Se instaló dos veces el Age of Empires I Definitive Edition con dos Builds diferentes. [The...
Discus and support Se instaló dos veces el Age of Empires I Definitive Edition con dos Builds diferentes. [The... in XBoX on Windows to solve the problem; Buenos días. Yo tengo instalado desde el 31/08/2019 el AOE I Definitive Edition en mi PC. Todo iba normal hasta que en un momento comenzó a decir que... Discussion in 'XBoX on Windows' started by SergioDrocchi, Oct 10, 2020.
Thema:
Se instaló dos veces el Age of Empires I Definitive Edition con dos Builds diferentes. [The...
Loading...
-
Se instaló dos veces el Age of Empires I Definitive Edition con dos Builds diferentes. [The... - Similar Threads - instaló dos veces
-
Some on can d-dos me an send me photos proof on your services.
in XBoX AccessibilitySome on can d-dos me an send me photos proof on your services.: This group of people random invite people from across 3 days have two women in the party to get men to try an hit on the whole the hack an troll them I stayed for a hour to get their name you can... -
compra de dos mandos xbox - microsoft
in XboX Insiderscompra de dos mandos xbox - microsoft: En julio compré dos productos (dos mandos) en Xbox online. La fecha de entrega era de hasta 4 semanas y esta no fue efectuada. En septiembre mis productos volvieron al almacén de Xbox, me puse en... -
Suggestion for Hexen, Heretic, Wolfenstein 3D and in general, DOS game source ports.
in XboX InsidersSuggestion for Hexen, Heretic, Wolfenstein 3D and in general, DOS game source ports.: While extremely accurate, due to mainly just being an emulation of how the game ran on DOS, DOSBox ports have a general lack of modern features that would make these games a way better experience... -
Microsoft rewards no me deja canjear la misma oferta dos veces
in XBoX on WindowsMicrosoft rewards no me deja canjear la misma oferta dos veces: Alguien sabe si se puede canjear una oferta dos veces en microsoft rewards? 255258ca-23f8-43da-ac7d-f72ba917c7dc -
Is anyone else running into DOS Attacks from Microsoft?
in XBoX on ConsolesIs anyone else running into DOS Attacks from Microsoft?: Occasionally when turning on my Xbox Series X, there will be a DOS attack. It's annoying as it causes connectivity across my whole network to go down. All of the attacks are seemingly coming from... -
compra dos jogos
in XBoX Sales and Promocompra dos jogos: duvidas Ao comprar os jogos esses ficam no aparelho? E se adquirir via mensalidade $29,99 quais jogos estão inclusos? pesquisei e não encontrei a informação de quais jogos cada pacote tem de... -
Resgaste dos 4 meses de Spotify Premium
in XBoX Games and AppsResgaste dos 4 meses de Spotify Premium: Boa noite, hoje fui resgatar os 4 meses que ganha quando assina o gamepass ultimate, e quando cliquei para resgatar ele me redirecionou para uma pagina que pede um codigo, codigo esse que nao... -
Dos personas, misma casa, IP y suscripción; uno en PC y otro en Xbox al mismo tiempo.
in XBoX on WindowsDos personas, misma casa, IP y suscripción; uno en PC y otro en Xbox al mismo tiempo.: Mi hijo ha adquirido la nueva Xbox One Series X, y yo soy jugador de PC. Había pensado suscribirme a Xbox Ultimate Game Pass, pero me surgen algunas dudas: Sobre una misma cuenta, o... -
Compre una suscripcion en pesos el 01/10/2020 ARS 599 y dos juegos de ARS 2999 y ARS 3779...
in XBoX Sales and PromoCompre una suscripcion en pesos el 01/10/2020 ARS 599 y dos juegos de ARS 2999 y ARS 3779...: [Title Translation - I bought a subscription in pesos on 10/01/2020 ARS 599 and two games of ARS 2999 and ARS 3779 respectively in Argentine pesos and on my card I figure to pay in dollars.]...