentando abrir fornite y me dice no se pudo iniciar...: Desde hace una semana estoy intentando jugar fornite y me dice no es posible iniciar sesión ya borre el juego y lo instale y me sigue saliendo eso y también reinicié la consola y me sigue saliendo...
  4. a alguien mas le pasa que no puede buscar partida en black ops 3 de multijugador, me busca...

in XBoX Games and Apps
    a alguien mas le pasa que no puede buscar partida en black ops 3 de multijugador, me busca...: hola tengo un problema en pc con el juego call of duty black ops 3, concretamente en el apartado multijugador, ya que a la hora de buscar partida me dice partidas encontradas 0 de 50 y se repite...
  5. ¿Por qué no puedo jugar multijugador de Battlefield 5 con una cuenta compartida con game pasa?

in XBoX Games and Apps
    ¿Por qué no puedo jugar multijugador de Battlefield 5 con una cuenta compartida con game pasa?: Hello, I have a problem with the game Battlefield 5, the problem I have is that I installed it since they lent me an account with the game pass subscription, it appears that I have to have the...
  6. El xbox series s soporta una memoria usb de 2tb con formato exFat?

in XBoX on Consoles
    El xbox series s soporta una memoria usb de 2tb con formato exFat?: Quisiera saber si el xbox series s soporta una memoria usb de 2tb con formato exFat? Es para instalar juegos en el usb y tener más espacio 8ec40a47-a984-4390-83d0-2ef090ad7691
  7. rastrear aparelho [Translation-track device]

in XBoX on Consoles
    rastrear aparelho [Translation-track device]: meu aparelho foi roubado tem como rastrear o aparelho vi um video que tem como? [Translation-my device was stolen has how to track the device I saw a video that has how?]...
  8. Rastrear dirección IP [Translation-Track IP Address]

in XBoX Accessibility
    Rastrear dirección IP [Translation-Track IP Address]: Hace unos días se convirtió en mi casa y entre varios artículos de valor tomaron un consola Xbox One, mi pregunta es si se puede rastrear en la dirección IP, para dar con el domicilio de los...
  9. Xbox One X - Como rastrear? fui roubado [Xbox One X-how to track? been robbed ]

in XBoX on Consoles
    Xbox One X - Como rastrear? fui roubado [Xbox One X-how to track? been robbed ]: BOM DIA. FUI ROUBADO E LEVARAM MEU XBOX ONE X COMO FAÇO PARA RASTREAR. [Translation - Good morning. I was robbed and took my XBOX ONE X as I do to track.] 527ec209-be1f-4e53-ada9-b01c74a4bc04
  10. como puedo rastrear mi consola xbox one si fue robada (As I can track my Xbox One console if ...

in XBoX Games and Apps
    como puedo rastrear mi consola xbox one si fue robada (As I can track my Xbox One console if ...: como rastreo mi consola si fue robada [Translation] As I traced my console if it was stolen 0840ffcd-fcbb-4299-86d4-d1031a4f18cb